eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu Hydraulik oraz szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu Hydraulik oraz szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego.
Numer ogłoszenia: 300363 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu Hydraulik oraz szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Grupa 1 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010 szkolenia zawodowego dla skazanych w związku z realizacją projektu Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 i art. 207 § 1 Kodeksu karnego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2)Usługa szkolenia zawodowego osadzonych zostanie realizowana w Zakładzie Karnym w Chełmie, jako kurs przyuczający do zawodu Hydraulika, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV: 80530000-8. 3) Ilość kursów 1. 4) Ilość osób do przeszkolenia 6. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Hydraulik oraz zdobycie przez jego uczestników odpowiednich uprawnień zawodowych w tym zakresie. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 7) Szkolenie trwa 130 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.), w tym zajęć teoretycznych: 30 godzin. 8) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 9) Zagadnienia dotyczące szkolenia: a) Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach hydraulicznych b) Materiałoznawstwo c) Maszynoznawstwo d) Technologia instalacji wodociągowych e) Technologia instalacji kanalizacyjnych f) Rysunek zawodowy i dokumentacja; g) Zajęcie praktyczne nabycie umiejętności hydraulicznych itd. Przed rozpoczęciem kursu zamawiający zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie badania lekarskie uprawniające kursantów do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na hydraulika, przeprowadzenie badań lekarskich odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 10) Zamawiający zapewnia - dostęp do miejsca zajęć teoretycznych-salę wykładową dla uczestników kursu - dostęp do miejsca, w którym przeprowadzone będą zajęcia praktyczne - dostęp do następującego rodzaju sprzętu, którego zakup był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - zestaw młotów kująco wiercących- 2 elementowy - elektryczna maszyna do czyszczenia rur - REMS Cobra 22 - elektryczna gwintownica ręczna REMS Amigo - zestaw tnąco - gwintujący REMS - urządzenie spawalnicze Origomag - 200. 11) Przed rozpoczęciem szkolenia, wykonawca informuje beneficjentów ostatecznych o tym, że szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz zapoznaje uczestników z szczegółowym programem szkolenia oraz przedstawia im harmonogram realizowanych zajęć. 12) Wykonawca ubezpiecza uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. 13) Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia niniejszego szkolenia, w tym artykuły biurowe oraz odzież ochronną dla każdego uczestnika (wartość materiałów użytych w procesie szkolenia ma stanowić 40% wartości szkolenia). 14) Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach do prowadzenia niniejszego szkolenia zawodowego. 15) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia przedstawia program szkolenia zawodowego, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) sposób sprawdzania efektów szkolenia i) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia j) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) k) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony) rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia, dodatkową listę obecności podpisywaną przez poszczególnych beneficjentów ostatecznych. Lista obecności powinna być podpisana kolorem niebieskim lub zielonym. 16) Wykonawca przeprowadza wśród uczestników szkolenia ocenę merytorycznego i technicznego przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej. Niezależnie od tego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. 17) W przypadku zajęć praktycznych, wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia wyszczególnia na piśmie sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 18) Wykonawca odpowiada za przeszkolenie kursantów w zakresie BHP oraz za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego szkolenia. 19) Szkolenie kończy się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu w zakresie zdobytych uprawnień. Oryginały w/w dokumentów i ich kserokopie mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem i przekazane do Zakładu Karnego w Chełmie. 20) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21) Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem nr. 24/2008 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 5 listopada 2008 r. w § 16 pkt. 6, który mówi, że zamawiający zmniejszy wysokość wynagrodzenia instytucji szkoleniowej w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia szkolenia przez beneficjęta ostatecznego. Podstawą do zapłaty całości kwoty zawartej w umowie jest uczestniczenie przez beneficjęta ostatecznego przynajmniej w 80% godzin przewidzianych na szkolenie kursowe, potwierdzonych własnoręcznym podpisem w listach obecności. 22) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 23) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 24) Wykonawca określa numery telefonów kontaktowych i faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 25) Należność za usługę szkolenia zawodowego zostanie uregulowana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez zamawiającego za przeprowadzenie kursu. 2. Grupa 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010 szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego dla skazanych w związku z realizacją projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 §1 i 207 §1 Kodeksu karnego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Usługa szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego osadzonych zostanie realizowana w Zakładzie Karnym w Chełmie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV: 80530000-8. 