Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Zielona Góra: Przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego
Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 305779 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski nr 7 , ul. Braniborska 2a, 65-273 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3247102, faks 068 3247102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek7.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) oraz dokumentację projektową stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ , załączone wyłącznie w celach informacyjnych. 4. Lokalizacja zamówienia: 1) Adres inwestycji:- Żłobek Miejski Nr 7, ul. Braniborska 2a, 65-273 Zielona Góra; Działka nr 158 w obrębie nr 32; 2) Właściciele i władający: - właściciel: - Gmina Zielona Góra o statusie miejskim; - władający: - Żłobek Miejski Nr 7; - sposób władania: - Zarząd trwały (Decyzja nr 15 01 Zarządu Miasta Zielona Góra z dnia 4 października 2001 r.); 3) Opis lokalizacji: - Działka jest zabudowana i uzbrojona; - Budynek żłobka nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i nie podlega ochronie konserwatorskiej. 4) Inwestor: - Nazwa: - Miejski Żłobek Nr 7 - Adres: - 65-273 Zielona Góra, ul. Braniborska 2a - Osoby do kontaktu: - Lucyna Anczura - dyrektor; telefon (068) 324 71 02 w godzinach: 9.00 ÷ 15.00 5. Zakres robót : 5.1. Program użytkowy inwestycji 1) Przedmiotem zadania (zamówienia) jest przebudowa istniejącego zespołu pomieszczeń pralni i pomocniczo - magazynowych w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 celem przystosowania na 1 oddział dla dzieci najmłodszych (niemowląt), pralnię wstępną oraz remont (odtworzeniowy) tarasów zabawowych dla bardzo małych dzieci. 2) Budynek pozostaje bez zmian w obrysie zewnętrznym. Przyłącza mediów pozostają bez zmian. 3) Rodzaje instalacji wewnętrznych: a. Instalacje sanitarne; - wewnętrzna wody zimnej i ciepłej użytkowej (podłączenie z istniejącej instalacji wewnętrznej); - wewnętrzna kanalizacji sanitarnej (podłączenie do istniejącej instalacji wewnętrznej); - centralnego ogrzewania (podłączenie do istniejącej kotłowni); - węzła ciepłej wody użytkowej (rozbudowa o dodatkowy pojemnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 300 dm3 wraz z osprzętem i armaturą); - wentylacji mechanicznej; b. Instalacje elektryczne (podłączenie z istniejących rozdzielnic po przebudowie i rozbudowie); - rozdzielnice główne (istniejące): - TS-1 - przebudowa, - TO-2 - przebudowa, - oświetlenia (podstawowego i zewnętrznego); - gniazd wtyczkowych; - siłowa w pomieszczeniu pralni śliniaków (wstępnej); - odgromowa. 4) Przedmiotowy lokal znajduje się na parterze budynku żłobka. Natomiast na poziomie piwnic w istniejącej kotłowni gazowej zaprojektowano rozbudowę węzła ciepłej wody użytkowej. 5) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych przebudową: - na parterze - 194,10 m2 - tarasy - 462,77 m2 Razem: - 656,87 m2 6) Pomieszczenia do pozyskania w wyniku inwestycji: sala dzieci najmłodszych (70,40 m2), rozbieralnia (9,05 m2), zespół sanitarny (10,55 m2), filtr (11,37 m2), przedsionek z wc personelu (1,80 m2 + 1,52 m2), pomieszczenie socjalne personelu (10,35 m2), umywalnia personelu (4,6 m2), wc personelu (1,63 m2), pralnia wstępna (18,92 m2), pomieszczenie pomocnicze przy pralni (5,87 m2); - łącznie powierzchnia: 146,06 m2. 7) Pomieszczenia istniejące objęte remontem w związku z inwestycją: korytarz z holem wejściowym (32,94 m2), rozdzielnia posiłków (15,10 m2); - łącznie powierzchnia: 48,04 m2. 8) Tarasy (do odtworzenia) do pozyskania w wyniku inwestycji: środkowy i południowy (462,77 m2). 