Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Kraków: Obsługa konferencji organizowanej przez MOPS w Krakowie oraz spotkania organizowanego w ramach projektu socjalnego pn. Dzień Seniora - Bezpiecznie w Dzielnicy VIII.
Numer ogłoszenia: 300394 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa konferencji organizowanej przez MOPS w Krakowie oraz spotkania organizowanego w ramach projektu socjalnego pn. Dzień Seniora - Bezpiecznie w Dzielnicy VIII..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Obsługa konferencji organizowanej w ramach projektu systemowego Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Termin realizacji : 19.09.2011 i 20.09.201 2) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany: a) 19.09.2011 I przerwa kawowa - ok. 11.30, obiad - 12.45-13.30, II przerwa kawowa - 15.00-15.30, poczęstunek podczas wieczoru filmowego - 19.00, b) 20.09.2011 I przerwa kawowa - ok. 10.00, II przerwa kawowa - ok. 11.30, obiad - 14.15-15.00. 3) Ilość porcji: 50 4) Miejsce realizacji: a) UMK pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie (II piętro), b) wieczór filmowy: sala multimedialna Centrum Jana Pawła II, ul. Kanonicza 18. 5) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego 6) Menu (na 1 osobę): a) I przerwa kawowa (I i II dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, min. 2 rodzaje przekąsek spośród podanych: kanapeczki dekoracyjne tartinki babeczki nadziewane - 4 szt /30g, b) II przerwa kawowa (I dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, ciasteczka koktajlowe /różne rodzaje/ - 15g, c) II przerwa kawowa (II dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, d) Obiad (I i II dnia konferencji): uczestnicy będą mieli do wyboru jedno danie (400g/os) spośród podanych dwóch dań: mięsnego (50szt) i bezmięsnego (80szt) każdego dnia konferencji, Wykonawca wybierze spośród podanych niżej propozycji menu po jednym daniu mięsnym i bezmięsnym na każdy dzień konferencji /łącznie 4 różne dania/, menu obiadowe: Dania mięsne leczo z ryżem, papryka nadziewana mięsem i ryżem, pomidory nadziewane mięsem i ryżem, gołąbki z mięsem i ryżem, ragu z indyka, Dania bezmięsne brokuły zapiekane z serem i ziemniakami, pierogi z kaszą gryczaną o bryndzą, warzywa zapiekane z serem, pomidory nadziewane pieczarkami i ryżem, cukinia faszerowana ryżem i pieczarkami z sosem pomidorowym, e) ciepły poczęstunek podczas wieczoru filmowego: naleśniki z serem na słodko - 20 porcji po 2 szt (450g), naleśniki ze szpinakiem - 20 porcji po 2 szt (450g). 7) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełną ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską - minimum 4 osoby podczas każdego interwału konsumpcyjnego, 2. Obsługa spotkania organizowanego w ramach projektu socjalnego pn. Dzień Seniora - Bezpiecznie w Dzielnicy VIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Miejsce realizacji: Osiedlowy Klub Kultury Kostrze w Krakowie ul. Dąbrowa 2. 2) Termin realizacji: 26.09.2011 r. w godz. od 15.00 do godz. 18.00. 3) Ilość porcji: 90 4) Menu: a) kawa, herbata, dodatki (mleko, cukier, cytryna) - bez ograniczeń b) woda mineralna, soki owocowe - bez ograniczeń c) ciasto 180g (sernik, szarlotka) na osobę d) owoce - łącznie 30 kg - nektarynki, banany, winogrona e) drobne ciasteczka kruche (mieszanka) - 6 kg 5) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełną ceramikę i sztućce c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed Sp.z.o.o., ul. Ks. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2598,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2790,00
Oferta z najniższą ceną: 2790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2790,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Obsługa konferencji organizowanej w ramach projektu systemowego Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Termin realizacji : 19.09.2011 i 20.09.201 2) Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia i podany: a) 19.09.2011 I przerwa kawowa - ok. 11.30, obiad - 12.45-13.30, II przerwa kawowa - 15.00-15.30, poczęstunek podczas wieczoru filmowego - 19.00, b) 20.09.2011 I przerwa kawowa - ok. 10.00, II przerwa kawowa - ok. 11.30, obiad - 14.15-15.00. 3) Ilość porcji: 50 4) Miejsce realizacji: a) UMK pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie (II piętro), b) wieczór filmowy: sala multimedialna Centrum Jana Pawła II, ul. Kanonicza 18. 5) Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego 6) Menu (na 1 osobę): a) I przerwa kawowa (I i II dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, min. 2 rodzaje przekąsek spośród podanych: kanapeczki dekoracyjne tartinki babeczki nadziewane - 4 szt /30g, b) II przerwa kawowa (I dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, ciasteczka koktajlowe /różne rodzaje/ - 15g, c) II przerwa kawowa (II dnia konferencji): kawa - 200 ml, herbata (3 różne smaki: czarna, zielona, owocowa) - 200ml, mleko - 20ml, cukier biały i brązowy - 5g, cytryna - 1 plasterek, d) Obiad (I i II dnia konferencji): uczestnicy będą mieli do wyboru jedno danie (400g/os) spośród podanych dwóch dań: mięsnego (50szt) i bezmięsnego (80szt) każdego dnia konferencji, Wykonawca wybierze spośród podanych niżej propozycji menu po jednym daniu mięsnym i bezmięsnym na każdy dzień konferencji /łącznie 4 różne dania/, menu obiadowe: Dania mięsne leczo z ryżem, papryka nadziewana mięsem i ryżem, pomidory nadziewane mięsem i ryżem, gołąbki z mięsem i ryżem, ragu z indyka, Dania bezmięsne brokuły zapiekane z serem i ziemniakami, pierogi z kaszą gryczaną o bryndzą, warzywa zapiekane z serem, pomidory nadziewane pieczarkami i ryżem, cukinia faszerowana ryżem i pieczarkami z sosem pomidorowym, e) ciepły poczęstunek podczas wieczoru filmowego: naleśniki z serem na słodko - 20 porcji po 2 szt (450g), naleśniki ze szpinakiem - 20 porcji po 2 szt (450g). 7) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełną ceramikę i sztućce niezbędne do spożycia posiłków, c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską - minimum 4 osoby podczas każdego interwału konsumpcyjnego, 2. Obsługa spotkania organizowanego w ramach projektu socjalnego pn. Dzień Seniora - Bezpiecznie w Dzielnicy VIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Miejsce realizacji: Osiedlowy Klub Kultury Kostrze w Krakowie ul. Dąbrowa 2. 2) Termin realizacji: 26.09.2011 r. w godz. od 15.00 do godz. 18.00. 3) Ilość porcji: 90 4) Menu: a) kawa, herbata, dodatki (mleko, cukier, cytryna) - bez ograniczeń b) woda mineralna, soki owocowe - bez ograniczeń c) ciasto 180g (sernik, szarlotka) na osobę d) owoce - łącznie 30 kg - nektarynki, banany, winogrona e) drobne ciasteczka kruche (mieszanka) - 6 kg 5) Wykonawca zapewni a) estetyczne nakrycia stołów, b) pełną ceramikę i sztućce c) miłą i kompetentną obsługę kelnerską.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- Świadczenie usług cateringowych ( drugie półrocze 2025r.) dla dzieci Przedszkola Miejskiego nr 25 w Jaworznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.