To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Opole: P/25/2012 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 303470 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258338 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/25/2012 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych wyszczególnionych w Załączniku nr 1, wytworzonych przez Zamawiającego w 2013 i 2014 roku w następujących ilościach i rodzajach odpadów: 18.01.02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty - w ilości 15 kg/rok 18.01.03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wył. 18.01.80 i 18.01.82 - w ilości 29.983,00 kg/rok 18.01.09 - leki inne niż wymienione w 18.01.08 - w ilości 2 kg/ rok. 2. Łączna maksymalna ilość odpadów medycznych w okresie obowiązywania umowy wynosi 60.000,00 kg. 3. Odbiór odpadów medycznych następować będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) dla odpadów 18.01.03*, natomiast pozostałych ww. wymienionych sporadycznie po ich powstaniu, odbiór łącznie z odpadami 18.01.03*. 4. Celem wykonywania niniejszego zamówienia na czas trwania umowy Wykonawca zaopatrzy na swój koszt : a) miejsce składowania odpadów medycznych u Zamawiającego w zamykane pojemniki z tworzywa sztucznego na kółkach z zaworem spustowym o wymiarach i liczbie niezbędnej do bezpiecznego przechowywania odpadów o kodzie 18.01.03, oraz umożliwiające ich transport dźwigiem towarowym usytuowanym w pobliżu miejsca ich składowania celem dokonania załadunku; 5. Odpady muszą być składowane w pojemnikach, tzn. nie mogą być usytuowane poza pojemnikiem. 6. Celem poinformowania Wykonawcy o posiadanym do transportu odpadów medycznych dźwigu towarowym, Zamawiający podaje jego typ i wymiary, tj.: dźwig towarowy mały Q-300 kg typ ISO-C, wymiary: 1000x1000x1200. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonania wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego celem zapoznania się z miejscem składowania odpadów medycznych oraz trasy ich transportu z tego miejsca do pojazdu przeznaczonego do ich wywozu. 7. Postępowanie z odpadami w trakcie realizacji umowy musi być zgodne z następującymi przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP, tj.: a) ustawy o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia; b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006r. nr 30 poz. 213); 8. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ma odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 9. Wykonawca (odbiorca odpadów) zobowiązany jest również do: - każdorazowego ważenia odpadów, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, - wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. 10. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.52.40.00-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 11. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1 ilości odpadów są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt 15 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 16. Termin wykonania całości zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r.. W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest, odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych wyszczególnionych w Załączniku nr 1, wytworzonych przez Zamawiającego w 2013 i 2014 roku w następujących ilościach i rodzajach odpadów: 18.01.02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty - w ilości 15 kg/rok 18.01.03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, z wył. 18.01.80 i 18.01.82 - w ilości 29.983,00 kg/rok 18.01.09 - leki inne niż wymienione w 18.01.08 - w ilości 2 kg/ rok. 2. Łączna maksymalna ilość odpadów medycznych w okresie obowiązywania umowy wynosi 60.000,00 kg. 3. Odbiór odpadów medycznych następować będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) dla odpadów 18.01.03*, natomiast pozostałych ww. wymienionych sporadycznie po ich powstaniu, odbiór łącznie z odpadami 18.01.03*. 4. Celem wykonywania niniejszego zamówienia na czas trwania umowy Wykonawca zaopatrzy na swój koszt : a) miejsce składowania odpadów medycznych u Zamawiającego w zamykane pojemniki z tworzywa sztucznego na kółkach z zaworem spustowym o wymiarach i liczbie niezbędnej do bezpiecznego przechowywania odpadów o kodzie 18.01.03, oraz umożliwiające ich transport dźwigiem towarowym usytuowanym w pobliżu miejsca ich składowania celem dokonania załadunku; 5. Odpady muszą być składowane w pojemnikach, tzn. nie mogą być usytuowane poza pojemnikiem. 6. Celem poinformowania Wykonawcy o posiadanym do transportu odpadów medycznych dźwigu towarowym, Zamawiający podaje jego typ i wymiary, tj.: dźwig towarowy mały Q-300 kg typ ISO-C, wymiary: 1000x1000x1200. Niezależnie od powyższego Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonania wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego celem zapoznania się z miejscem składowania odpadów medycznych oraz trasy ich transportu z tego miejsca do pojazdu przeznaczonego do ich wywozu. 7. Postępowanie z odpadami w trakcie realizacji umowy musi być zgodne z następującymi przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP, tj.: a) ustawy o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia; b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. nr 249 poz. 1673); 8. Transport odpadów niebezpiecznych z miejsc ich powstawania do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania odpadów ma odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 9. Wykonawca (odbiorca odpadów) zobowiązany jest również do: - każdorazowego ważenia odpadów, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, - wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. 10. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.52.40.00-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 11. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1 ilości odpadów są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt 15 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 16. Termin wykonania całości zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS MEDISON Sp. z o. o., ul. Puszkina 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211515,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191160,00
Oferta z najniższą ceną: 160704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.