6 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 6.1. Roboty budowlane (z uzupełnieniem wyposażenia podstawowego): 1) dostawa i montaż pralnico - wirówki o pojemności 12 kg - 1,0 szt. 2) dostawa i montaż suszarki bębnowej o pojemności co najmniej 12 kg - 1,0 szt. 3) dostawa i montaż prasowalnicy elektrycznej (magla) o długości 1,2 m - 1,0 szt. 4) rozebranie posadzek istniejących ze skuciem nierówności betonowych z wykonaniem warstw wyrównawczych - 157,22 m2 5) rozbiórki ścian i filarów wewnętrznych z cegieł - 10,54 m3 6) skucie tynków wewn. na ścianach, filarach i pilastrach - 330,91 m2 7) posadzki z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30×30 cm - 75,66 m2 8) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną z wywinięciem na ściany (zgrzewane) - 70,40 m2 9) cokoliki z płytek kamionkowych GRES 15×15 cm - 93,00 m 10) uzupełnienie ścian lub zamurowania otworów - 4,73 m3 11) tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu - Nidalit grub. 10 mm na stropach - 105,45 m2 12) licowanie ścian płytkami o wymiarach 30×30 cm - 225,46 m2 13) sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych -157,22 m2 14) dwukrotne malowanie tynków mlekiem wapiennym - ręcznie - 105,45 m2 15) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych o powierzchni do 2 m2 - 6,0 szt. 16) obsadzenie podokienników i półek o szer. do 30 cm z konglomeratów kamiennych - 2,35 m 17) okna ościeżnicowe oszklone dwukrotnie malowane o powierzchni ponad 2,0 m2 - 5,87 m2 18) wykonanie i montaż ściągów - 830,00 m 19) wentylacyjne kanały z pustaków betonowych - 4,00 m 20) balustrady tarasowe z podchwytem stalowym - 97,60 m 21) rozebranie papy termozgrzewalnej na tarasach - 450,18 m2 22) pokrycie dachów (tarasów) papą termozgrzewalnej na podkładzie betonowym - 450,18 m2 23) izolacje przeciwwodne tarasów warstwa gruntująca i izolacja przeciwwodna - 450,18 m2 24) posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30×30cm na tarasach- 450,18 m2 25) rynny dachowe z blachy z cynku - półokrągłe o średnicy 12 cm - 101,00 m 26) rynny dachowe z blachy z cynku - półokrągłe o średnicy 10 cm - 24,00 m 27) wywóz gruzu na odległość do 5,0 km z utylizacją - 17,42 m3 28) wykonanie innych drobnych elementów robót budowlanych (obramowania, osadzenia kotew, wykucia bruzd i otworów, zamurowania, itp.) - według projektu i STWiOR. 6.2 Instalacje sanitarne (instalacje, przybory i urządzenia podstawowe): 1) demontaż części istniejących instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i centralnej ciepłej wraz z urządzeniami, przyborami i armaturą oraz stalowych przewodów wentylacyjnych - 1,0 kpl. 2) wykopy liniowe o głęb. do 1,5 m i szerok. 0,8 ÷ 1,5 m wewnątrz budynków - 10,10 m3 3) zasypywanie wykopów liniowe o głębokości do 1,5 m i szerokości 0,8 do 1,5 m - 9,82 m3 4) rurociągi z PVC o średnicy 160 mm w gotowych wykopach wewnątrz budynków - 195,00 m 5) rurociągi z PVC o średnicy 110 mm w gotowych wykopach wewnątrz budynków - 17,00 m 6) podłoże z materiałów sypkich grubości 10 cm - 20,256 m2 7) montaż instalacji kanalizacyjnej na ścianach wewnętrznych wraz z przyborami z włączeniem do instalacji istniejącej (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 8) montaż instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji c.w.u. na wewnętrznych ścianach z włączeniem się do instalacji istniejących wraz z armaturą i izolacją cieplną z otulin z pianki (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 9) montaż instalacji centralnego ogrzewania na ścianach wewnętrznych z włączeniem się do instalacji istniejącej wraz z grzejnikami stalowymi płytowymi, zaworami grzejnikowymi z głowicami termostatycznymi i pozostałą niezbędną armaturą; z wykonaniem izolacji cieplnej przewodów z otulin z pianki (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 10) montaż wymiennika pojemnościowego V = 300 dm3 wraz z niezbędnym osprzętem, armaturą i aparaturą kontrolno pomiarową; z wykonaniem otulin izolacji cieplnej (według projektu i STWiOR)- 1,0 kpl. 11) montaż systemów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych indywidualnych w pomieszczeniach budynku (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 12) pozostałe elementy instalacji sanitarnych (dodatki za wykonanie: - podejść, włączeń, płukań, regulacji i prób zmontowanych instalacji, wykucia bruzd i otworów, zamurowań (według projektu i STWiOR); 13) wywiezienie złomu (bez rozliczenia z Zamawiającym); 6. 