eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoPełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Opoczno: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 30602 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług p.n.: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji p.n.: PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ STACJI UZDATNIANIA WODY W JANUSZEWICACH GMINA OPOCZNO, tj.: kompleksowa obsługa techniczna i nadzorcza zadania inwestycyjnego, obejmująca w szczególności: 1) sprawdzenie dokumentacji technicznej inwestycji, 2) opracowanie dla Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, harmonogramu realizacji robót, zapewniającego funkcjonowanie obecnej instalacji do końca czerwca 2010r 3) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji. 2. Inwestycja p.n.: PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ STACJI UZDATNIANIA WODY W JANUSZEWICACH GMINA OPOCZNO, obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w Januszewicach gmina Opoczno wg posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej, tj. min.: 1) Sieci międzyobiektowe, technologię, zbiornik na wodę pitną- Wszystkie elementy technologii uzdatniania wody i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 2) Konstrukcja budynku SUW, fundament pod zbiornik, zagospodarowanie terenu- Budynek stacji uzdatniania wody, fundament pod zbiornik, zagospodarowanie terenu i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 3) Projekt urządzeń i instalacji elektroenergetycznych- Instalacje elektryczne oraz zasilanie urządzeń elektrycznych w stacji uzdatniania wody w Januszewicach gm. Opoczno wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 4) System monitoringu pomiarów i wizualizacji pracy ujęcia- System monitoringu należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. 5) Przyłącze zasilania energetycznego obiektu- obejmując prace montażowe nowego przyłączenia oraz prace demontażowe starego przyłączenia, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Inwestycja realizowana będzie w systemie pod klucz. 3. UWAGA: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 4. Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 6.Lokalizacja obiektów- miejsce świadczenia: Województwo: Łódzkie, Powiat: opoczyński, Gmina Opoczno, Miejscowość Januszewice, Działki nr: 390/1, 390/2, 392/2, 393/2, 393/3, 394/3, 395/2 obręb Januszewice..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.31.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać spełnienie następujących warunków (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku kwalifikacji i doświadczenia): a) pełnienie (tj. zakończone lub trwające) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji obejmujących budowę stacji uzdatniania wody o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli usługi nadzoru inwestorskiego lub inwestora zastępczego były lub są realizowane w jednym kontrakcie jak również w osobnych kontraktach. Dla potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedłoży wykaz zadań wykonanych lub wykonywanych polegających na pełnieniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji związanej z budową stacji uzdatniania wody o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że funkcję Nadzoru Inwestorskiego pełniono lub jest pełniona należycie,(np. referencje.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać spełnienie następujących warunków (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku dysponowania potencjałem kadrowym: a) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego. Inspektorzy nadzoru muszą dysponować minimum 3-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót lub kierowania robotami budowlanymi w swoich specjalnościach. Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca przedłoży Wykaz sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z informacją o ich uprawnieniach budowlanych do nadzorowania robót we wskazanych wyżej specjalnościach, określone przepisami Prawa budowlanego oraz doświadczeniu w wymaganym wyżej zakresie. UWAGA: Dodatkowo w Wykazie należy wskazać informację o podstawie dysponowania przez Wykonawcę osobami wymienionymi w Wykazie wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz złożyć oświadczenie, że osoby tam wymienione posiadają uprawnienia wymagane dla pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru, zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający (Inwestor) dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgk.opoczno.pl/przetargi/Aktualne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na Lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.