To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.
Numer ogłoszenia: 347408 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300930 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 966 kg, wędliny - łącznie 972 kg, mięso drobiowe - łącznie 562,5 kg, wędliny drobiowe - łącznie 981 kg Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: mleko, śmietana - łącznie 6840 L, masło, margaryna - łącznie 585 kg, sery różne - łącznie 781,5 kg, jogurt, kefir - łącznie 687L Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r Dostawy pieczywa w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r. chleb krakowski, graham - łącznie 6 660 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 25 710 szt., bułka tarta - 90 kg, pączek - 450 szt Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.09.2013 r. do 30.11.2013 r.: cukier, cukier puder łącznie - 246 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 729 szt, makaron - 135 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 165 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 285 kg, musztarda, majonez łącznie - 345 szt, olej - 45 L, przyprawy - ok. 1240 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 2 900 szt., jaja - 8640 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XI 2013 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2013 r. do 30.11.2013 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1710 kg, ziemniaki 2800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 148 kg, sałata, brokuł, por łącznie -508 szt., pomidor, ogórek zielony - 80 kg, koper zielony, pietruszka zielona- 24 kg, pieczarki - 60 kg, szczypiorek/cebula zielona - 100 pęczków, jabłka 1000 kg, mandarynka bez pestki, banan łącznie - 208 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: X - XI 2013 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.10.2013 r. do 30.11.2013 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 810 kg łącznie, ryby mrożone - 102 kg, makrela wędzona - 48 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 600 szt, śledź solony matjas - 48 kg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 03.14.25.00 - Jaja 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- WĘDZONKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Słowackiego 100, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32879,39
Oferta z najniższą ceną: 32879,39 / Oferta z najwyższą ceną: 35270,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPROCKET, Grzegorz Barski, Jerzy Koprowski, Sp. J., ul. Fredry 37, 30-605 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102656,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29742,30
Oferta z najniższą ceną: 29742,30 / Oferta z najwyższą ceną: 30281,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: IX -XI 2013 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPC ZŁOTY KŁOS Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J., Os. Barwinek 28, 25-113 Kielce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13644,59
Oferta z najniższą ceną: 13644,59 / Oferta z najwyższą ceną: 13681,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: IX - XI 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAR Sp. z o.o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74378,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15998,85
Oferta z najniższą ceną: 15998,85 / Oferta z najwyższą ceną: 17569,87
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XI 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rutkowski Ryszard P.P.U.H. KRAK-OGRÓD, Jazdowiczki 13, 32-100 Proszowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44121,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9711,22
Oferta z najniższą ceną: 9711,22 / Oferta z najwyższą ceną: 11850,51
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: X - XI 2013 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY NOWAK FIRMA HANDLOWA "FRUKTUS"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY NOWAK FIRMA HANDLOWA "FRUKTUS"
- Jerzy Nowak Firma Handlowa FRUKTUS, ul. Balicka 56, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47194,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8411,55
Oferta z najniższą ceną: 8411,55 / Oferta z najwyższą ceną: 9091,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.