eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu w ramach realizacji projektu Ratunkowe prace konserwatorskie krużganków Zamku Lidzbarskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Olsztyn: pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu w ramach realizacji projektu Ratunkowe prace konserwatorskie krużganków Zamku Lidzbarskiego
Numer ogłoszenia: 55583 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30471 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu w ramach realizacji projektu Ratunkowe prace konserwatorskie krużganków Zamku Lidzbarskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowywanie kwartalnych, rocznych oraz końcowego sprawozdania z realizacji projektu dla Instytucji Pośredniczącej w języku polskim, b) przygotowywanie kwartalnych i końcowego wniosku o płatność w języku polskim, c) opracowanie w ramach projektu schematu zarządzania, obiegu dokumentów oraz planu kont, d) kontrola kosztów pod kątem kwalifikowalności, e) wewnętrzna kontrola finansowa w zakresie środków finansowych przekazanych do dyspozycji przy realizacji projektu, dbałość o terminową realizację i płynność finansową projektu, f) odbywanie wizyt roboczych na miejscu realizacji projektu co najmniej jeden raz w miesiącu, a w przypadkach konieczności, na polecenie Koordynatora Projektu - częściej, g) współpraca z podmiotami wykonującymi nadzór inwestorski (Inżynier Projektu), h) prowadzenie nadzoru konserwatorskiego, raportowanie o zagrożeniach w realizacji projektu, raportowanie o konieczności zwołania specjalistycznych komisji konserwatorskich dla rozstrzygnięcia problemów konserwatorskich Koordynatorowi Projektu, monitorowanie zastosowanych materiałów, obmiary i potwierdzanie zaawansowania prac, i) kontrola działań promocyjnych dla zapewnienia zgodności z zapisami wytycznych i wniosku aplikacyjnego, j) współpraca z Księgowym Projektu oraz Koordynatorem Projektu, k) uczestniczenie w działaniach kontrolnych i audytowych prowadzonych przez Biuro Mechanizmów Finansowych, Krajowy Punkt Kontaktowy, Instytucję Pośredniczącą i inne, l) raportowanie Koordynatorowi Projektu o prowadzonych pracach własnych zgodnie z opracowanym system raportowania, m) utrzymywanie stałych kontaktów z Krajowym Punktem Kontaktowym, Instytucją Pośredniczącą oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, n) wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie odpowiedzi w kwestiach do wyjaśnienia oraz stały monitoring i doradztwo w zakresie projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizacja przedmiotu zamówienia wspierana jest przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DCF CONSULTING Spółka z o.o., ul. Kochanowskiego 24, 05-071 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87108,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87108,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.