eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Włocławek: ZP /8/ 2013
Numer ogłoszenia: 302754 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP /8/ 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNA DOSTAWA ELEMENTÓW ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI,INNYCH PRODUKTÓW ZWIĄZANYCH Z POBIERANIEM, TRANSPORTEM I PRZECHOWYWANIEM MATERIAŁU BIOLOGICZNEGO ORAZ WYKONYWANIEM MIKROSKOPOWEJ ANALIZY OSADU MOCZU, w ILOŚCI OKOŁO 500 000 szt. w OKRESIE 12 MIESIĘCY ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw elementów zamkniętego systemu pobierania krwi na kwotę 75 000 zł. , w ramach jednego kontraktu - Zadanie 1, Zadanie 2-5 - Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt. 5.1. podpunktach a - f) SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 niniejszej specyfikacji. Każdy warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia. Wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie aby wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.certyfikaty dopuszczenia wyrobu na terenie Unii Europejskiej. 2.sprzęt musi spełniać warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 ).- oświadczenie 3.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób i przedmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale V, pkt. 5.1 ppkt. III, jeżeli Wykonawca wskaże inne pomioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy, 2) ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3) urzędowa zmiana cen, 4) zmiana umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Wieniecka 49, pok. 303 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. 5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm 7200 2 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm 31500 3 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 4500 4 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm 9000 5 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm 36000 6 Probówki do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania i żelem separującym - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 4500 7 Probówki zawierajace antykoagulant - K3 EDTA - poj. około 2,5 ml, O ok.13 mm, długość max. 66 mm 45000 8 Probówki zawierające antykoagulant - K3 EDTA - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 13500 9 Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 5,0 ml, O ok.11 mm, długość max. 93 mm 3600 10 Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 3,0 ml, O ok.11 mm, długość max. 66 mm 31500 11 Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem buforowanym - poj. około 1,5 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 4500 12 Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym, poj. około 3,5 ml, O około 8 mm, długość max. 93 mm . 3600 Probówki do OB z cytrynianem trójsodowym, poj. około 2.0 ml, O około 11 mm, długość max. 66 mm wraz z kapilarą do sedymentacji z podziałką i nakrętką zabezpieczającą. 900 13 Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. około 5,0 ml, O ok.13 mm, długość max. 90 mm 900 14 Probówki do pozyskiwania osocza z heparyną litową - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm 2250 15 Igły systemalne - średnica 0,7 mm 5400 16 Igły systemalne - średnica 0,8 mm 26100 17 Igły systemalne - średnica 0,9 mm 28800 18 Adaptery membranowe do podawania leków. 1350 19 Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,8 mm, długość około 19 mm, długość rurki około 60 mm 3690 20 Igły systemowe typu motylek do pobierania krwi - średnica 0,9 mm, długość 19 mm, długość rurki 60 mm 4590 21 Adaptery do wenflonów. 27000 22 Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej w celu oznaczania stężenia glukozy ( z fluorkiem ) - poj. około 200 ul 180 23 Probówki z kapilarami do pozyskiwania krwi włośniczkowej do badania morfologii krwi obwodowej z EDTA - K poj. około 200 ul 1800 24 Probówki morfologiczne o pojemności około 2.5 ml, zawierająca inny antykoagulant niż tylko EDTA, służąca do diagnostyki pseudotrombpcytopenii. 180 25 Adaptery z łopatką do wykonywania preparatów krwi obwodowej 180 26 Probówki z kapilarami do pozyskiwania surowicy z krwi włośniczkowej, zawierające aktywator wykrzepiania - poj. około 200 ul . 180 27 Probówki z PP, z zakrętką o pojemnosci około 50 ml ( jałowe ) 450 28 Probówki z PP, z zakrętką o pojemnosci około 50 ml ( niejałowe ). 