Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Ciecierzyn: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 303320 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256442 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 125 000 euro, tj. kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). 1.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie artykułów biurowych do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ. 2.Dostawa i wniesienie artykułów biurowych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Artykuły biurowe muszą być nowe, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe na swój koszt i ryzyko w ilości i asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania (I, II, III) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Dostawy muszą odbywać się każdorazowo do 7 dni od daty przesłania Wykonawcy każdorazowego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. Dostawy muszą odbywać się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura, tj. poniedziałek - piątek 08:00 - 15:00. Wykaz obiektów Zamawiającego będących miejscem dostaw artykułów biurowych został ujęty w załączniku nr 3 do projektu umowy. 4.Odbiory zamówionych przez Zamawiającego artykułów biurowych, zostaną potwierdzone w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 5.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe: a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b)posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości artykułów biurowych, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza termin dostarczenia artykułów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 7.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych (papieru) na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Annex Spółka z o.o. z siedzibą w Annopolu, ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326311,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201932,45
Oferta z najniższą ceną: 201932,45 / Oferta z najwyższą ceną: 210064,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych (teczki) dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326311,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59400,00
Oferta z najniższą ceną: 59400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp.j., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 326311,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54346,20
Oferta z najniższą ceną: 54346,20 / Oferta z najwyższą ceną: 62521,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.