3) Ilość kursów: 1. 4) Ilość osób do przeszkolenia: 6. 5) Celem szkolenia jest niwelowanie deficytów beneficjentów ostatecznych w sferze psychologicznej poprzez skorygowanie postaw i zachowania, oraz nauka podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy - zagadnienia: a) poczucie własnej wartości b) zarządzanie stresem c) skuteczna komunikacja i asertywność; d) efektywne zagospodarowanie czasem e) ćwiczenie umiejętności personalnych f) specjalistyczne działania - profilaktyka uzależnień g) autoprezentacja h) komunikacja z pracodawcą i) rozmowa kwalifikacyjna j) dokumenty aplikacyjne k) sposoby poszukiwania pracy l) poznawanie i odkrywanie swoich umiejętności i predyspozycji zawodowych. 6) Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 20 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.). 8) Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o kwalifikacjach odpowiednich do prowadzenia zajęć psychokorekcyjnych oraz doradztwa zawodowego. 9) Przed rozpoczęciem szkolenia, wykonawca informuje beneficjentów ostatecznych o tym, że szkolenie jest współfinansowane z przez Unię Europejską - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz zapoznaje uczestników z szczegółowym programem szkolenia oraz przedstawia im harmonogram realizowanych zajęć. 10) Wykonawca ubezpiecza uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. 11) Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie materiały a Zamawiający zapewnia salę komputerową i sprzęt multimedialny. 12) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia przedstawia program szkolenia, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) cele szkolenia e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) sposób sprawdzania efektów szkolenia i) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia j) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) k) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony), rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia, dodatkową listę obecności podpisywaną przez poszczególnych beneficjentów ostatecznych i wykładowcy. Lista obecności powinna być podpisana kolorem niebieskim lub zielonym. 13) Wykonawca przeprowadza wśród uczestników szkolenia ocenę merytorycznego i technicznego przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej. Niezależnie od tego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. 14) W przypadku zajęć praktycznych, wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia wyszczególnia na piśmie sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 15) Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego szkolenia. 16) Szkolenie kończy się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu w zakresie zdobytych uprawnień. Oryginały ww dokumentów i ich kserokopie mają być potwierdzone za zgodność z oryginałem i przekazane do Zakładu Karnego w Chełmie. 17) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 18) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 19) Wykonawca określa numery telefonów kontaktowych i faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 20) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 21) Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem nr. 24/2008 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 5 listopada 2008 r. w § 16 pkt. 6, który mówi, że zamawiający zmniejszy wysokość wynagrodzenia instytucji szkoleniowej w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia szkolenia przez beneficjęta ostatecznego. Podstawą do zapłaty całości kwoty zawartej w umowie jest uczestniczenie przez beneficjęta ostatecznego przynajmniej w 80% godzin przewidzianych na szkolenie kursowe, potwierdzonych własnoręcznym podpisem w listach obecności. 22) Należność za usługę szkolenia aktywizacyjno-wzmacniającego zostanie uregulowana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez zamawiającego za przeprowadzenie kursu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykarzą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis spsosbu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt1, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); 2) aktualną akredytację wystawioną przez właściwego Kuratora Oświaty, na podstawie art. 68 b ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) - dotyczy tylko grupy 1; 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wystawione przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 2, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do siwz). 3. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 ppkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; c) dokumenty wyszczególnione w pkt 1 ppkt 2-3 złożone przez minimum jednego z wykonawców, którzy tworzą np. konsorcjum, spółkę cywilną; d) dokumenty wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1-2 składane są przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. 2) Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna, do oferty załącza oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do siwz), w miejsce aktualnego odpisu z właściwego rejestru, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2. 3) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 2 ppkt 1-2 i załączenia ich do oferty. 4) Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3 ppkt 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem (w sposób określony w pkt 3 ppkt 4) przez wykonawcę lub te podmioty. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokumenty, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. 9) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Chełmie ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm. sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Chełmie ul.Kolejowa 112, 22-100 Chełm. sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kapitał Ludzki.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.