eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRoboty sanitarne konserwacja i naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, p. poż., centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Słupsk: Roboty sanitarne konserwacja i naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, p. poż., centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 300428 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego Zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty sanitarne konserwacja i naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, p. poż., centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych w zakresie konserwacji i napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, p. poż., centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, w następującym zakresie: 1)Instalacja wody zimnej i ciepłej: a.Uszczelnienie armatury z wymianą jej elementów takich jak: głowice, dławice, pokrętła, korpusy, itp., b.Wymiana zaworów (nie nadających się do naprawy) przelotowych, odcinających w poziomach, pionach i lokalach, c.Wymiana skorodowanych lub pękniętych łączników instalacji, d.Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji ( piony, poziomy), e.Doraźne zabezpieczenie powstałych awarii, f.Uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych i skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia np. : haki, wieszaki, wsporniki itp., g.Uzupełnienie lub naprawa izolacji zimnochronnych z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego na rurociągu, h.Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach, stropach w celu wykonania napraw, i.Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania naprawy lub wymiany instalacji, j.Naprawa, wymiana lub likwidacja urządzeń sanitarnych, ceramiki, baterii w pomieszczeniach (WC, kuchniach, łazienkach), k.Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki na instalacji i urządzeniach w przepisowych kolorach. l.Bieżąca współpraca z obwodem EC Serwis w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych, m.Korekta nastaw zaworów podpionowych regulacyjnych na cyrkulacji c.w.u. n.Rozmrożenie instalacji pionu lub/i poziomu, o.Wymiana podgrzewaczy, term ciepłej wody, p.Montaż wodomierzy i zawiadomienie Zamawiającego o konieczności oplombowania wodomierza , q.Zaślepienie instalacji wodnej, r.Zakup i montaż szafek pod zlewozmywak 2)Instalacje kanalizacyjne: a.Uszczelnienie cieknących złączy rur kanalizacyjnych, b.Likwidacja przecieków z rur kanalizacyjnych na poziomach, pionach poprzez zakładanie cybantów lub uszczelnienie ścianek, c.Czyszczenie podejść odpływowych, wpustów ściekowych syfonów i rewizji w pomieszczeniach ogólnodostępnych, d.Przepychanie pionów i poziomów kanalizacyjnych (w budynkach), e.Odpowietrzanie pionów kanalizacyjnych, montaż automatów napowietrzających, f.Udrażnianie studzienek kanalizacyjnych, g.Uzupełnienie lub wymiana kratek ściekowych w pomieszczeniach, rewizji pionów kanalizacyjnych, h.Demontaż i montaż elementów osłaniających instalację oraz urządzeń sanitarnych celem wykonania napraw lub wymiany instalacji, i.Demontaż i montaż elementów instalacji kanalizacyjnej celem wykonania napraw lub wymiany, j.Wymiana ceramiki sanitarnej, k.Wymiana skorodowanej lub uszkodzonej instalacji do max. długości zapewniającej sprawne działanie instalacji w granicach własności, l.Wypompowywanie brudnej wody, ścieków, m.Naprawa studzienek, wymiana pokryw nastudziennych, n.Wykucie i zamurowanie przebić i rozkuć w ścianach i stropach w celu wykonania bieżących napraw. 3)Instalacje centralnego ogrzewania: a.Likwidacja przecieków armatury, b.Wymiana armatury lub kształtek instalacji ( śrubunki, zawory itp.), c.Likwidacja przecieków na złączach grzejników, d.Likwidacja przecieków odpowietrzników miejscowych z ewentualną ich wymianą, e.Wymiana skorodowanych lub zarośniętych odcinków instalacji, f.Wymiana niesprawnych grzejników g.Korekta regulacji z ewentualną wymianą kryz lub korekta nastaw zaworami regulacyjnymi, h.Czyszczenie i regulacja armatury ( zawory, kształtki), i.Odpowietrzenie instalacji, j.Wymiana lub naprawa kotłów dwufunkcyjnych, jednofunkcyjnych ( na paliwo stale, gazowych), k.Demontaż kotłów na paliwo stałe, l.Remont pomieszczeń przeznaczonych na wymiennikownie Sydkraft, m.Bieżąca współpraca z obwodem EC Serwis w sprawie prawidłowego działania węzłów cieplnych, n.Uzupełnienie wody w instalacji, o.Sprawdzanie wskazań urządzeń pomiarowych (termometry, manometry), bez zmian parametrów, p.Demontaż i montaż pomp q.Czyszczenie naczyń zbiorczych i zbiorników, r.Naprawa lub wymian odcinków rur przelewowych (bez konieczności wymiany całości), s.Płukanie instalacji lub grzejników wodą, t.Wymiana lub uzupełnienie uszkodzonych lub skorodowanych elementów mocujących instalację lub urządzenia ( haki, wieszaki, obejmy, wsporniki), u.Miejscowe uzupełnieni uszkodzonej izolacji rurociągów oraz innych elementów jak: zasobniki, rozdzielacze, naczynia zbiorcze, v.Miejscowe malowanie uszkodzonej powłoki rurociągów (bez konieczności malowania całości poziomu lub pionu). 