eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewRemont sali nr 12, sanitariatów na I piętrze oraz ciągów pieszych w Urzędzie Gminy Tczew, woj. Pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Tczew: Remont sali nr 12, sanitariatów na I piętrze oraz ciągów pieszych w Urzędzie Gminy Tczew, woj. Pomorskie
Numer ogłoszenia: 3044 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tczewie, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5324632 do 37 w. 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali nr 12, sanitariatów na I piętrze oraz ciągów pieszych w Urzędzie Gminy Tczew, woj. Pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali nr 12, sanitariatów na I piętrze oraz ciągów pieszych w Urzędzie Gminy Tczew, woj. Pomorskie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 130.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. w formach określonych w ustawie tj w: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2002r. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Nr konta Zamawiającego, na które należy wnosić wadium: Bank Spółdzielczy Tczew nr 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004 dopiskiem: wadium na remont Sali nr 12 i korytarzy Urzędu Gminy Tczew. Wadium należy wnieść z takim wyprzedzeniem, aby na koncie (forma pieniężna) lub w siedzibie Zamawiającego (pozostałe formy) znalazło się przed upływem terminu składania ofert. W siedzibie Zamawiającego można składać wadium w wszystkich innych formach oprócz pieniężnej - pomieszczenie kasy (kasa czynna w godz. 8.00-13.30).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia będącego przedmiotem postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Chcąc uczestniczyć w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty opisane poniżej. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.1, zobowiązany jest złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2, (dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) zobowiązany jest złożyć: aktualny dokumenty (kopię uprawnień) stwierdzające, że osoby, które będą pełniły obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót są uprawnione do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 2.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.3, zobowiązany jest złożyć: dokumenty określające obroty za rok 2006 w wysokości nie mniejszej niż 800 000,00zł wykonując roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sprawozdanie finansowe w części rachunku zysków i strat a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty za rok 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.4, zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów, oraz oświadczeń załączonych do oferty. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówienia publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. Oferta - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Dokumenty określające obrót za rok 2006 - sprawozdanie finansowe w części rachunku zysków i strat a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty za rok 2006 6.Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. 25 - jeżeli dotyczy - załącznik nr 3. 7.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartym w pkt 3 SIWZ 8.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia w odniesieniu do wymagań dotyczących wiarygodności podmiotowej muszą być złożone przez każdy podmiot. 9.W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy ustanowiony zostanie pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można także otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Tczew, ul. Lecha 12 w pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofery należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Tczew ul. Lecha 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.