3. Instalacje elektryczne (instalacje i urządzenia podstawowe): 1) przebudowa rozdzielnicy elektrycznej TS-1 (według projektu i STWiOR) - 1,0 szt. 2) rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej TO-2 (według projektu i STWiOR) - 1,0 szt. 3) wykonanie instalacji siłowej w pomieszczeniu pralni (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 4) podłączenie do instalacji elektrycznej urządzeń technologicznych w kotłowni i wentylatorów (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl 5) instalacja oświetlenia wewnętrznego (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 6) instalacja gniazd wtyczkowych (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 7) instalacja oświetlenia zewnętrznego (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl 8) instalacja odgromowa (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 9) wykonanie pomiarów instalacji (według projektu budowlanego - cz. elektryczna) - 1,0 kpl. 7. Wymagania organizacyjno - techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia : 7.1. Projektowana przebudowa fragmentu budynku żłobka będzie odbywać się w okresie funkcjonowania obiektu. Dlatego też Wykonawca robót budowlanych powinien: 1) wykonać niezbędne prace zabezpieczające teren robót budowlanych przed dostępem dzieci, rodziców, personelu oraz innych osób; 2) uzgodnić sposób zabezpieczenia terenu budowy z inspektorem nadzoru oraz z dyrektorem Żłobka; 3) okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (np. hałas) lub roboty stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla dzieci powinny być także każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z inspektorem nadzoru i dyrektorem Żłobka; 7.2. Wszystkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie ze STWiOR - (Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót). Wszelkie roboty ulegające zakryciu i zanikające muszą być odebrane przez inspektora nadzoru. 7.3. Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 7.4. Obiekty (elementy) budowlane po wykonaniu powinny być poddane odbiorowi technicznemu (zgodnie z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. 7.5. Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym i ogólnymi przepisami. 7.6. Budynki przeznaczone na żłobki powinny spełniać wszelkie warunki określone: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.); 2) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.); 3) ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 - j.t. z późn. zm.). 7.7. Zgodnie z postanowieniami Decyzji o pozwoleniu na przebudowę kierownik robót jest obowiązany: 1) prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; 2) co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót przekazać dyrektorowi Przedszkola oświadczenia kierownika robót stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane. 8. Obowiązki Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przekazania Wykonawcy 1 kompletu projektu technicznego najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, 4) dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, 9.Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów o charakterze publicznym o powierzchni użytkowej co najmniej 150 m2 każda, udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie (kierownik budowy) potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a SIWZ; 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.6) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a SIWZ; 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 10) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 2. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.9) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobek7.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski Nr 7, ul. Braniborska 2a, 65-273 Zielona Góra, Faks nr 068 324.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Żłobek Miejski nr 7 , ul. Braniborska 2a, 65-273 Zielona Góra, gabinet Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu - Nowoczesne techniki kulinarne ( powiat zielonogórski)
- Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd dróg wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie zadania od 1 do 8.
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- NZ.261.13.2025. Sukcesywne dostawy akcesoriów jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego generatora Force Triad z systemem zamykania naczyń Ligasure.
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Dostawa i montaż windy MA2 na kondygnacjach podziemnych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
- Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 ŻM 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.