Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-23
Warszawa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38
Numer ogłoszenia: 303502 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy , ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22. 08. 1997r. (Dz.U. 145 z 2005r poz. 1221 z póź. zm. o ochronie osób i mienia) w obiektach Instytutu Łączności - PIB , które nie są ujęte w wykazie Wojewody jako podlegające obowiązkowej ochronie podzielone na trzy zadania, w; 1) Warszawie przy ul. Szachowej 1, 2) Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15. 3) Wrocławiu przy ul. Swojczyckiej 38. ZADANIE I Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w WARSZAWIE 1) Zakres świadczeń obejmuje wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez ; całodobowy patrol interwencyjny w okresie od 31.10.2011r. do 30.10.2013r. 1 pracownika w godzinach od 19:00 do 7:00, Do zadań pracowników ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem, d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługę centralek p.poż. f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu wraz z sygnalizacją zaniku napięcia i zalania wodą w pomieszczeniu nr 171, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów a w szczególności wejścia do pomieszczenia nr 256, a przypadku alarmu postępowa-nie zgodnie z instrukcją, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie , identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zda-rzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi Działu Administracyjnego, l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach wartowni i biura przepustek oraz terenu wokół tych budynków i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpi-sów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. nr 4 poz. 31 z 99r. z póź. zm.) ZADANIE II Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w GDAŃSKU 2) Zakres świadczeń obejmuje we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika w godzinach od 19:00 do 7:00. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. Wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem , d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługa centralki p. poż.i centralki telefonicznej, f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego , i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i P. poż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie , identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zda-rzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZG l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpi-sów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. nr 4 poz. 31 z 99r. z póź. zm.) ZADANIE III Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB we WROCŁAWIU 3) Zakres świadczeń obejmuje całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, d. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu, e. ciągły nadzór wizyjny obiektów, f. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, g. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. h. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie , identyfikatory ), i. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zda-rzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZW j. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpi-sów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. nr 4 poz. 31 z 99r. z póź. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączy do oferty aktualną koncesję zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r ( Dz.U. 145 z 2005r poz.1221. z póź. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości i powierzchni chronionych obiektów, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w co najmniej 2 obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m 2 każdy i trwały nie krócej niż 12 miesięcy - załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada lub współpracuje z patrolem interwencyjnym z możliwością interwencji w ciągu 30 minut od chwili powiadomienia (załączyć oświadczenie lub umowę) - załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty ; 1) wykaz osób którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zawierający minimum - 1 osobę na obiekt nadzorującą pracę ochrony w obiektach zamawiającego z licencją I stopnia ( załączyć licencję), - załącznik nr 7 do SIWZ 2) oświadczenie, że właściciel lub kierownik firmy posiada licencję II stopnia (załączyć licencję), - załącznik nr 7A do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itl.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności - PIB ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności - PIB ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa pok.146 (recepcja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.