Ogłoszenie z dnia 2006-06-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piotrków Trybunalski: wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie gmin Rozprza, Sulejów (obszar wiejski), Czarnocin, Wolbórz, Łęki Szlacheckie, Wola Krzysztoporska Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb., do kontaktów: Paweł Opala, Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 0446496081 w. 202 lub w. 179, e-mail: zloty4@priv4.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): info@powiat-piotrkowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Paweł Opala, Al. 3-go Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. (0-44) 732-31-54, fax (0-44) 732-31-03, e-mail: p.opala@op.pl, www.powiat-piotrkowski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie gmin Rozprza, Sulejów (obszar wiejski), Czarnocin, Wolbórz, Łęki Szlacheckie, Wola Krzysztoporska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: teren powiatu piotrkowskiego, woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa znajdujących się na terenie 6 gmin powiatu piotrkowskiego: Rozprza (1038 ha), Sulejów (obszar wiejski - 1481 ha), Czarnocin (476 ha), Wolbórz (706 ha), Łęki Szlacheckie (1362 ha, Wola Krzysztoporska (792 ha)zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2005r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planów urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub w okresie działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) usług o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, tzn. uproszczone plany urządzenia lasów / inwentaryzacje stanu lasów na powierzchni min. 2000 ha wraz z referencjami na wykonane prace. 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Łączna powierzchnia lasów objętych zamówieniem: 5855 ha. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2)Znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4)W ostatnich 3 latach (lub w okresie działalności, jeżeli jest krótszy)wykonali co najmniej 3 zamówienia o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem. 5)Deklarują wykonanie zamówienia w terminie wymagalnym przez zamawiającego. 6)Zamówienie wykonają osobiście - bez użycia podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2)Oświadczenie o wykonaniu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub w okresie działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) usług o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, tzn. uproszczone plany urządzenia lasów / inwentaryzacje stanu lasów na powierzchni min. 2000 ha wraz z referencjami na wykonane prace. 6)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 7)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/powiat_piotrkow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 11:15, Siedziba Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3-go Maja 33 Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Dostawa zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Sprzedaż i dostawa rękawic nitrylowych, niesterylnych (diagnostycznych).
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Utrzymanie szlaków i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów (II postępowanie)
- Wykonanie i konserwacja szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dukla w 2025 roku
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.