Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Olsztyn: pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu w ramach realizacji projektu Ratunkowe prace konserwatorskie krużganków Zamku Lidzbarskiego
Numer ogłoszenia: 30471 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu w ramach realizacji projektu Ratunkowe prace konserwatorskie krużganków Zamku Lidzbarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowywanie kwartalnych, rocznych oraz końcowego sprawozdania z realizacji projektu dla Instytucji Pośredniczącej w języku polskim, b) przygotowywanie kwartalnych i końcowego wniosku o płatność w języku polskim, c) opracowanie w ramach projektu schematu zarządzania, obiegu dokumentów oraz planu kont, d) kontrola kosztów pod kątem kwalifikowalności, e) wewnętrzna kontrola finansowa w zakresie środków finansowych przekazanych do dyspozycji przy realizacji projektu, dbałość o terminową realizację i płynność finansową projektu, f) odbywanie wizyt roboczych na miejscu realizacji projektu co najmniej jeden raz w miesiącu, a w przypadkach konieczności, na polecenie Koordynatora Projektu - częściej, g) współpraca z podmiotami wykonującymi nadzór inwestorski (Inżynier Projektu), h) prowadzenie nadzoru konserwatorskiego, raportowanie o zagrożeniach w realizacji projektu, raportowanie o konieczności zwołania specjalistycznych komisji konserwatorskich dla rozstrzygnięcia problemów konserwatorskich Koordynatorowi Projektu, monitorowanie zastosowanych materiałów, obmiary i potwierdzanie zaawansowania prac, i) kontrola działań promocyjnych dla zapewnienia zgodności z zapisami wytycznych i wniosku aplikacyjnego, j) współpraca z Księgowym Projektu oraz Koordynatorem Projektu, k) uczestniczenie w działaniach kontrolnych i audytowych prowadzonych przez Biuro Mechanizmów Finansowych, Krajowy Punkt Kontaktowy, Instytucję Pośredniczącą i inne, l) raportowanie Koordynatorowi Projektu o prowadzonych pracach własnych zgodnie z opracowanym system raportowania, m) utrzymywanie stałych kontaktów z Krajowym Punktem Kontaktowym, Instytucją Pośredniczącą oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, n) wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie odpowiedzi w kwestiach do wyjaśnienia oraz stały monitoring i doradztwo w zakresie projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu projektem współfinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego, którego wartość była nie mniejsza niż 4.000.000,00 złotych brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobą, która będzie pełnić nadzór konserwatorski, spełniającą następujące warunki: - posiada wykształcenie i doświadczenie określone w § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), [§ 7 ust. 1. Prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą prowadzić osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków.], - wykonała lub nadzorowała wykonanie co najmniej dwóch prac konserwatorskich w zakresie polichromii ściennych, - wykonała lub nadzorowała wykonanie co najmniej trzech prac konserwatorskich w zakresie drewna polichromowanego, - prowadziła co najmniej trzy badania konserwatorskie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do specyfikacji, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarte są w projekcie umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mwim.bip.ornak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Olsztyn, ul. Zamkowa 2, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja przedmiotu zamówienia wspierana jest przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na skórę i śluzówkę - powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.