To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-29
Ogłoszenie nr 315127 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Dąbrowa Górnicza: "Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - trefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305555
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej, krajowy numer identyfikacyjny
24081327200000, ul.
ul. Graniczna
21,
41300
Dąbrowa Górnicza, państwo
, woj.
śląskie, tel.
322 956 764, faks
322 956 963, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.smdg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - trefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa instalacji monitoringu miejskiego".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KSM.2512.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 (realizacja zadania rok 2016) Dawna Fabryka Defum przy ul. Kolejowej. Zamawiający przewiduje instalację jednej kamery szybkoobrotowej i jednej stacjonarnej o rozdzielczości HD. a) Kamery mają być zamontowane na istniejących słupach oświetleniowych na terenie byłego zakładu DEFUM przy ul. Kolejowej i podłączone do istniejącej instalacji elektrycznej. Umiejscowienie punktów kamerowych wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b) Należy utworzyć połączenie radiowe pomiędzy wskazanymi powyżej kamerami a budynkiem SP 10 przy ul. Górników Redenu. W budynku szkolnym należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej znajdujących na parterze budynku szkolnego 3.1.2 Zadanie nr 2 (realizacja zadania rok 2016). Rozbudowa monitoringu przy ul. Dąbrowskiego. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych wraz z słupami w rejonie skrzyżowań ul Dąbrowskiego z ulicami 3 Maja, Sienkiewicza, Struga. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. a). Utworzenie połączenia radiowego pomiędzy wskazanymi kamerami a budynkiem MOPT znajdującym się przy ul. 3Maja 30. W budynku należy podłączyć urządzenia sieci radiowej do urządzeń instalacji sieci szerokopasmowej. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy ( realizacja rok 2016): b) Zakup i montaż jednego monitora / min. 32cali/ wraz z urządzeniem umożliwiającym wystawienie tego monitora do sieci BVMS. c). Zakup serwisowego jednego mostu radiowego. d) Zakup konsoli do sterowania systemem monitoringu wizyjnego KBD- DIGITAL lub równoważnej mogącej obsłużyć system BVMS. 3.1.3 Zadanie nr 3 ( realizacja rok 2017) Rozbudowa monitoringu wizyjnego przy ul. Kościuszki, Królowej Jadwigi i Legionów Polskich. Zamawiający przewiduje instalację trzech kamer szybkoobrotowych o rozdzielczości HD. a) Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowania przy ul. Kościuszki na wysokości wjazdu do byłego zakładu DEFUM i podłączona do instalacji elektrycznej. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym na tej ulicy. Prace mają zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. b) Kamera nr 2 ma zostać zamontowana na istniejącym słupie w rejonie skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi z ul. Augustynika i podłączona do istniejącej sieci. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. c) Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana w rejonie skrzyżowania ul. Legionów Polskich i ul. Struga. Następnie należy utworzyć połączenie radiowe z istniejącym punktem kamerowym przy ul. Struga. Prace maja zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem. 3.1.4 Zadanie nr 4 (realizacja rok 2017) Sporządzenie projektu budowlanego do zgłoszenia w Wydziale Urbanistyki i Architektury w związku z rozbudową monitoringu na ul. Kościuszki i ul. Legionów Polskich o trzy kamery szybkoobrotowe. a) Kamera nr 1 wraz z słupem ma zostać zamontowana na ul. Kościuszki w rejonie skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego.. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. b) Kamera nr 2 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera skrzyżowanie ul. Kościuszki z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. c) Kamera nr 3 wraz z słupem ma zostać zamontowana przy wjeździe do Parku Hallera na skrzyżowaniu ul. Legionów Polskich z ul. Dojazdową. Umiejscowienie punktu kamerowego wskazano na dołączonej mapce poglądowej. d) Utworzenie sieci radiowej pomiędzy wskazanymi kamerami a istniejącym punktem kamerowym przy ul. Kościuszki lub Biblioteką Miejską gdzie znajduje się punkt dostępu do instalacji szerokopasmowej. e) Zakup i montaż jednego monitora / min. 32cali/ wraz z urządzeniem umożliwiającymi wystawienie go do sieci BVMS. 3.2. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy: a).Uzyskanie /Udzielenie licencji rozbudowy oprogramowania zarządzającego, z tym że: * Licencje mają umożliwiać uruchomienie kolejnych kanałów w oprogramowaniu zarządzającym, zapewniając podgląd obrazów oraz rejestrację w systemie * licencje muszą być zgodne z zainstalowanym w monitoringu oprogramowaniem b).Zapewnienie bezpieczeństwa działania systemu monitoringu wizyjnego poprzez nieujawnianie osobom trzecim zasad jego działania oraz kodów dostępu do sieci jak również prawidłowe działania oprogramowania obsługującego system monitoringu wizyjnego w całym zakresie c) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ oraz urządzenia muszą być kompatybilne z systemem już pracującym, a w szczególności z platformą zarządzającą systemem opartym na BVMS ver. 5.5.1, i już działającymi kamerami z serii IP 7000 d) Kamery szybkoobrotowe musza spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: przetwornik obrazu - matryca CMOS ex mor typu 1/2,8, efektywna liczba pikseli 1944x1224(2,38), obiektyw- 30-krotny zoom (4,3mm do 129mm), pole widzenia 2,3-65 stopni, zoom cyfrowy 12x, irys automatyczny z możliwością ręcznej regulacji, kontrola wzmocnień w poziomie i w pionie, zakres dynamiki 90db, stosunek sygnał /szum?50db, deflog- tak, protokoły-IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/ RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address), NTP (SNTP), SNMP (V1, MIBII), 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS (DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com), SMTP, iSCSI, UPnP (SSDP), DiffServ (QoS), LLDP, SOAP, Dropbox, CHAP, sieć Ethernet 10/100 Base-T, z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, szyfrowanie TLS 1.0, SSL, DES, 3DES, AES. e) Zaproponowane kamery muszą realizować wszystkie funkcje pomocnicza systemu między innymi takie jak: - nagrywanie tras - stabilizacja obrazu - kompensacja światła tylnego - programowanie tras prywatnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
32270000-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39392.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 39392.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86130.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86130.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74149.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74149.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88125.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 89125.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.