eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszdostawa samochodu ciężarowego z zabudową asenizacyjną montowaną na ramie pośredniej oraz podwozia samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, żurawiem hydraulicznym, posypywarko-solarką przystosowaną do montażu za pomocą urządzenia hakowego oraz płu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-09

POZYCJA 30479

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pisz: dostawa samochodu ciężarowego z zabudową asenizacyjną montowaną na ramie pośredniej oraz podwozia samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, żurawiem hydraulicznym, posypywarko-solarką przystosowaną do montażu za pomocą urządzenia hakowego oraz pługiem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o., do kontaktów: Kaczmarczyk Marta, ul. Olsztyńska 3, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233116, fax 087 4233116, e-mail: marta.kaczmarczyk@pisz.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zuk.bip.pisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Inne:wywóz nieczystości stałych i płynnych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu ciężarowego z zabudową asenizacyjną montowaną na ramie pośredniej oraz podwozia samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, żurawiem hydraulicznym, posypywarko-solarką przystosowaną do montażu za pomocą urządzenia hakowego oraz pługiem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. ul. Olsztyńska 3; 12-200 Pisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Samochód ciężarowy z zabudową asenizacyjną montowaną na ramie pośredniej oraz podwozie samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, żurawiem hydraulicznym, posypywarko-solarką przystosowaną do montażu za pomocą urządzenia hakowego oraz pługiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Informację odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 3.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo-skarbowych oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczące realizacji zobowiązań ubezpieczeniowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem ofert. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 7.Wykaz dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat w kraju i zagranicą, min. 3 dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 4a - 4d) oraz referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia. 8.Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. 9.Upoważnienie podpisującego i składającego ofertę do reprezentowania Wykonawcy (nie dotyczy władz statutowych firm Wykonawcy). 10.Dowód wniesienia wadium. 11.W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 8. w odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową asenizacyjną montowaną na ramie pośredniej oraz podwozia samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem hakowym, żurawiem hydraulicznym, posypywarko-solarką przystosowaną do montażu za pomocą urządzenia hakowego oraz pługiem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 3 - 9 ustawy. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1) Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Ad 2) Za spełnienie tego warunku uważa się złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo-skarbowych oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczącego realizacji zobowiązań ubezpieczeniowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Ad 3) Za spełnienie tego warunku uważa się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ); polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. Ad 4) Za spełnienie tego warunku uważa się złożenie wykazu dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat w kraju i zagranicą, min. 3 dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 4a - 4d) oraz referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informację odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 3.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo-skarbowych oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczące realizacji zobowiązań ubezpieczeniowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem ofert. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 7.Wykaz dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat w kraju i zagranicą, min. 3 dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 4a - 4d) oraz referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia. 8.Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. 9.Upoważnienie podpisującego i składającego ofertę do reprezentowania Wykonawcy (nie dotyczy władz statutowych firm Wykonawcy). 10.Dowód wniesienia wadium. 11.W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 4, 5, 6, 8. w odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.bip.pisz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłaty za SIWZ można dokonać w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 10:15, Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Olsztyńska 3; 12-200 Pisz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.