eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację treningów specjalistycznych Bezpieczna Rodzina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Gliwice: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację treningów specjalistycznych Bezpieczna Rodzina
Numer ogłoszenia: 303514 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259996 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację treningów specjalistycznych Bezpieczna Rodzina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest realizacja przez Wykonawcę usługi polegającej na organizacji cyklu treningów specjalistycznych Bezpieczna Rodzina dla Uczestników Projektu zgodnie z ofertą złożoną przez wykonawcę, która to oferta jest załącznikiem do umowy i stanowi jej integralną część. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania treningów specjalistycznych których wykaz stanowi załącznik do ninijeszej umowy. 2. Zajęcia powinny odbywać się równolegle z zastrzeżeniem, że harmonogram powinien przewidywać możliwość udziału rodziców w zajęciach treningu samodzielności dla osób niepełnosprawnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsca treningów na terenie Powiatu Gliwickiego lub miasta Gliwice. Oferta Wykonawcy obejmuje koszt wynajmu stosownych pomieszczeń. 4. Zajęcia odbywają się w w soboty i niedziele w wymiarze nie większym niż 6 godzin edukacyjnych dziennie. Między zajęciami Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia conajmniej 10 minutowych przerw oraz jednej półgodzinnej przerwy na gorący posiłek. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić katering podczas zajęć składający się z ciepłego posiłku oraz napoju i słodkiego poczęstunku. Przez cały czas trwania zajęć gorąca herbata, kawa, soki owocowe i woda mineralna. Niedopuszczalne jest podanie słodkich napojów gazowanych. 6. Na każdą grupę przypada - z zastrzeżeniem punktu pierwszego - 24 godziny edukacyjne zajęć Udział rodziców w zajęciach trening samodzielności dla osób niepełnosprawnych nie wlicza się do ogólnej liczby godzin. 7. Treningi realizowane będą w następującym wymiarze czasu: a. Praca ze stresem - 6 godzin edukacyjnych b. Seksualność osób niepełnosprawnych - 6 godzin edukacyjnych c. Pierwsza pomoc przedmedyczna dla rodziców osób niepełnosprawnych - 6 godzin edukacyjnych d. Zarządzanie czasem i finansami - 6 godzin edukacyjnych e. Trenning samodzielnosci - 12 godzin edukacyjnych f. Przygotowanie do życia w rodzinie - 6 godzi edukacyjnych g. Pierwsza pomoc przedmedyczna dla niepełnosprawnych - 6 godzin edukacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt Dobry start w samodzielność w ramach priorytetu VII działanie 7.1 podziałanie 7.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Terapii Systemowej Diada, Ul. Kozielska 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.