To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Kraków: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 303819 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343178 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli realizowana w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1 Meble biurowe i mieszkaniowe: I. 1. biurko z szafkami i szufladą wiśnia 84 szt. 2. stolik pod telefon wiśnia 29 szt. 3. szafa biurowa wiśnia 70 szt. 4. regał biurowy witryna wiśnia 56 szt. 5. regał biurowy barek wiśnia 51 szt. 6. szafa ubraniowa 2-drzwiowa wiśnia zw. 53 szt. 7. stolik pod komputer zw. wiśnia 88 szt. 8. stolik pod drukarkę wiśnia 57 szt. 9. krzesło biurowe wyściełane drewniane wiśnia 119 szt. 10. stół konferencyjny wiśnia 8 szt. 11. stolik okolicznościowy ława wiśnia 3 szt. 12. fotel klubowy (finka) wiśnia 15 szt. 13. stolik p. RTV wiśnia 9 szt. 14. kanapa wersalka wiśnia 8 szt. 15. szafka kuchenna wisząca wiśnia 3 szt. 16. szafka kuchenna stojąca wiśnia 3 szt. 17. szafka kuchenna p. zlewozmywak wiśnia 1 szt. II. Zestawy biurowe w kolorze - jabłoń locarno 1. biurko jabłoń locarno 3 szt. 2. kontener do biurka jabłoń locarno 3 szt. 3. łącznik do biurka jabłoń locarno 3 szt. 4. stolik pod drukarkę jabłoń locarno 3 szt. 5. szafa ubraniowa jabłoń locarno 3 szt. 6. krzesło wyściełane jabłoń locarno 18 szt. 7. regał biurowy barek jabłoń locarno 3 szt. 8. regał biurowy witryna przeszklona jabłoń locarno 3 szt. 9. stolik pod komputer jabłoń locarno 3 szt. 10. stół konferencyjny jabłoń locarno 3 szt. 11. stolik okolicznościowy ława jabłoń locarno 3 szt. 12. stolik pod telefon jabłoń locarno 3 szt. 13. fotel klubowy jabłoń locarno 6 szt. 14. wieszak do ubrań wielokołkowy ścienny 3 szt. 15. stolik pod RTV 3 szt. Zadanie nr 2 Meble metalowe i na metalowej podstawie 1.krzesło biurowe wyścielane na mp. ISO 265 szt. 2. krzesło obrotowe na mp. wyściełane 130 szt. 3. biurko na metalowej podstawie wiśnia 20 szt. 4. fotel biurowy obrotowy na mp. 36 szt. 5. stół kasynowy, klubowy, świetlicowy na mp. różny wiśnia 15 szt. 6. szafa metalowa na odzież 276 szt. 7. stół szkolny akademicki na mp. Wiśnia 38 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Meble biurowe i mieszkaniowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Sp. z o.o., Ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118694,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147458,55
Oferta z najniższą ceną: 147458,55 / Oferta z najwyższą ceną: 245468,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Meble metalowe i na metalowej podstawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp. J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137204,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181199,91
Oferta z najniższą ceną: 181199,91 / Oferta z najwyższą ceną: 278251,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
- Doposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.