Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Bielawa: Przebudowa instalacji przeciwpożarowej hydrantowej
Numer ogłoszenia: 304898 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Ekologiczne Nr 3 , ul. Lotnicza 5, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 645 22 12, faks 074 645 22 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji przeciwpożarowej hydrantowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa instalacji wody przeciwpożarowej hydrantowej oraz wykonanie hydroforni. Wykonanie pomieszczenia hydroforni sprowadza się do: wydzielenia (na poziomie piwnic) ściankami działowymi pomieszczenia hydroforni z pomieszczenia szatni, zmian w istniejącej instalacji zimnej wody w obrębie pomieszczenia hydroforni, zasilenie urządzeń energią elektryczną w pomieszczeniu hydroforni, przebudowy istniejącej instalacji elektrycznej. Szczegółowe zakresy robót do wykonania obejmują przedmiar robót i zawarte są w projekcie budowlanym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca (spełnia/niespełnia): Warunek1: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek2: wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane należycie. Warunek3: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek4: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokument: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (należy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą prace tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty) z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3A do SIWZ. 3.Dokument: dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). W przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował (osoby wskazane w kolumnie nr 2 w załączniku nr 3 do SIWZ), osoba taka jest zobowiązana do złożenia pisemnego zobowiązania, że będzie w dyspozycji Wykonawcy w zakresie pełnienia proponowanego stanowiska. Zobowiązanie to należy dołączyć do załącznika Nr 3 do SIWZ. 4.Dokument: złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, należy składać Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. Powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 5.Dokument: złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)nie zalega z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zamieszkania i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bielawa.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/szkoly_i_przedszkola/gimnazjum_nr_3/zamowien.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Ekologiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Lotnicza 5, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. Fax (074) 645 22 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum Ekologiczne nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Lotnicza 5, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.