Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Dzierzgoń: Modernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej na działce nr 156/2,
w miejscowości Morany, gmina Dzierzgoń
Numer ogłoszenia: 302688 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzierzgoński Ośrodek Kultury , ul. Krzywa 16, 82-440 Dzierzgoń, woj. pomorskie, tel. 055 276 26 47, faks 055 276 00 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dokdzierzgon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury, dla której organizatorem jest jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej na działce nr 156/2, w miejscowości Morany, gmina Dzierzgoń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych przy modernizacji i rozbudowie świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej na działce nr 156/2, w miejscowości Morany, gmina Dzierzgoń, w stopniu niezbędnym, jaki jest wymagany dla tego typu obiektu użyteczności publicznej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na jego użytkowanie. 3.2 Wspólny słownik zamówień CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45262690-4 - Remont starych budynków 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 3.3 Ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizowana modernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Morany, ma na celu przystosowanie przedmiotowego obiektu do pełnienia funkcji użytkowej dla mieszkańców wsi, zgodnej z aktualnie obowiązującymi standardami, umożliwiającej m.in.: 1)organizowanie zebrań wiejskich, 2)organizowanie spotkań konferencyjnych, 3)organizowanie uroczystości kulturalno - oświatowych, 4)organizowanie kursów i wykładów szkoleniowych, 5)prowadzenie działalności kulturalno - oświatowej. 3.4 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1)Projekt budowlany, sporządzony przez zespół projektowy firmy AM Nieruchomości - Andrzej Marciniak, ul. 1 Maja 4, 82-440 Dzierzgoń (Załącznik Nr 7 do SIWZ) 2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik Nr 8 do SIWZ) 3)Przedmiar robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych - to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 3.5Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót i ich przejęcia w posiadanie przez Zamawiającego. 3.6Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.7Cena ofertowa nie podlega waloryzacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.26.90-4, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust.1 - tj. Wykonawcy, którzy: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1)Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zadania, odpowiadającego swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu. 2)Dysponowanie: a)kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w zakresie o powszechnie znanych rozwiązaniach oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownikiem robót branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod.-kan. co najmniej o powszechnie znanych rozwiązaniach oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c)kierownikiem robót branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych co najmniej o powszechnie znanych rozwiązaniach oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będący członkami właściwych izb samorządu zawodowego. 5.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.5Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Oświadczenia wynikające z art. 22 i art. 24 oraz art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść wymaganych oświadczeń Zamawiający przekazuje na Załączniku Nr 3 do SIWZ. 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6.4 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6.5 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.8 Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dokdzierzgon.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzierzgoński Ośrodek Kultury, ul. Krzywa 16, 82-440 Dzierzgoń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Dzierzgoński Ośrodek Kultury, ul. Krzywa 16, 82-440 Dzierzgoń Sekretariat DOK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane ze środków UE - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.