450 29 Probówki typu Eppendorf neutralne z przejrzystego PP o pojemności 1,5 ml z dnem stożkowym i korkiem z PP. 6300 30 Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające fluorek + antykoagulant do oznaczania stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową - poj. około 1,0 ml, O ok.8 mm, długość max. 66 mm. 18000 31 Probówki do pozyskiwania krwi żylnej zawierające płynną mieszaninę cytrynian + fluorek do wykonywania oznaczeń stężenia glukozy w osoczu krwi żylnej metodą heksokinazową, stabilizujace stężenie glukozy w czasie 48 godzin od chwili pobrania - poj. około 3,0 ml, O ok.10 mm, długość max. 66 mm. 1350 32 Probówka z filtrem do pozyskiwania krwi do analiz gazometrycznych we krwi tętniczej i żylnej, z heparyną litową, stabilizowaną jonami wapnia - poj. około 2 ml, sterylizowane, pakowane pojedyńczo. 6750 33 probówki z heparyną do pobierania i odwirowywania płynów z jam ciała o pojemności ok. 9 ml 900 34 Kapilary z tworzywa sztucznego stabilizowane jonami wapnia do jednoczesnego pomiaru: gazometrii, oksymetrii, Na+, K+, Cl-, Ca++, kreatyniny, bilirubiny, glukozy, ,mleczanów we krwi włośniczkowej w raz z zatyczkami, mieszadłami, magnesem do mieszania zawartości. Zatyczki Mieszadła Magnes do mieszania zawartości 7200 14400 7200 9 1 Wszystkie elementy oferowanego systemu pobierania krwi muszą być wytworzone z tworzywa sztucznego. TAK 2 Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta. (w celu zapewnienia kompatybilności i bezpieczeństwa pobierania krwi w systemie zamkniętym) TAK 3 Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego wykonawcy. TAK 4 Wszystkie oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U.Nr 126, poz. 986 ). TAK 5 Dla wszystkich produktów wymagane posiadanie znaku - CE. TAK 6 Oferowane produkty zabezpieczają personel przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania, transportu i obróbki analitycznej materiału. TAK 7 Terminy przydatności do użytku liczone od dnia dostarczenia produktu do zamawiającego nie krótsze niż 6 miesięcy TAK 8 Możliwość pobierania materiału z wykorzystaniem techniki aspiracyjnej i próżniowej TAK 9 Korki oznaczane jednoznacznie identyfikowalnymi kolorami. TAK 10 Probówki odporne na uszkodzenia w trakcie transportu i obróbki analitycznej. Gwarancja absolutnej szczelności probówek bez względu na ich położenie. TAK 11 Adaptery posiadające budowę uniemożliwiającą wyciekanie krwi podczas wymiany strzykawko - probówki. TAK 12 Bezawaryjna współpraca probówek systemu z różnymi typami analizatorów ( cobas 6000, cobas e-411, STA Compact, cobas b-221, Sysmex XT-1800i, Sysmex XT-4000 ) - oferent poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zastosowania jakichkolwiek adapterów bądź wykonania czynności adaptacyjnych. TAK 13 Zamknięcia probówek umożliwiające bezpieczne ich otwieranie i zamykanie w trancie wykonywania czynności pre- i postanalitycznych. TAK 14 Wszystkie probówki wyposażone w fabrycznie naklejane etykiety, umożliwiające zapisywanie danych pacjenta z zastosowaniem typowych : długopisów, cienkopisów itp.. TAK 15 Znaczniki objętości pobieranej krwi na wszystkich probówkach TAK 16 W okresie trwania umowy Wykonawca zapewni( wydzierżawi ) Zamawiającemu lodówkę, o przedstawionych parametrach do przechowywania opracowanego materiału. Po wygaśnięciu umowy lodówka ta stanie się własnością Zamawiającego. TAK Wykonawca dostarczy ( wydzierżawi ) lodówkę laboratoryjną do przechowywania probówko - strzykawek z materiałem badanym, po wykonaniu analiz. Lodówka musi odpowiadać następującym wymogom: 1. Pojemność nie mniejsza niż 350 l. 2. Wymuszony obieg wewnętrzny powietrza. 3. Drzwi ze szkła termicznego zaopatrzone w zamek. 4. Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej. 5. Agregat hermetyczny. 6. Zakres temperatur wewnątrz lodówki nie mniejszy niż +2°C - +14°C. 7. Zewnętrzny wyświetlacz temperatury. 8. Automatyczne odszranianie. 9. Kółka do przemieszczania przytwierdzone na stałe. 10. Akustyczny i wizualny system alarmowy. 11. Uszczelka magnetyczna drzwi. 12. Oświetlenie wewnętrzne z niezależnym wyłącznikiem. 13. Ażurowe półki pokryte plastikiem. 14. Ilość półek - min. 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczne nakłuwacze igłowe do pobrań od noworodków i dzieci do lat 6 krwi włośniczkowej niezbędnej do całkowitego wypełnienia kapilary o pojemności min. 200 ul igła 21G, głębokość nakłucia około 1,8 mm. 7000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stazy automatyczna wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dorosłych. 120 Stazy automatyczna wielorazowego użytku z plastikowym zapięciem zwalnianym jedną ręką do pobierania krwi żylnej od dzieci tzw. pediatyczna . 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamery do analizy osadu moczu typu Fast Read 102 z akrylu z pojedynczą, regularną siatką, o pojemności celki 7 ?l do analizy 10 różnych próbek moczu, pakowane po 100 płytek w opakowaniu ( 1000 celek ). 30000 Pipety do kropelkowania osadu moczu o poj. 1 ml, kompatybilne z probówkami stożkowymi o długości około 110 mm i kamerami typu Fast Read 102. Wielkość opakowania - 2000 szt. ) 32000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.