To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Chełm: Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 302768 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233112 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup obuwia roboczego z podziałem na zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zapotrzebowania wraz z opisami technicznymi przedmiotu zamówienia, zawierają analogicznie załączniki nr 1a i 1b. 2.1. Wskazanie przez zamawiającego nazwy producenta/artykułu ma na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków i wymogów określających przedmiot zamówienia Zamawiający żąda: 3.1. Dostarczenia próbek w postaci wzorów asortymentu towaru, które będą oceniane przez Zamawiającego. 3.2. Przedstawienia dokumentów określających typ, parametry i opis techniczny zastosowanych materiałów oraz dokumentów określających wszystkie wymagane parametry obuwia pozwalające na jednoznaczne potwierdzenie spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji postępowania oraz jego identyfikację. a) Dokumenty potwierdzające typ, skład i gramaturę materiałów w formie atestu, certyfikatu lub świadectwa jakości dla oferowanych próbek. b) Dla pozostałych, opisanych w załączniku nr 1a i/lub 1b wymogów, Wykonawca dostarczy inne, niż opisane powyżej, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego, np. karty katalogowe produktu lub kartę charakterystyki lub oświadczenie producenta itp. c) Wszystkie przedstawione dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną. 4. Wymagania ogólne do powyższych zadań zawiera załącznik nr 1. 5. Tabelę rozmiarów zawiera załącznik nr 1c. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np. dostawę do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 6.1. Próbki (wzory) towarów wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza pozostają w siedzibie zamawiającego przez cały okres trwania umowy, jako uzgodniony wzorzec towarów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 9. Prawo opcji. 9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do 25% wartości zawartej umowy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej opisanych. 9.2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia swojego zapotrzebowania. 9.3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku do umowy (załącznik do oferty: Opis i kalkulacja). 9.4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 9.5. Zamawiający, w terminie 10 dni od dnia planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 9.6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 9.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 18830000-6 Obuwie ochronne 18812000-4 Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agrobud BHP Spółka Akcyjna, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36412,19
Oferta z najniższą ceną: 36412,19 / Oferta z najwyższą ceną: 42700,38
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MRODEN MAŁGORZATA DENIS ANDRZEJ DENIS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MRODEN MAŁGORZATA DENIS ANDRZEJ DENIS SPÓŁKA JAWNA
- MRODEN M. Denis A. Denis, ul. Droga Męczenników Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29040,30
Oferta z najniższą ceną: 22048,98 / Oferta z najwyższą ceną: 29040,30
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
więcej: Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.