Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Siedlce: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego
Numer ogłoszenia: 30199 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego w zakresie: Inspektorów nadzoru w specjalnościach: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej drogowej i elektrycznej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.06.156.1118, z późniejszymi zmianami), w okresie od przekazania wykonawcy placu budowy - do zakończenia czynności odbioru końcowego. W szczególności: a) Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. c) Wydawanie poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; - żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne. d) Sprawowanie kontroli nad zgodnością organizowania transportu na budowie z Projektem Organizacji Ruchu Sporządzonym przez wykonawcę w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Siedlce. e) Uzgadnianie z wykonawcą dodatkowych obszarów poza terenem budowy, które mogą zostać wykorzystane podczas realizacji robót jako obszary robocze. f) Ustalanie koniecznych do wykonania przez wykonawcę badań laboratoryjnych oraz określenie sposobu, częstotliwości i czasu ich wykonania. g) Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedłożenie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. h) Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę na roboty dodatkowe i zamienne. i) Przyjmowanie od wykonawcy robót informacji i wniosków o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej. j) Współpraca, konsultowanie, i uzgadnianie z Projektantami propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. k) Przekazywanie wykonawcy wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. l) Decyzje inspektora nadzoru mające wpływ na na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Zamawiającego. m) Uzgodnienie z wykonawcą i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowo- -terminowego zapewniającego prawidłową realizację robót oraz zakończenie przedmiotowego zadania inwestycyjnego w ustalonym terminie. n) Kontrolowanie terminowej realizacji robót zgodnie z w/w harmonogramem. o) Sukcesywne (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) organizowanie spotkań koordynacyjnych na budowie, dot. realizowanych robót oraz oceny postępu prac w odniesieniu do ustalonego harmonogramu. p) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót, a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych (dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza, atesty, aprobaty, protokóły i inne). q) Koordynacja czynności związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, w tym kontrola dokumentów sporządzonych przez wykonawcę do wniosku o pozwolenie na użytkowanie. r) Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji. Zakres rzeczowy Budowy kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego: Budowa kolektora deszczowego ulgi o średnicy DN 1600 mm i długości ok 1220 m (na Błoniach Siedleckich kanał z rozdziałem na dwa kolektory o średnicy DN 1200 mm każdy i łącznej długości 552m) odciążającego główny kolektor miejski podczas obfitych opadów oraz przejmującego część ścieków deszczowych odprowadzanych dotychczas do oczyszczalni ścieków. Planowany przebieg kolektora deszczowego (zgodnie z załącznikiem mapowym): - odejście z planowanej komory rozdzielczej KOM 1 przy Wiszniewskiego/Prusa; - pas drogowy ul. Wiszniewskiego; - parkingi i ciąg pieszo jezdny ul. Prusa, - dojazd do stadionu; - ciąg pieszo jezdny przy stadionie; - przejście pod pasem drogowym ul. Bema; - działka użytkowana przez Zespół Szkół Rolniczych; - działka użytkowana przez Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego; - przejście pod pasem drogowym ul. Północnej; - droga szutrowa - dojazd do Aeroklubu; - tereny zieleni miejskiej oraz łąki na Błoniach Siedleckich; - doprowadzenie kanału do planowanego zbiornika retencyjnego na Błoniach Siedleckich. Zakres inwestycji do realizacji przez wykonawcę: Roboty przygotowawcze - obsługa geodezyjna, pomiary, zajęcie i oznakowanie terenu, usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni, kolidujących z trasą przewodów grawitacyjnych; usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe składowanie. Komora rozdzielcza KOM 1 o wymiarach 3,5 x 3 x 2,5 m na kolektorze DN 1800 z odejściem DN 1600 do kanału ulgi. Roboty nawierzchniowe: rozbiórka i odtworzenie nawierzchni od komory rozdzielczej do węzła S-4, oraz przejścia przez ul Bema i Północną. Roboty ziemne: roboty pomiarowe; wykopy i przekopy w gr kat III; wykopy pod fundamenty; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 6m wypraskami. Roboty montażowe : Rurociągi , studnie rewizyjne - dostawa i montaż. Separatory - Separator rurowy zawiesin i ropopochodnych - dostawa i montaż z odwodnieniem na czas budowy (ścianki szczelne - grodzice) i placem manewrowym. Przebudowa kolizji na trasie kanału Ulgi: przebudowy sieci teletechnicznych, wodociągów, kanalizacji deszczowej, przestawienie słupów, przebudowa kabli energetycznych itp. Zbiornik retencyjny na Błoniach Siedleckich wraz z deflektorem, płytą dna, obwałowaniem i otuliną w postaci plantacji wierzby energetycznej. Roboty melioracyjne z podwyższeniem grobli rowu opaskowego R 34, wykonaniem w R 34 wylotów z rowów R 37 i R 40, z osadzeniem w nich regulatorów przepływu; udrożnienie rowu R34. Renowacja rowów R34, R1, R33 z udrożnieniem - odtworzeniem przepustów na terenie działek ROD Ustronie, ROD Zacisze. Przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie dokumentacji związanej z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Uwagi: 1. Zamawiający informuje, że w dniu 25.01.2008r. zawarł umowę z Przedsiębiorstwem Ogólnobudowlanym Budosan Czubaszek z Żaboklik na Budowę kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego - projekt i wykonanie na kwotę 7 246 800,00 zł brutto (w tym dokumentacja projektowa - 244 000,00 zł, roboty budowlane - 7 002 800,00 zł). Termin realizacji zadania: prace projektowe: 25.01.2008r. - 15.05.2008r. roboty budowlane: rozpoczęcie - od dnia przekazania placu budowy na wniosek wykonawcy robót zakończenie - 19.12.2008r. 2. Przewidywany termin rozpoczęcia robót melioracyjnych, nie wymagających pozwolenia na budowę (pkt 9. Zakresu inwestycji do realizacji przez wykonawcę) - marzec 2008r. 3. Planowane źródła finansowania inwestycji: - uzyskano dofinansowanie z Miejskiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gosp. Wodnej na 2008 r. - 50 000,00 zł - wystąpiono z wnioskiem o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - 2 535 000,00 zł - złożono wniosek o przyznanie dotacji z Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza - komponent J - 4 417 800,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na : Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 7:45 do 15:45 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Przedstawią oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Przedstawią oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. c) Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. e) Pełnili obowiązki inspektora nadzoru w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy realizacji zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom wg zakresu zadania inwestycyjnego do nadzorowania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca nadzorował co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem rzeczowym zadania inwestycyjnego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prowadzonych nadzorów. Wykaz prowadzonych nadzorów będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji lub protokołu odbioru końcowego nadzorowanych robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 3. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca nadzorował co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem rzeczowym zadania inwestycyjnego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usług. Wykaz wykonanych usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji lub protokołu odbioru końcowego nadzorowanych robót. Dokumenty powyższe należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 8,50 zł brutto + koszt przesyłki).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.