Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu
Numer ogłoszenia: 301443 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu. Część I - Zespół ds. Informatyki /Wydział Obsługi Urzędu/ Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoria komputerowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP. Część II - Filia WUP w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu komputerowego, drukarki komputerowe oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki ( 2 (dwa) tonery) do biura projektu Powrót kobiet na rynek pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym POKL. Część III - Zespół ds. Informacji i Promocji /Wydział Wdrażania EFS/ Zakup nagród dla laureatów konkursu na komiks pt. Człowiek - najlepsza inwestycja: komputer przenośny typu laptop, odtwarzacze multimedialne. Część IV - Zespół ds. Projektów /Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy/ Zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.30.00-6, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie ul. Ciołka 10a, 01-402 Warszawa Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 408 lub 410.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II-IV Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół ds. Informatyki /Wydział Obsługi Urzędu/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoria komputerowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filia WUP w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu komputerowego, drukarki komputerowe oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki ( 2 (dwa) tonery) do biura projektu Powrót kobiet na rynek pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym POKL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół ds. Informacji i Promocji /Wydział Wdrażania EFS/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup nagród dla laureatów konkursu na komiks pt. Człowiek - najlepsza inwestycja: komputer przenośny typu laptop, odtwarzacze multimedialne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 72.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespół ds. Projektów /Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.58.12.00-1, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW W MAGAZYNIE BUDYNKU NR 38 - MAGAZYNU CHEMICZNEGO
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródków.
- Wykonywanie w okresie ok.18,6 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C
- Dostawa firan i do internatu znajdującego się w Bydgoszczy przy ul. Sułkowskiego 52.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa tonerów oraz akcesoriów do urządzeń drukujących wykorzystywanych w Szpitalu
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dysków do macierzy" - zamówienie podzielone na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.