4)Instalacje gazowe: a.Niezwłoczne (do 48 h) wykonywanie napraw wraz ze sprawdzeniem szczelności w lokalu wynikających z bieżących zgłoszeń, b.Wymiana instalacji gazowej skręcanej na spawaną wraz z robotami towarzyszącymi (zamurowanie i malowanie), c.Wymiana lub montaż kuchenek gazowych d.Kontrola, dociskanie, uszczelnianie lub wymiana kurków gazowych w pomieszczeniach ogólnych i lokalach, e.Wydawanie opinii o stanie urządzeń gazowych w budynkach, f.Zabezpieczenie niesprawnych urządzeń poprzez wyłączenie lub zakorkowanie podejścia w lokalach i pomieszczeniach ogólnych z zawiadomieniem pisemnym właściciela urządzenia i zarządcy budynku o konieczności jego wymiany, g.Sprawdzanie i usuwanie nieszczelności armatury i rurociągów w pomieszczeniach ogólnych, h.Wymiana skorodowanych odcinków przewodów gazowych określonych przez inspektora nadzoru wraz z robotami towarzyszącymi (zamurowanie i malowanie), z wyłączeniem wymiany pionu lub poziomu, i.Sprawdzanie szczelności armatury gazowej, j.Malowanie ( w kolorze żółtym) uszkodzonej powłoki instalacji gazowej wraz z jej oczyszczeniem oraz zabezpieczeniem w miejscach kolidujących z innymi instalacjami, k.Odłączenie i podłączenie urządzeń gazowych w przypadkach koniecznych przy prowadzeniu innych robót budowlanych i instalacyjnych, l.Oznakowanie miejsc kurków gazowych z wywieszeniem informacji w pustostanach oraz sporządzanie opinii o ich stanie technicznym, m.Inne roboty branżowe związane z charakterem świadczonych usług. 5)Prace sanitarne wykonywane w terenie: a.Przepychanie poziomów do studzienki ( bez zastosowania sprzętu mechanicznego) b.Przepychanie wpustów ściekowych studzienek podwórzowych i rur deszczowych, bez zastosowania sprzętu mechanicznego, c.W uzasadnionych przypadkach i po uzyskaniu zgody inspektora/technika przepychanie poziomów do studzienki oraz wpustów ściekowych podwórzowych i rur deszczowych przy użyciu wyciągarek elektrycznych lub urządzenia ciśnienia WUKO, d.Bieżąca obsługa i wykonanie napraw zaworów burzowych, studzienek kanalizacyjnych e.Wymiana klap nastudziennych, f.Prace murarsko-tynkarskie w obrębie studzienek. 2.Opis przedmiotu zamówienia określa również Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na Roboty elektryczne konserwacje, naprawy, wymiany instalacji elektrycznych w nieruchomościach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1-4 Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót konserwacyjnych lub remontowych instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje: co najmniej jednym manometrem (z ważną legalizacją) do wykonywania prób szczelności instalacji gazowych, detektory tj. urządzenia do wykrywania i lokalizacji nieszczelności instalacji gazowych - min. 2 szt. , co najmniej jednym urządzeniem (spiralą z napędem elektrycznym) do udrażniania i czyszczenia instalacji kanalizacyjnych o zasięgu większym bądź równym 50 mb, co najmniej jednym samochodem dostawczym do przewozu pracowników, materiałów, sprzętu i narzędzi, co najmniej 1 zestawem spawalniczym (butle, węże, palniki) do spawania acetylenowo-tlenowego, co najmniej 1 pompą do wypompowywania wody brudnej, co najmniej 1 agregatem prądotwórczym niezbędnym do zasilania sprzętu i narzędzi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje co najmniej: minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia typu D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażowym: sieci gazowych, urządzeń, instalacji i przyborów gazowych - wraz z ważnymi świadectwami kwalifikacyjnymi, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia typu E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażu: sieci gazowych, urządzeń, instalacji i przyborów gazowych, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia typu E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażu: sieci i instalacji cieplnych i urządzeń odbiorczych gorącej wody, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia spawacza gazowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1) Dowodami o których mowa powyżej jest poświadczenie że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia 2) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Za najważniejsze roboty które należy wykazać w wykazie oraz dla których należy przedstawić dowody, uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku o którym mowa w ust 6.1.2) SIWZ.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk pok. nr 4 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.