eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynKompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Olsztyn: Kompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej
Numer ogłoszenia: 345912 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300332 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi pralnicze w pralni Wykonawcy wraz z dzierżawą bielizny i odzieży operacyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych Uniwersyteckiemu Szpitalowi Klinicznemu w Olsztynie w pralni Wykonawcy. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje również odbiór i dowóz prania wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem Wykonawcy oraz dzierżawą bielizny operacyjnej. 2. Ilość asortymentu w okresie 36 miesięcy określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo osoby wyznaczone do wydawania oraz przyjmowania asortymentu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy dokonujące weryfikacji ilościowej i rodzajowej przekazywanej bielizny i odzieży szpitalnej. 3. Asortyment podlegał będzie ocenie stanu technicznego, przekazywanie będzie polegało na określeniu rodzaju i ilości w sztukach oraz odnotowaniu w dokumencie magazyn wyda - przyjmie. 4. Usługa polegać będzie na dzierżawie bielizny operacyjnej i praniu, dezynfekcji bielizny pościelowej, poduszek, kołder / kocy odzieży roboczej, materacy, mopów, czyszczeniu chemicznym, suszeniu, maglowaniu, prasowaniu wraz z ich segregacją, pakowaniem w worki i transportem. 5. Bielizna zakaźna (zanieczyszczona materiałem biologicznym, wydalinami, wydzielinami, pochodząca od pacjentów z chorobami zakaźnymi, prana będzie w rozpuszczalnych workach koloru żółtego dostarczanych przez Wykonawcę. 6. Ponadto Wykonawca we własnym zakresie prowadził będzie drobne naprawy szwalniczo - krawieckie między innymi przyszywanie guzików, łat, cerowanie, zszywanie, naprawa zamków i inne szczegółowo opisane w Załączniku Nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 7. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie wielkości usługi zlecanej przez Zamawiającego. 8. Szczegółowy wykaz asortymentu przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. W ramach usługi będącej przedmiotem umowy Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu bieliznę operacyjną w ilości i w asortymencie wskazanym w SIWZ. Koszty wydzierżawionej bielizny zostaną wliczone w koszty prania asortymentu operacyjnego. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487605,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 536812,20

  • Oferta z najniższą ceną: 536812,20 / Oferta z najwyższą ceną: 574296,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.