eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceKompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Siedlce: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego
Numer ogłoszenia: 46526 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 30199 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Budowa kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego w zakresie: Inspektorów nadzoru w specjalnościach: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej drogowej i elektrycznej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.06.156.1118, z późniejszymi zmianami), w okresie od przekazania wykonawcy placu budowy - do zakończenia czynności odbioru końcowego. W szczególności: Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wydawanie poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; - żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które nie są potrzebne. Sprawowanie kontroli nad zgodnością organizowania transportu na budowie z Projektem Organizacji Ruchu Sporządzonym przez wykonawcę w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Siedlce. Uzgadnianie z wykonawcą dodatkowych obszarów poza terenem budowy, które mogą zostać wykorzystane podczas realizacji robót jako obszary robocze. Ustalanie koniecznych do wykonania przez wykonawcę badań laboratoryjnych oraz określenie sposobu, częstotliwości i czasu ich wykonania. Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedłożenie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę na roboty dodatkowe i zamienne. Przyjmowanie od wykonawcy robót informacji i wniosków o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej. Współpraca, konsultowanie, i uzgadnianie z Projektantami propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. Przekazywanie wykonawcy wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. Decyzje inspektora nadzoru mające wpływ na na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Zamawiającego. Uzgodnienie z wykonawcą i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowo- -terminowego zapewniającego prawidłową realizację robót oraz zakończenie przedmiotowego zadania inwestycyjnego w ustalonym terminie. Kontrolowanie terminowej realizacji robót zgodnie z w/w harmonogramem. Sukcesywne (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) organizowanie spotkań koordynacyjnych na budowie, dot. realizowanych robót oraz oceny postępu prac w odniesieniu do ustalonego harmonogramu. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót, a także sprawdzanie dokumentów odbiorowych (dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza, atesty, aprobaty, protokóły i inne). Koordynacja czynności związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, w tym kontrola dokumentów sporządzonych przez wykonawcę do wniosku o pozwolenie na użytkowanie. Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji. Zakres rzeczowy Budowy kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego: Budowa kolektora deszczowego ulgi o średnicy DN 1600 mm i długości ok 1220 m (na Błoniach Siedleckich kanał z rozdziałem na dwa kolektory o średnicy DN 1200 mm każdy i łącznej długości 552m) odciążającego główny kolektor miejski podczas obfitych opadów oraz przejmującego część ścieków deszczowych odprowadzanych dotychczas do oczyszczalni ścieków. Planowany przebieg kolektora deszczowego (zgodnie z załącznikiem mapowym): - odejście z planowanej komory rozdzielczej KOM 1 przy Wiszniewskiego/Prusa; - pas drogowy ul. Wiszniewskiego; - parkingi i ciąg pieszo jezdny ul. Prusa, - dojazd do stadionu; - ciąg pieszo jezdny przy stadionie; - przejście pod pasem drogowym ul. Bema; - działka użytkowana przez Zespół Szkół Rolniczych; - działka użytkowana przez Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego; - przejście pod pasem drogowym ul. Północnej; - droga szutrowa - dojazd do Aeroklubu; - tereny zieleni miejskiej oraz łąki na Błoniach Siedleckich; - doprowadzenie kanału do planowanego zbiornika retencyjnego na Błoniach Siedleckich. Zakres inwestycji do realizacji przez wykonawcę: Roboty przygotowawcze - obsługa geodezyjna, pomiary, zajęcie i oznakowanie terenu, usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni, kolidujących z trasą przewodów grawitacyjnych; usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe składowanie. Komora rozdzielcza KOM 1 o wymiarach 3,5 x 3 x 2,5 m na kolektorze DN 1800 z odejściem DN 1600 do kanału ulgi. Roboty nawierzchniowe: rozbiórka i odtworzenie nawierzchni od komory rozdzielczej do węzła S-4, oraz przejścia przez ul Bema i Północną. Roboty ziemne: roboty pomiarowe; wykopy i przekopy w gr kat III; wykopy pod fundamenty; pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 6m wypraskami. Roboty montażowe : Rurociągi , studnie rewizyjne - dostawa i montaż. Separatory - Separator rurowy zawiesin i ropopochodnych - dostawa i montaż z odwodnieniem na czas budowy (ścianki szczelne - grodzice) i placem manewrowym. Przebudowa kolizji na trasie kanału Ulgi: przebudowy sieci teletechnicznych, wodociągów, kanalizacji deszczowej, przestawienie słupów, przebudowa kabli energetycznych itp. Zbiornik retencyjny na Błoniach Siedleckich wraz z deflektorem, płytą dna, obwałowaniem i otuliną w postaci plantacji wierzby energetycznej. Roboty melioracyjne z podwyższeniem grobli rowu opaskowego R 34, wykonaniem w R 34 wylotów z rowów R 37 i R 40, z osadzeniem w nich regulatorów przepływu; udrożnienie rowu R34. Renowacja rowów R34, R1, R33 z udrożnieniem - odtworzeniem przepustów na terenie działek ROD Ustronie, ROD Zacisze. Przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie dokumentacji związanej z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Uwagi: 1. Zamawiający informuje, że w dniu 25.01.2008r. zawarł umowę z Przedsiębiorstwem Ogólnobudowlanym Budosan Czubaszek z Żaboklik na Budowę kolektora deszczowego ulgi oraz zbiornika retencyjnego - projekt i wykonanie na kwotę 7 246 800,00 zł brutto (w tym dokumentacja projektowa - 244 000,00 zł, roboty budowlane - 7 002 800,00 zł). Termin realizacji zadania: prace projektowe: 25.01.2008r. - 15.05.2008r. roboty budowlane: rozpoczęcie - od dnia przekazania placu budowy na wniosek wykonawcy robót zakończenie - 19.12.2008r. 2. Przewidywany termin rozpoczęcia robót melioracyjnych, nie wymagających pozwolenia na budowę (pkt 9. Zakresu inwestycji do realizacji przez wykonawcę) - marzec 2008r. 3. Planowane źródła finansowania inwestycji: - uzyskano dofinansowanie z Miejskiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gosp. Wodnej na 2008 r. - 50 000,00 zł - wystąpiono z wnioskiem o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - 2 535 000,00 zł - złożono wniosek o przyznanie dotacji z Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza - komponent J - 4 417 800,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVESTCOM sp. z o.o., ul. Pokoju 33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138000
  • Oferta z najniższą ceną: 138000 / oferta z najwyższą ceną: 186885,24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.