Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Jasło: Odbudowa obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle
Numer ogłoszenia: 30638 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle , ul. Władysława Sikorskiego 15, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4465204, 4481255, faks 0-13 4482003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa obiektów MOSIR Jasło : Odbudowę dużego basenu otwartego o wymiarach 21m x 50m i głębokości od 1,2 m do 3,6 m polegająca na wprowadzeniu w istniejącą nieckę żelbetową , nowej ze stali nierdzewnej o funkcji sportowo-rekreacyjnej przy czym głębokość basenu ulegnie zmniejszeniu do głębokości maksymalnie 1,8 m. Zmniejszenie głębokości basenu uzyskane będzie przez wykonanie nowej płyty dennej gr. od 20 cm do 25 cm. wspartej obwodowo na ściankach żelbetowych i wewnętrznie na ściankach murowanych z bloczków betonowych. Na tak wykonanej płycie zostanie wykonana niecka ze stali nierdzewnej. Niecka basenowa musi posiadać certyfikat dotyczący zgodności z normami PN-EN 13451-1, PN-EN 13451-4, PN-EN 13451-3, PN-EN 13451-6. Niecka będzie wyposażona w windę dla osób niepełnosprawnych. Wyposażenie niecki opisane jest w dokumentacji i specyfikacji technicznej. Rozruch technologiczny basenu , uzyskanie właściwych parametrów wody basenowej leży po stronie Wykonawcy. Odbudowę brodzików dla dzieci o powierzchni 120 m2 każdy, polegającą na wprowadzeniu w istniejące niecki żelbetowe nowych niecek ze stali nierdzewnej z elementami atrakcji wodnych. Odbudowę stacji filtrów polegającą a dostawie nowych filtrów i pomp. Przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych-adaptacja byłego pomieszczenia przebieralni na pomieszczenie socjalno-natryskowe dostępne z zewnątrz obiektu. Uporządkowanie terenu otwartego w zakresie komunikacji podstawowej i małej architektury - wykonanie nawierzchni ciągów pieszych, budowa wiaty z kabinami przelotowymi (przebieralnie), montaż ławek terenowych, koszy na śmieci oraz remont boisk do piłki plażowej. 2. Dostawę i montaż zjeżdżalni rurowej i rodzinnej. Do Wykonawcy należy opracowanie projektu zjeżdżalni wraz z uzgodnieniami i uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę zjeżdżalni oraz pozwolenia na użytkowanie. Dokumentację należy opracować w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: a) Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 08.02.2013 r. do godz. 10.00 w wysokości 100.000,00 zł; b) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto w PBS o Jasło nr 23 8642 1171 2017 7105 1406 0004 . Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego (tj. do godz. 10.00 dnia 08.02.2013 r.). Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Księgowość budynek administracyjno-biurowy MOSIR Jasło a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy;
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji basenów otwartych lub w budynkach z nieckami basenowymi wykonanymi w całości ze stali nierdzewnej bez powłoki foliowej w konstrukcji spawanej, o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 400 m2 każda, z technologią uzdatniania wody basenowej - o łącznej wartości 3.500.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wykaz na zał. Nr 3 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, instalacji sanitarnych bez ograniczeń, instalacji elektrycznych bez ograniczeń, którzy posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami oraz doświadczenie w kierowaniu budową co najmniej jednego nowego obiektu lub modernizacją co najmniej jednego obiektu z nieckami ze stali nierdzewnej w budynku lub na terenie otwartym o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 400 m2 (wypełniony zał. Nr 4 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia (załączą dokumenty wg pkt. 6 SIWZ), minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 1.000.000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztors ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne warunki umowy. 1 Umowa zostanie zawarta w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy zał. Nr 6 do SIWZ; 2 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany; 3 Warunki zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany terminu zakończenia robót: wystąpienie robót dodatkowych lub robót zamiennych, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym; wystąpienie przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych geodezyjnie; wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy; działanie siły wyższej; zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne, itp.; zmiana z inicjatywy podmiotu udzielającego dofinansowania zadania, o którym mowa w pkt.3 SIWZ terminu realizacji tego zadania określonego w umowie o dofinansowanie lub zmiana terminów przekazywania dofinansowania. 4 Okoliczności, o których mowa w pkt 16 ppkt 3 SIWZ muszą być udokumentowane odpowiednimi zapisami w dzienniku budowy upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Sikorskiego 15
bud. administr
strona internetowa: www.mosir-jaslo.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle, ul. Sikorskiego 15, budynek administracyjno-biurowy pok. administracyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego woj podkarpackiego na lata 2007 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Budowa sieci wodociągowej w Gminie Brzostek i Gminie Skołyszyn
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle.
- Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło
- Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2025
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.