eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Wejherowo: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 306448 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie , ul. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, faks 0-58 677-71-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych (krzeseł, mebli ekspozycyjnych oraz urządzeń i wyposażenia dodatkowego) do niżej wymienionych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie:1.1 Poziom parteru pomieszczenia objęte wyposażeniem:1.hol poczekalnia-1.03, 2.kancelaria -1.13, 3.pomieszczenie biurowe -1.08, .pomieszczenie biurowe -1.09, 5.pomieszczenie biurowe -1.10, 6.pomieszczenie biurowe -1.11, 7.pomieszczenie biurowe 1.12, 8.pomieszczenie socjalne -1.04, 1.2.(Hol) Korytarze od poziomu parteru do poziomu III piętra objęte wyposażeniem: 1.korytarze I p . 2.01 i 2.04 , 2.korytarze II p.3.01, 3.hol III p. 4.13 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, tj.: polegające na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegających na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.wejherowo.pl lub Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urząd Miejski Wejherowo, ul.12 Marca 195, pokój 106. Opłata za SIWZ 40zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Ogólna (pokój 5) Urząd Miejski, Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.