eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoRoboty budowlane polegające na postawieniu i przestawieniu pieców w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Gniezno: Roboty budowlane polegające na postawieniu i przestawieniu pieców w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna
Numer ogłoszenia: 305834 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gniezno Zarząd Gospodarowania Lokalami , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 424 65 20, faks 61 424 65 20 wew. 222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na postawieniu i przestawieniu pieców w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na postawieniu i przestawieniu pieców w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna, usytuowanych na terenie miasta Gniezna, w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje następujące punkty adresowe: 1) ul. Czysta 2a/4 - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach, 2) ul. Dąbrówki 1/5 - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach, 3) ul. Farna 2/7 - przestawienie 2 pieców pokojowych, 4) ul. Rzeźnicka 7/1 - przestawienie 2 pieców pokojowych, 5) ul. Zaułek 6/8 - przestawienie 3 sztuk pieców pokojowych, 6) ul. Garbarska 2/5 - przestawienie 1 pieca pokojowego, 7) ul. 3 Maja 32/8 - przestawienie 2 pieców pokojowych, 8) ul. Dalkoska 18a/1 - postawienie 1 sztuki nowego pieca na fundamencie, 9) ul. Staszica 2/19a - przestawienie 1 pieca pokojowego z cyganką, 10) ul. Tumska 14/2 - przestawienie 1 pieca pokojowego 11) ul. Wyszyńskiego 7/14 - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach z odbudową fundamentu, 12) ul. Grzybowo 15/4a - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach , 13) ul. Warszawska 16/1 - przestawienie 2 pieców pokojowych na cokołach, 14) ul. Strumykowa 5/3 - przestawienie 2 pieców pokojowych na fundamencie, 15) ul. Pustachowska 35/1a - przestawienie 1 pieca pokojowego, 16) ul. Armii Krajowej 20/8 - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach, 17) ul. 17 Dywizji Piechoty 11/15 - przestawienie 1 pieca pokojowego w ramie zlokalizowanego w łazience, 18) ul. Łąkowa 1/13 - przestawienie 1 pieca pokojowego w ramie, 19) ul. Farna 2/10 - przestawienie 1 pieca pokojowego na cokołach, 20) ul. Armii Krajowej 4/6 - przestawienie 1 pieca pokojowego, 21) ul. 17 Dywizji Piechoty 11/3 - postawienie 1 sztuki pieca pokojowego w ramie w pomieszczeniu kuchennym. 12.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: obmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2 do SWIZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w rozumieniu art. 67 PZP do kwoty nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, iż osoby wskazane posiadają uprawnienia do pracy w rzemiośle zduńskim

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem postawionego warunku jest zweryfikowanie, czy Wykonawca wywiązywał się ze swoich kompetencji i rzetelności przy realizacji zleconych mu zadań. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie pięciu lat przed upływem terminu otwarcia ofert roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniej niż 40 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: W czasie trwania umowy Wykonawca będzie dysponował osobami mogącymi wykonywać zamówienie w tym min. 1 osobą, która posiada kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim wraz z potwierdzającymi dokumentami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: W czasie trwania umowy Wykonawca będzie dysponował osobami mogącymi wykonywać zamówienie w tym min. 1 osobą, która posiada kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim wraz z potwierdzającymi dokumentami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarowania Lokalami ul. Lecha 6 62 200 Gniezno Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Gospodarowania Lokalami budynek oficyny ul. Lecha 6 62 200 Gniezno Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.