Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Katowice: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. JERZEGO KUKUCZKI W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 306607 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach , ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2075100, faks 032 2516868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. JERZEGO KUKUCZKI W KATOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM. JERZEGO KUKUCZKI W KATOWICACH 1. Zamówienie jest podzielone na 13 grup (części) tj.: 1) Zestaw do skoku wzwyż; 2) Zestaw do skoku o tycze; 3) Zestaw do skoków; 4) Zestaw do rzutu dyskiem; 5) Zestaw do pchnięcia kulą; 6) Zestaw do rzutu oszczepem; 7) Zestaw do biegu z przeszkodami; 8) Zestaw do pomiaru czasu; 9) Zestaw do biegów sprinterskich płaskich; 10) Zestaw do biegów przez płotki; 11) Zestaw akcesoriów sędziowskich; 12) Zestaw do treningu siłowego; 13) Zestaw do gier zespołowych - piłka nożna (w tym montaż piłko chwytów)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 37.41.50.00 - Sprzęt lekkoatletyczny 37.42.40.00 - Sprzęt do skoków gimnastycznych 37.44.17.00 - Piłki do ćwiczeń 37.44.22.00 - Sztangi 37.44.23.00 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała 37.44.24.00 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami 37.44.25.00 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych 37.45.17.20 - Piłkarski sprzęt ochronny 37.45.30.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na bieżni 37.45.31.00 - Oszczepy 37.45.32.00 - Poprzeczki do skoku wzwyż 37.45.33.00 - Dyski 37.45.34.00 - Kule do pchnięcia kulą 37.45.36.00 - Płotki 37.48.20.00 - Sportowe tablice informacyjne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowania. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Warunki udziału w postępowaniu i w tym zakresie wymagania Zamawiającego nie będą podlegać jakimkolwiek zmianom w toku postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki, b. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie, c. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie, d. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP wykonawca zobowiązany jest do: a. opis techniczny oferowanego sprzętu, b. przedłożenia certyfikatów potwierdzających spełnienie przez oferowany sprzęt wymogów i przepisów Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych (IAAF) lub równoważne w zakresie grup (części) od I-XI opisanych w załączniku nr 4 tj. Opisie przedmiotu zamówienia. W zakresie natomiast grupy (części) XIII opisanej w załączniku nr 4 tj. Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez sprzęt norm FIFA lub równoważne. W zakresie sprzętu opisanego w grupie (części) XII Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów potwierdzających, iż oferowany sprzęt spełnia europejskie normy bezpieczeństwa lub inne równoważne. Wyżej wymienione certyfikaty lub inne równoważne dokumenty dla sprzętu wymienionego w grupach od I do XI oraz dla grupy XIII są wymagane dla produktów które zgodnie z przepisami w/w organizacji je posiadają. c. złożenia oświadczenia o udzieleniu gwarancji na oferowane urządzenia na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ tj. Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Oferenci z innych państw członkowskich mają możliwość składania dokumentów równoważnych, odpowiadającym polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 a powyżej - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie 4. Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeśli w kraju pochodzenia, zamieszkania wykonawcy lub, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się takich dokumentów zastąpione winny być dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, kserokopii oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez osobę uprawniona do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inwestycji i Zamówień Publicznych, Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria AWF pokój nr 21, ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- Budowa garażu na działce o nr ewid. 406 w Przesiadłowie 31, gm. Ujazd
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.