eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaRozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-06

Ogłoszenie nr 305555 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.

Dąbrowa Górnicza: Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej, krajowy numer identyfikacyjny 24081327200000, ul. ul. Graniczna  21, 41300   Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo , tel. 322 956 764, e-mail straz_miejska@dabrowa-gornicza.pl, faks 322 956 963.
Adres strony internetowej (URL): www.smdg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.smdg.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego.
Numer referencyjny: KSM.2512.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 realizacja zadania rok 2016 Dawna Fabryka Defum przy ul. Kolejowej. Zamawiający przewiduje instalację jednej kamery szybkoobrotowej i jednej stacjonarnej o rozdzielczości HD. a. Kamery mają być zamontowane na istniejących słupach oświetleniowych na terenie byłego zakładu DEFUM przy ul. Kolejowej i podłączone do istniejącej instalacji elektrycznej. Umiejscowienie punktów kamerowych wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b. Należy utworzyć połączenie radiowe pomiędzy wskazanymi powyżej kamerami a budynkiem SP 10 przy ul. Górników Redenu. W budynku szkolnym należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej znajdujących na parterze budynku szkolnego Zadanie nr 2 realizacja zadania rok 2016. Rozbudowa monitoringu przy ul. Dąbrowskiego. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych wraz z słupami w rejonie skrzyżowań ul Dąbrowskiego z ulicami 3 Maja, Sienkiewicza, Struga. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. a. Utworzenie połączenia radiowego pomiędzy wskazanymi kamerami a budynkiem MOPT znajdującym się przy ul. 3Maja 30. W budynku należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy realizacja rok 2016 b. Zakup i montaż jednego monitora min. 32cali wraz z urządzeniem umożliwiającym wystawienie tego monitora do sieci BVMS. c. Zakup serwisowego jednego mostu radiowego. d. Zakup konsoli do sterowania systemem monitoringu wizyjnego KBD- DIGITAL lub równoważnej mogącej obsłużyć system BVMS. Zadanie nr 3 realizacja rok 2017 Rozbudowa monitoringu wizyjnego przy ul. Kościuszki, Królowej Jadwigi i Legionów Polskich. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych o rozdzielczości HD. a. Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowania przy ul. Kościuszki na wysokości wjazdu do byłego zakładu DEFUM i podłączona do instalacji elektrycznej. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym na tej ulicy. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. b. Kamera nr 2 ma zostać zamontowana na istniejącym słupie w rejonie skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi z ul. Augustynika i podłączona do istniejącej sieci. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. c. Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana w rejonie skrzyżowania ul. Legionów Polskich i ul. Struga. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym przy ul. Struga. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. Zadanie nr 4 realizacja rok 2017 Sporządzenie projektu budowlanego do zgłoszenia w Wydziale Urbanistyki i Architektury w związku z rozbudową monitoringu na ul. Kościuszki i ul. Legionów Polskich o trzy kamery szybkoobrotowe. a. Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowana na ul. Kościuszki w rejonie skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b. Kamera nr 2 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera skrzyżowanie ul. Kościuszki z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. c. Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera na skrzyżowaniu ul. Legionów Polskich z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. d. Utworzenie sieci radiowej pomiędzy wskazanymi kamerami a istniejącym punktem kamerowym przy ul. Kościuszki lub Biblioteką Miejską gdzie znajduje się punkt dostępu do instalacji szerokopasmowej. e. Zakup i montaż jednego monitora min. 32cali wraz z urządzeniem umożliwiającymi wystawienie go do sieci BVMS. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy a.Uzyskanie Udzielenie licencji rozbudowy oprogramowania zarządzającego, z tym że Licencje mają umożliwiać uruchomienie kolejnych kanałów w oprogramowaniu zarządzającym, zapewniając podgląd obrazów oraz rejestrację w systemie Licencje muszą być zgodne z zainstalowanym w monitoringu oprogramowaniem b.Zapewnienie bezpieczeństwa działania systemu monitoringu wizyjnego poprzez nieujawnianie osobom trzecim zasad jego działania oraz kodów dostępu do sieci jak również prawidłowe działania oprogramowania obsługującego system monitoringu wizyjnego w całym zakresie c. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ oraz urządzenia muszą być kompatybilne z systemem już pracującym, a w szczególności z platformą zarządzającą systemem opartym na BVMS ver. 5.5.1, i już działającymi kamerami z serii IP 7000 d. Kamery szybkoobrotowe musza spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: przetwornik obrazu - matryca CMOS ex mor typu 1/2,8, efektywna liczba pikseli 1944x1224 2,38, obiektyw- 30-krotny zoom 4,3mm do 129mm, pole widzenia 2,3-65 stopni, zoom cyfrowy 12x, irys automatyczny z możliwością ręcznej regulacji, kontrola wzmocnień w poziomie i w pionie, zakres dynamiki 90db, stosunek sygnał szum 50db, deflog- tak, protokoły-IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP RTCP, IGMP V2V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address, NTP SNTP, SNMP V1, MIBII, 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com, SMTP, iSCSI, UPnP SSDP, DiffServ QoS, LLDP, SOAP, Dropbox, CHAP, sieć Ethernet 10 na 100 Base-T, z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, szyfrowanie TLS 1.0, SSL, DES, 3DES, AES. e. Zaproponowane kamery muszą realizować wszystkie funkcje pomocnicza systemu między innymi takie jak nagrywanie tras stabilizacja obrazu kompensacja światła tylnego programowanie tras prywatnych.

