eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Kielce: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 302839 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów rozmieszczonych na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach, (zamówienie II częściowe).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego , polegających na wywozie nieczystości z pojemników wolnostojących lub podziemnych rozmieszczonych na terenie obiektów MOSIR w Kielcach.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Cz. I i II Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , rozumianego, jako posiadania zezwolenia na wywóz odpadów, nieczystości komunalnych obowiązującego na terenie miasta Kielce Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu zezwolenia wydanego przez odpowiednie organy - wg formuły: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie: Cz. I posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wywozie nieczystości stałych z kontenerów i pojemników wolnostojących ,o wartości brutto co najmniej 60 000,00 PLN każda, poświadczonych za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych usług, jak w zał. Nr 4 do siwz -wg formuły: spełnia albo nie spełnia. Cz. II posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wywozie nieczystości stałych z kontenerów podziemnych ,o wartości brutto co najmniej 16 000,00 PLN każda poświadczonych za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie Wykazu wykonanych/wykonywanych usług, jak w zał. Nr 4 do siwz -wg formuły: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. Cz. I Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia bedzie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dot. Cz. II Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym rozumianym, jako dysponowanie minimum jednym samochodem , z podwójnym układem zawieszenia wyposażonym w system HDS. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu, oświadczenia Wykonawcy, jak w zał. nr 5 do siwz -wg formuły: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia bedzie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie. Ocena spełnienia bedzie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. - Pisemne oświadczenie - zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z informacją o uczestnictwie (bądź nie) tych podmiotów w realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) wg zał.7 ( w oryginale ) - Ponadto, w celu wykazania uprawnienia do złożenia oferty przez osoby reprezentujące spółki cywilne i osoby fizyczne prowadzące gospodarczą, należy przedłożyć dokument wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony ( lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub potwierdzony za aktualność danych wpisu przez organ uprawniony. wymagana forma dokumentu - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w sposób opisany w pkt XV ppkt 1i) siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p., pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, I p., sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów wolnostojących, z obiektów MOSiR Kielce w roku 2012..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywóz nieczystości stałych z pojemników i kontenerów wolnostojących, z następujących obiektów MOSiR Kielce: 1) Zespół Obiektów Sportowych przy ul. Bocznej 15 (Wielofunkcyjna Hala Sportowa, Hotel, Stadion La.) - 2 kontenery zamykane 7,5 m3 2) Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 (Hotel, Hala Sportowa, Stadion Piłkarski) - 4 kontenery zamykane 7,5 m3 3) Zespół Obiektów Sportowych ul. Szczecińska 1 (Basen Letni/Lodowisko) - 3 pojemniki na kółkach 1,1 m 4) Hala Sportowa, Hotel ul. Krakowska 72 - 1 kontener zamykany 7,5 m3 5) Hala Widowiskowo-Sportowa ul Żytnia 1 - 2 pojemniki na kółkach 1,1 m3 6) Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 7) Kryta Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 8) Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 9) Kryta Pływalnia MORS ul. Toporowskiego 96 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 10) Kryta Pływalnia ul. Jurajska 25 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 11) Stadion Piłkarski ul. Szczepaniaka 29 - 1 kontener zamykany 7,5 m3 - 2 pojemniki na kółkach 1,1 m3 12) Boisko sportowe ul. Kusocińskiego 53 - 1 pojemnik na kółkach 1,1 m3 Przewidywana ilość wywozu nieczystości stałych w okresie objętym zamówieniem wynosi: z kontenerów KP-7 1260 m3, a z pojemników SM-1100 wynosi 440 m3. Wykonawca jest zobowiązany do wstawienia własnych: - kontenerów KP-7 o pojemności 7,5 m3 w ilości 8 sztuk - pojemników: SM-1100 o pojemności 1,1 m3 w ilości 13 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z kontenerów podziemnych przy stadionie Piłkarskim ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych zgromadzonych w blaszanych pojemnikach ulokowanych w betonowych silosach podziemnych, składających się z: - 3 pojemników o pojemności po 5m3 / na śmieci mieszane / - 2 pojemników o pojemności po 3 m3 / na ściętą trawę/ z obiektu: Stadion Piłkarski - Zespół Obiektów Sportowych MOSiR przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach Przewidywana ilość wywozu nieczystości stałych z silosów podziemnych wynosi 320 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.