eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzaplinekOpracowanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego socjalno-komunalnego zlokalizowanego w Czaplinku, przy ul. Pławieńskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Czaplinek: Opracowanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego socjalno-komunalnego zlokalizowanego w Czaplinku, przy ul. Pławieńskiej.
Numer ogłoszenia: 306391 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271369 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku, Rynek 6, Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, faks 0-94 3754361.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego socjalno-komunalnego zlokalizowanego w Czaplinku, przy ul. Pławieńskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie projektu budowlanego budynku mieszkalnego typu socjalno-komunalnego trzyklatkowego, niepodpiwniczonego, 36-rodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Czaplinku, przy ul. Pławieńskiej. Działka o numerze ewidencyjnym 19/19 obręb 05 Czaplinek stosownie do ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czaplinka oznaczona jest jako teren przeznaczony pod budownictwo mieszkalne wielorodzinne . Symbol oznaczenia - B 25 MW - pow. 13,50 ha. Teren budownictwa wielorodzinnego z usługami dla mieszkańców, garażami, kotłowniami obsługującymi obecne zainwestowanie. Modernizacja i rozbudowa osiedla. Wysokość zabudowy wielorodzinnej do 4 kondygnacji. Przy ul. Pławieńskiej - budynki z dachami spadzistymi sytuowane (kalenicowo) do tej ulicy o wysokości do 3 kondygnacji (plus ewentualne poddasze użytkowe). Istnieje możliwość lokalizacji usług nieuciążliwych wbudowanych w partery budynków lub ewentualnie wolnostojących. Zakaz lokalizacji zabudowy na dz. 17/2 - teren przeznacza się pod zieleń. 1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego koncepcję układu funkcjonalno-użytkowego wraz z symulacją kosztów w terminie do 5 tygodni od daty podpisania umowy. 2.W terminie do 15.03.2009r. Wykonawca dostarczy: a)projekt zagospodarowania działki wraz z elementami małej architektury i ciągami komunikacyjnymi pieszo-jezdnymi, b)projekt architektoniczno-budowlany obejmujący realizację obiektu na podstawie opracowanej koncepcji z uwzględnieniem uwag zamawiającego, c)projekt budowlano-konstrukcyjny, d)projekt instalacji sanitarnych: - instalacji wewnętrznej wod.-kan., - instalacji wewnętrznej c.o. i gzowej, - instalacji wewnętrznej elektrycznej, - przyłączy do budynku wod.-kan., e) projekt przyłącza gazowego na potrzeby c.o. i c.w.u., f) projekt przyłącza elektroenergetycznego w zakresie WRZ. 3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie poniższych czynności i poniesieniem z tego tytułu niezbędnych kosztów: 1) opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym dla całości zadania (wszystkie branże) - w 6 egzemplarzach na piśmie i 1 egz. w wersji elektronicznej, 2) niezbędne uzgodnienia projektu budowlanego oraz uzyskanie opinii, ekspertyz i decyzji koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę, 3) opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego - 1 egz., 4) opracowanie przedmiaru robót w 1 egz. na piśmie i 1 egz. w wersji elektronicznej, 5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 1 egz. na piśmie i po 1 egz. w wersji elektronicznej, 6) dokonania wszelkich uzgodnień z instytucjami, w tym z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji w Drawsku Pom., 7) badań geologicznych w zakresie niezbędnym na potrzeby prac projektowych, 8) uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie upoważnienia udzielonego wybranemu wykonawcy prac projektowych przez Zamawiającego. Czas uzyskania pozwolenia na budowę wykracza poza umowny termin wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca po przekazaniu kompletu dokumentacji protokołem zdawczo -odbiorczym Zamawiającemu, w tym samym czasie składa w 4 egz. wniosek o wydanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pom. Monitoruje proces związany z postępowaniem dotyczącym wydania pozwolenia, dostarczeniem zamawiającemu pozwolenia na budowę wraz z zatwierdzonym egzemplarzem dokumentacji budowlanej. 9) uzyskanie warunków dostawy wody i odbioru ścieków, energetycznych, gazowych,w zależności od dostawcy tychże mediów, 10) przeprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej O 300 przebiegającej przez część działki. Budynek należy zaprojektować jako trzyklatkowy, z przeznaczeniem 1-ej klatki na mieszkania socjalne, a 2-ch pozostałych na mieszkania komunalne po ok. 12 mieszkań na każdej z klatek. Ogrzewanie budynku gazowe, z kotłownią gazową etażową, ogólną dla wszystkich części budynku. Lokale w budynku zaprojektować jako jedno- i dwupokojowe w każdej formie planowanego budownictwa. Lokale socjalne zaprojektować w standardzie: Części wspólne: - ściany zewnętrzne klatki schodowej i korytarzy - lamperia olejna o h=160cm, pozostałe malowane farbą emulsyjną wewnętrzną, - posadzki klatki schodowej i korytarzy - gres, - ściany zewnętrzne budynku: tynk gładki malowany farbą emulsyjną zewnętrzną, cokół - tynk żywiczny, - drzwi zewnętrzne aluminiowe, - antena zbiorcza wraz z masztem, instalacją i urządzeniami odbiorczymi. Lokale mieszkalne: - ściany tynkowane, malowane na biało, - posadzki: łazienka - terakota, pozostałe pomieszczenia - PCV, - ściany łazienek do wysokości 1,6m - lamperia malowana farbą olejną. Wyposażenie: - ogrzewanie - grzejniki płytowe , - kuchnia - kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem + zlewozmywak, - łazienka - brodzik, kabina, kompakt, umywalka (montaż baterii - stojące z zaworami odcinającymi), - ciepła woda z instalacji c.w.u. Stolarka okienna - PCV Stolarka drzwiowa mieszkań - typowa drewniana wewnętrzna. Lokale komunalne zaprojektować w standardzie: Części wspólne: - ściany zewnętrzne klatki schodowej i korytarzy - lamperia olejna o h=160cm, pozostałe malowane farbą emulsyjną wewnętrzną, - posadzki klatki schodowej i korytarzy - gres, - ściany zewnętrzne budynku: tynk gładki malowany farbą emulsyjną zewnętrzną, cokół - tynk żywiczny, - drzwi zewnętrzne aluminiowe, - antena zbiorcza wraz z masztem, instalacją i urządzeniami odbiorczymi. Lokale mieszkalne: - ściany tynkowane, malowane na biało, - posadzki: łazienka - terakota, pozostałe pomieszczenia - PCV, - ściany łazienek do wysokości 1,6m - glazura. Wyposażenie: - ogrzewanie - grzejniki płytowe , - kuchnia - kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem + zlewozmywak, - łazienka - brodzik, kabina, kompakt, umywalka (montaż baterii - stojące z zaworami odcinającymi), - ciepła woda z instalacji c.w.u. Stolarka okienna - PCV uchylno - rozwieralna, Stolarka drzwiowa mieszkań - typowa, stosowana obecnie w budownictwie, np. porta, pol-scone, itp. Rodzaj pozostałych materiałów planowanych do zabudowy należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektu budowlanego. Powierzchnie mieszkań socjalnych: 1-pokojowe w przedziale 17 do 25 m2 2-pokojowe do 40 m2. Powierzchnie mieszkań komunalnych: 1-pokojowe do 30 m2 2-pokojowe do 50 m2. Podkłady sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych dostarczy Zamawiający...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56256 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Adamczewski ARCHITEKT, ul. Lipowa 60, 64-115 Wilkowice, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56256
  • Oferta z najniższą ceną: 56256 oferta z najwyższą ceną: 150000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.