To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu
Numer ogłoszenia: 338951 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301443 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, komputerów, oprogramowania, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, rzutnika, odtwarzaczy multimedialnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP w Radomiu. Część I - Zespół ds. Informatyki /Wydział Obsługi Urzędu/ Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoria komputerowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP. Część II - Filia WUP w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu komputerowego, drukarki komputerowe oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki ( 2 (dwa) tonery) do biura projektu Powrót kobiet na rynek pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym POKL. Część III - Zespół ds. Informacji i Promocji /Wydział Wdrażania EFS/ Zakup nagród dla laureatów konkursu na komiks pt. Człowiek - najlepsza inwestycja: komputer przenośny typu laptop, odtwarzacze multimedialne. Część IV - Zespół ds. Projektów /Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy/ Zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część II-IV Prejekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Zespół ds. Informatyki /Wydział Obsługi Urzędu/ Zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoria komputerowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Fili WUP.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSTM Sp. z o.o., ul. Grochowska 14 D, 04-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26608,80
Oferta z najniższą ceną: 26608,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29642,74
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Filia WUP w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu komputerowego, drukarki komputerowe oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki ( 2 (dwa) tonery) do biura projektu Powrót kobiet na rynek pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym POKL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSTM Sp. z o.o., ul. Grochowska 14 D, 04-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5163,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4673,82
Oferta z najniższą ceną: 4673,82 / Oferta z najwyższą ceną: 4673,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Czyszczenie i dezynfekcja kanałów wentylacyjnych TWR Łódź 2024-2026
- Wykonanie badania pt. "Ewaluacja Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji"
- "Budowa pochylni przy wiadukcie w ciągu ul. Ostrobramskiej nad al. Stanów Zjednoczonych" wraz z przebudową niezbędnej istniejącej infrastruktury drogowej.
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Usługa wsparcia informatycznego dla systemów serwerowych i systemów poczty elektronicznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz drukarki retransferowej do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.