Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r
Numer ogłoszenia: 300930 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 966 kg, wędliny - łącznie 972 kg, mięso drobiowe - łącznie 562,5 kg, wędliny drobiowe - łącznie 981 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: mleko, śmietana - łącznie 6840 L, masło, margaryna - łącznie 585 kg, sery różne - łącznie 781,5 kg, jogurt, kefir - łącznie 687L; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 6 660 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 25 710 szt., bułka tarta - 90 kg, pączek - 450 szt; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.: cukier, cukier puder łącznie - 246 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 729 szt, makaron - 135 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 165 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 285 kg, musztarda, majonez łącznie - 345 szt, olej - 45 L, przyprawy - ok. 1240 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 2 900 szt., jaja - 8640 szt; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XI 2013 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1710 kg, ziemniaki 2800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 148 kg, sałata, brokuł, por łącznie -508 szt., pomidor, ogórek zielony - 80 kg, koper zielony, pietruszka zielona- 24 kg, pieczarki - 60 kg, szczypiorek/cebula zielona - 100 pęczków, jabłka 1000 kg, mandarynka bez pestki, banan łącznie - 208 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: X - XI 2013 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 810 kg łącznie, ryby mrożone - 102 kg, makrela wędzona - 48 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 600 szt, śledź solony matjas - 48 kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Określone są w pkt X SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku sporadycznych, sezonowych potrzeb.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 966 kg, wędliny - łącznie 972 kg, mięso drobiowe - łącznie 562,5 kg, wędliny drobiowe - łącznie 981 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: mleko, śmietana - łącznie 6840 L, masło, margaryna - łącznie 585 kg, sery różne - łącznie 781,5 kg, jogurt, kefir - łącznie 687L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r. chleb krakowski, graham - łącznie 6 660 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 25 710 szt., bułka tarta - 90 kg, pączek - 450 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: cukier, cukier puder łącznie - 246 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 729 szt, makaron - 135 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 165 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 285 kg, musztarda, majonez łącznie - 345 szt, olej - 45 L, przyprawy - ok. 1240 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 2 900 szt., jaja - 8640 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część zamówienia E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2013 r. do 30.11.2013 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1710 kg, ziemniaki 2800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 148 kg, sałata, brokuł, por łącznie -508 szt., pomidor, ogórek zielony - 80 kg, koper zielony, pietruszka zielona- 24 kg, pieczarki - 60 kg, szczypiorek/cebula zielona - 100 pęczków, jabłka 1000 kg, mandarynka bez pestki, banan łącznie - 208 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część zamówienia F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: X - XI 2013 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.10.2013 r. do 30.11.2013 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 810 kg łącznie, ryby mrożone - 102 kg, makrela wędzona - 48 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 600 szt, śledź solony matjas - 48 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Społeczna kampania reklamowa na temat uczenia się przez całe życie
- ZP.24.2025 Świadczenie usług medycznych zlecanych przez Policję na terenie województwa małopolskiego (KPP Zakopanem, KPP Wadowice, KMP w Tarnowie, KPP Miechów, KPP Proszowice, KPP Olkusz)
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy różnych materiałów ulotnych na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi polegającej na bieżącym odchwaszczaniu i pielęgnacji terenów zielonych Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Modernizacja placu zabaw w Samorządowym Przedszkolu nr 78 w Krakowie przy al. Kasztanowej 6
- Przebudowa budynku w zakresie budowy wewnętrznej windy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa materiałów do pracy oraz zajęć w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Sukcesywna i cykliczna dostawa artykułów spożywczych dla Ministerstwa Zdrowia.
- "DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE"
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup wraz z dostawą pieczywa oraz wyrobów piekarskich.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.