Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Pobiedziska: Remont dachu (bez wieży) oraz malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 306081 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu (bez wieży) oraz malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z termomodernizacją dachu kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy z wyłączeniem wieży zegarowej obejmujący ocieplenie dachu stromego (mansarda) wełną mineralną grubości 18 cm z ułożeniem paraizolacji, ocieplenie wełną mineralną grubości 22 cm stropu budynku głównego urzędu oraz rotundy, pokrycie dachu dachówką karpiówką podwójnie w koronkę (mansarda oraz rotunda), pokrycie dachu blachą cynkową ( budynek wysoki bez wieży: daszki kaferków, z wykonaniem pokrycia przy okapie (nad mansardą), murku szczytowym, i kominach) , ocieplenie stropodachu z płyt styropianowych (15 cm) obustronnie oklejonych papą oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (na blachę cynk - tytan), wymianę przewodów instalacji odgromowej, założenie rynien oraz rur spustowych. W zakres zamówienia wchodzi także malowanie ścian zewnętrznych kompleksu budynków Urzędu Miasta i Gminy Estetyka i kolorystyka bezwzględnie powinna zostać uzgodniona z Zamawiającymi zatwierdzona przez konserwatora Zabytków . Teren budowy wyznaczony jest przez granice działki Urzędu z wszelkich mediów należy korzystać po spełnieniu warunków lub wytycznych dołączonych do pozwolenia na budowę. Zabezpieczenie placu budowy, ochrony środowiska, organizacji ruchu oraz warunków bezpieczeństwa pracy, użytkowania obiektów na podstawie odnośnych przepisów i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo Budowlane spoczywa po stronie Wykonawcy. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia możliwości technicznych pracy urzędu w trakcie prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego i uzgodnień konserwatorskich; zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej dokumentację geodezyjną powykonawczą; dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła, odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organom nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), jak również koszt wypłaty odszkodowań na rzecz osób trzecich, przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, naprawy uszkodzonych urządzeń zamontowanych na budynku przez Wykonawcę, ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania, Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja budowlano - wykonawcza specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.55.21.10 - 45.55.21.10 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2500III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (W przypadku posiadania zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć je do oferty; Wykonawca powinien wykazać się minimum jedną robotą budowlaną o zakresie podobnym do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości minimum równej złożonej oferty; Wykonawca powinien przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień minimum jednej osoby, która będzie pełniła rolę kierownika budowy). c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; (Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczenia na minimum równowartość wartości zamówienia lub powinien złożyć oświadczenie iż ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej przed dniem zawarcia umowy na minimalną kwotę, którą stanowi wartość oferty). d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) dowodu wniesienia wadium ; c) oświadczenia wykonawcy ; d) Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione. e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania f) Dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie g) Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert h) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w pobiedziskach
ul. Kosciuszki 4
62-010 Pobiedziska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
- ""Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Pobiedziskach"
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Pobiedziska, w roku 2025"
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont konserwatorski Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu - baszta skazańców
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja ujęcia wody w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5
- Remont dachu i termomodernizacja budynku w m. Grabowiec, gm. Lelkowo
- " Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Gminnego Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.