II.5) Główny kod CPV: 32.27.00.00 - Cyfrowa aparatura nadawcza
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45200000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14/11/2016

data zakończenia: 14/11/2016

data zakończenia: 30/06/2017

data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. VII pkt. 1 i 1.2 SIWZ będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. X wg formuły: spełnia, nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał prawidłowo i ukończył minimum 3 roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty ogólnobudowlane i instalacyjne tożsame lub o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. 3. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje po 1 osobie wyznaczonej do pełnienia funkcji osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych do 1 kV osoby posiadającej uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub inne równoważne osoby posiadającej uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub inne równoważne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji serwisowej40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: a. wystąpienia "siły wyższej". ."Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, w tym takie, których Zamawiający oraz Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie byłi w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, b. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, 2 .W pozostałym zakresie zmiany umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1. wydłużenia terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez producenta, 2.2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiana technologii, 2.3. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 2.4. ograniczenia przedmiotu zamówienia, 2.5. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.6. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca, 2.7. W przypadku zmiany podatku VAT: 2.8 .W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: w odniesieniu do umów, w których wynagrodzenie stanowi zadeklarowana kwota ofertowa brutto - dot: robót budowlanych: "Ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy", 2.8.1.W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: w odniesieniu do umów, w których wynagrodzenie stanowi zadeklarowana kwota ofertowa brutto - dot: robót budowlanych: "Ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT". 2.9. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 2.10. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.11. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. 2.12.Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/09/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 19/10/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: Zadanie nr 1    Nazwa: Dawna Fabryka Defum przy ul. Kolejowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 (realizacja zadania rok 2016) Dawna Fabryka Defum przy ul. Kolejowej. Zamawiający przewiduje instalację jednej kamery szybkoobrotowej i jednej stacjonarnej o rozdzielczości HD. a) Kamery mają być zamontowane na istniejących słupach oświetleniowych na terenie byłego zakładu DEFUM przy ul. Kolejowej i podłączone do istniejącej instalacji elektrycznej. Umiejscowienie punktów kamerowych wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b) Należy utworzyć połączenie radiowe pomiędzy wskazanymi powyżej kamerami a budynkiem SP 10 przy ul. Górników Redenu. W budynku szkolnym należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej znajdujących na parterze budynku szkolnego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32270000-6, 45111200-0, 45200000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji serwisowej40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 2    Nazwa: Rozbudowa monitoringu przy ul. Dąbrowskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 (realizacja zadania rok 2016). Rozbudowa monitoringu przy ul. Dąbrowskiego. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych wraz z słupami w rejonie skrzyżowań ul Dąbrowskiego z ulicami 3 Maja, Sienkiewicza, Struga. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. a). Utworzenie połączenia radiowego pomiędzy wskazanymi kamerami a budynkiem MOPT znajdującym się przy ul. 3Maja 30. W budynku należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy ( realizacja rok 2016): b) Zakup i montaż jednego monitora / min. 32cali/ wraz z urządzeniem umożliwiającym wystawienie tego monitora do sieci BVMS. c). Zakup serwisowego jednego mostu radiowego. d) Zakup konsoli do sterowania systemem monitoringu wizyjnego KBD- DIGITAL lub równoważnej mogącej obsłużyć system BVMS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32270000-6, 45111200-0, 45200000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji serwisowej40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 3    Nazwa: Rozbudowa monitoringu wizyjnego przy ul. Kościuszki, Królowej Jadwigi i Legionów Polskich

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 ( realizacja rok 2017) Rozbudowa monitoringu wizyjnego przy ul. Kościuszki, Królowej Jadwigi i Legionów Polskich. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych o rozdzielczości HD. a) Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowania przy ul. Kościuszki na wysokości wjazdu do byłego zakładu DEFUM i podłączona do instalacji elektrycznej. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym na tej ulicy. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. b) Kamera nr 2 ma zostać zamontowana na istniejącym słupie w rejonie skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi z ul. Augustynika i podłączona do istniejącej sieci. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. c) Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana w rejonie skrzyżowania ul. Legionów Polskich i ul. Struga. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym przy ul. Struga. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32270000-6, 45111200-0, 45200000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji serwiowej40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: Zadanie nr 4    Nazwa: rozbudowa monitoringu na ul. Kościuszki i ul. Legionów Polskich o trzy kamery szybkoobrotowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 (realizacja rok 2017) Sporządzenie projektu budowlanego do zgłoszenia w Wydziale Urbanistyki i Architektury w związku z rozbudową monitoringu na ul. Kościuszki i ul. Legionów Polskich o trzy kamery szybkoobrotowe. a) Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowana na ul. Kościuszki w rejonie skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego.. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b) Kamera nr 2 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera skrzyżowanie ul. Kościuszki z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. c) Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera na skrzyżowaniu ul. Legionów Polskich z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. d) Utworzenie sieci radiowej pomiędzy wskazanymi kamerami a istniejącym punktem kamerowym przy ul. Kościuszki lub Biblioteką Miejską gdzie znajduje się punkt dostępu do instalacji szerokopasmowej. e) Zakup i montaż jednego monitora / min. 32cali/ wraz z urządzeniem umożliwiającymi wystawienie go do sieci BVMS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32270000-6, 45111200-0, 45200000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Czas reakcji serwisowej40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.