eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usługi kompleksowej obsługi informatycznej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Szczecin: Świadczenie usługi kompleksowej obsługi informatycznej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 302813 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowej obsługi informatycznej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi kompleksowej obsługi informatycznej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie z podziałem na 3 zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ZADANIE 1 1) Zarządzanie serwerami i systemami operacyjnymi Linux, Windows 2000, Serwer WWW, Server Novel Netware oraz urządzeniami zarządzającymi siecią komputerową polegającymi na: 1.1. konfigurowaniu usług w zależności od stopnia obciążenia komputerów, 1.2. nadzorowaniu działania wszystkich uruchomionych usług na poszczególnych serwerach, 1.3. nadzorowanie bezpieczeństwa serwerów i spójności danych, 1.4. wprowadzaniu nowych użytkowników i usług oraz nadawaniu uprawnień poszczególnym użytkownikom, 1.5. tworzenie i zarządzanie udziałami sieciowymi, 1.6. nadzorowanie zajętości miejsca przez poszczególnych użytkowników, 1.7. wykonywanie kopii zapasowych danych użytkowników na serwerze centralnym i serwerach znajdujących się na poszczególnych rejonach, 1.8. bezpieczne przesyłanie danych programów komputerowych Czynsze miedzy rejonami a centralą, aktualizacja plików bazodanowych na rejonach, 1.9. zarządzanie listą antyspamową (graylisting określonych adresów, monitorowanie list pod kątem błędnie wyłapanej poczty, poprawki progu punktowego odpowiedzialnego za oznaczenie poczty jako spam, przygotowywanie whitelist, nadzorowanie pracy serwera mx), 1.10. nadzorowanie pracy i aktualności antywirusów na serwerach, okresowe skanowanie danych znajdujących się na udziałach samby, 1.11. zarządzanie zaawansowanymi listami dostępowymi do serwera (filtracja po adresach ip, portach, tunelowanie dostępu z zaufanych lokalizacji poprzez rekonfiguracje routerów), 1.12. zarządzanie routerami, między innymi konfiguracja listy filtrowania treści niedozwolonych, filtrowanie połączeń użytkowników na niedozwolone usługi sieciowe, monitoring połączeń w celu wczesnego wykrywania trojanów i malware na końcówkach klienckich, stworzenie szyfrowanej sieci łączącej rejony z centrala w oparciu o technologie VPN, 2)Zarządzanie i administrowanie bazami danych oraz programami użytkowanymi przez ZBiLK: PROGRAM CZYNSZE: Współpraca w zakresie: tworzenia szkieletów zestawień, zawiadomień i statystyk, pomocy merytorycznej przy aktualizacji danych czynszowych pozyskiwanych od innych zarządców, tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa, zamykania roku obrachunkowego i wykonywania bieżących szkoleń z obsługi i funkcji programu, usuwania awarii technicznych. PROGRAM MIERNIKI: Współpraca w zakresie: tworzenie szkieletów zestawień, zawiadomień i statystyk, pomocy merytorycznej przy rozliczeniach mierników indywidualnych i zbiorczych, aktualizacji danych czynszowych pozyskiwanych od innych zarządców, tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa, zamykania okresu rozliczeniowego i wykonywania bieżących szkoleń z obsługi i funkcji programu, usuwania awarii technicznych. PROGRAMY ZASOBY i REMONTY: Współpraca w zakresie: tworzenia szkieletów zestawień i statystyk zbierających i opisujących substancję lokalową gminy, ewidencjonowania zgłoszeń i zleceń oraz aktualizacji danych pozyskiwanych od innych zarządców, tworzenia i odtwarzania kopii bezpieczeństwa, oraz wykonywaniu bieżących szkoleń z obsługi i funkcji programu, usuwania awarii technicznych. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania innych czynności związanych z zadaniem nr 1, realizacja ich nastąpi na zlecenie Zamawiającego. ZADANIE 2 1)Obsługa techniczna sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu ZBiLK: 1.1. nadzór nad sprzętem komputerowym, 1.2. instalowanie oprogramowania na komputerach, przeinstalowywanie komputerów, 1.3. umieszczanie plików z informacjami na stronie internetowej ZBiLK, 1.4. instalowanie sprzętu komputerowego (komputery, drukarki itp.) na stanowiskach pracy, 1.5.diagnozowanie uszkodzeń sprzętu (komputery, drukarki) oraz elementów sieci informatycznej oraz usuwanie usterek, 1.6. wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego (wymiana dysków, pamięci, kart sieciowych, zasilaczy, itp.), 1.7. konserwacja sprzętu ( komputery, serwery, drukarki), 1.8. przewożenie sprzętu komputerowego między siedzibami ZBiLK oraz dostarczanie sprzętu do napraw i po naprawach, 1.9. bieżąca analiza wymaganej mocy obliczeniowej serwerów do realizacji powierzonych im zadań, 1.10. nadzorowanie uszkodzeń sprzętu, wykrywanie uszkodzeń dysków znajdujących się w serwerach, nadzorowanie poprawności i spójności mirrorowanych danych. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania innych czynności związanych z zadaniem nr 2, realizacja ich nastąpi na zlecenie Zamawiającego. 2)Usługa świadczona będzie w siedzibach 11 administracji na terenie miasta Szczecin. Wykaz administracji ZBiLK oraz sprzętu komputerowego podano w Rozdziale XIV siwz. ZADANIE 3 1)Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie tworzenia długo i krótko terminowych planów rozwoju informatyki w ZBiLK w zakresie: 1.1. podtrzymywania ciągłości pracy, 1.2.rozwoju systemów, 1.3.współdziałanie przy opracowywaniu planów inwestycyjnych w zakresie informatycznym ( pod względem programowym oraz sprzętowym), 1.4.współdziałanie w temacie polityki bezpieczeństwa sieci komputerowej, 1.5.opracowywanie na zlecenie Zamawiającego opinii ekspertyz dotyczących sprzętu komputerowego w szczególności zasadności napraw lub likwidacji. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania innych czynności związanych z zadaniem nr 3, realizacja ich nastąpi na zlecenie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum trzy (3) prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna świadczenie usług informatycznych w zakresie obsługi programów: rozliczeń czynszowych, mediów, rozliczeń masowych, dodatków mieszkaniowych oraz ewidencji substancji lokalowej dotyczących zarządzania nieruchomościami, od TRZECH (3) RÓŻNYCH ZAMAWIAJĄCYCH, w tym jedną (1) pracę polegającą na obsłudze minimum 30 stanowisk komputerowych; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz 3)odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz). 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że posiada znajomość programowania w językach CA Clipper, CA Visual Objects.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.