Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Kraków: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 343178 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzikrakow.internetdsl.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli realizowana w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1 Meble biurowe i mieszkaniowe: I. 1. biurko z szafkami i szufladą wiśnia 84 szt. 2. stolik pod telefon wiśnia 29 szt. 3. szafa biurowa wiśnia 70 szt. 4. regał biurowy witryna wiśnia 56 szt. 5. regał biurowy barek wiśnia 51 szt. 6. szafa ubraniowa 2-drzwiowa wiśnia zw. 53 szt. 7. stolik pod komputer zw. wiśnia 88 szt. 8. stolik pod drukarkę wiśnia 57 szt. 9. krzesło biurowe wyściełane drewniane wiśnia 119 szt. 10. stół konferencyjny wiśnia 8 szt. 11. stolik okolicznościowy ława wiśnia 3 szt. 12. fotel klubowy (finka) wiśnia 15 szt. 13. stolik p. RTV wiśnia 9 szt. 14. kanapa wersalka wiśnia 8 szt. 15. szafka kuchenna wisząca wiśnia 3 szt. 16. szafka kuchenna stojąca wiśnia 3 szt. 17. szafka kuchenna p. zlewozmywak wiśnia 1 szt. II. Zestawy biurowe w kolorze - jabłoń locarno 1. biurko jabłoń locarno 3 szt. 2. kontener do biurka jabłoń locarno 3 szt. 3. łącznik do biurka jabłoń locarno 3 szt. 4. stolik pod drukarkę jabłoń locarno 3 szt. 5. szafa ubraniowa jabłoń locarno 3 szt. 6. krzesło wyściełane jabłoń locarno 18 szt. 7. regał biurowy barek jabłoń locarno 3 szt. 8. regał biurowy witryna przeszklona jabłoń locarno 3 szt. 9. stolik pod komputer jabłoń locarno 3 szt. 10. stół konferencyjny jabłoń locarno 3 szt. 11. stolik okolicznościowy ława jabłoń locarno 3 szt. 12. stolik pod telefon jabłoń locarno 3 szt. 13. fotel klubowy jabłoń locarno 6 szt. 14. wieszak do ubrań wielokołkowy ścienny 3 szt. 15. stolik pod RTV 3 szt. Zadanie nr 2 Meble metalowe i na metalowej podstawie 1.krzesło biurowe wyścielane na mp. ISO 265 szt. 2. krzesło obrotowe na mp. wyściełane 130 szt. 3. biurko na metalowej podstawie wiśnia 20 szt. 4. fotel biurowy obrotowy na mp. 36 szt. 5. stół kasynowy, klubowy, świetlicowy na mp. różny wiśnia 15 szt. 6. szafa metalowa na odzież 276 szt. 7. stół szkolny akademicki na mp. Wiśnia 38 szt. Szczegółowy zakres i warunki realizacji robót przedstawiają: opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1, opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2, dokument gwarancyjny - zadanie nr 1, dokument gwarancyjny - zadanie nr 2, wykaz miejsc dostawy - zadanie nr 1, wykaz miejsc dostawy - zadanie nr 2, druk Wycena ofertowa - zadanie nr 1, druk Wycena ofertowa - zadanie nr 2, wzór protokołu przyjęcia-przekazania sprzętu kwaterunkowego dla zadania nr 1 i 2 wzór umowy dla zadania nr 1 i 2. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 2 4.100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 i 2 Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę co najmniej 50 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta; Druk Wycena ofertowa - odpowiedni dla konkretnego zadania Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami - w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zadanie własnymi siłami. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1. Dla krzesła biurowego wyściełanego na metalowej podstawie WP 1 -37: a) ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta, b) atest higieniczny, c) atest trudnopalności EN 1021:1:2, d) atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli, e) atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 13761 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) 2. Dla krzesła biurowego wyściełanego na metalowej podstawie WP 1 - 16: a) ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta, b) atest higieniczny, c) atest trudnopalności EN 1021:1:2, d) atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli, e) atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) 3. Dla fotelu obrotowego na metalowej podstawie WP 1 - 5 (zadanie nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, pozycja 4) a) ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta, b) atest higieniczny, c) atest trudnopalności EN 1021:1:2 dla krzesła tapicerowanego tkaniną, d) atest ścieralności na poziomie 150 000 cykli, e) atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość) 4.. Dla fotelu obrotowego na metalowej podstawie WP 1 - 5 (zadanie nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, pozycja 5) f) ważny certyfikat ISO 9001- dla producenta, g) atest higieniczny, h) atest trudnopalności EN 1021:1:2 dla krzesła tapicerowanego tkaniną, i) atest ścieralności na poziomie 50 000 cykli, j) atest potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rzikrakow.internetdsl.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków,
ul. Mogilska 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.11.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Meble biurowe i mieszkaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Meble biurowe i mieszkaniowe: I. 1. biurko z szafkami i szufladą wiśnia 84 szt. 2. stolik pod telefon wiśnia 29 szt. 3. szafa biurowa wiśnia 70 szt. 4. regał biurowy witryna wiśnia 56 szt. 5. regał biurowy barek wiśnia 51 szt. 6. szafa ubraniowa 2-drzwiowa wiśnia zw. 53 szt. 7. stolik pod komputer zw. wiśnia 88 szt. 8. stolik pod drukarkę wiśnia 57 szt. 9. krzesło biurowe wyściełane drewniane wiśnia 119 szt. 10. stół konferencyjny wiśnia 8 szt. 11. stolik okolicznościowy ława wiśnia 3 szt. 12. fotel klubowy (finka) wiśnia 15 szt. 13. stolik p. RTV wiśnia 9 szt. 14. kanapa wersalka wiśnia 8 szt. 15. szafka kuchenna wisząca wiśnia 3 szt. 16. szafka kuchenna stojąca wiśnia 3 szt. 17. szafka kuchenna p. zlewozmywak wiśnia 1 szt. II. Zestawy biurowe w kolorze - jabłoń locarno 1. biurko jabłoń locarno 3 szt. 2. kontener do biurka jabłoń locarno 3 szt. 3. łącznik do biurka jabłoń locarno 3 szt. 4. stolik pod drukarkę jabłoń locarno 3 szt. 5. szafa ubraniowa jabłoń locarno 3 szt. 6. krzesło wyściełane jabłoń locarno 18 szt. 7. regał biurowy barek jabłoń locarno 3 szt. 8. regał biurowy witryna przeszklona jabłoń locarno 3 szt. 9. stolik pod komputer jabłoń locarno 3 szt. 10. stół konferencyjny jabłoń locarno 3 szt. 11. stolik okolicznościowy ława jabłoń locarno 3 szt. 12. stolik pod telefon jabłoń locarno 3 szt. 13. fotel klubowy jabłoń locarno 6 szt. 14. wieszak do ubrań wielokołkowy ścienny 3 szt. 15. stolik pod RTV 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Meble metalowe i na metalowej podstawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Meble metalowe i na metalowej podstawie 1.krzesło biurowe wyścielane na mp. ISO 265 szt. 2. krzesło obrotowe na mp. wyściełane 130 szt. 3. biurko na metalowej podstawie wiśnia 20 szt. 4. fotel biurowy obrotowy na mp. 36 szt. 5. stół kasynowy, klubowy, świetlicowy na mp. różny wiśnia 15 szt. 6. szafa metalowa na odzież 276 szt. 7. stół szkolny akademicki na mp. Wiśnia 38 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
- Doposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.