Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Kraków: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 306779 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biurowego dla Izby Skarbowej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego wyposażenia w meble dla Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 1.1 Zadanie Nr 1 - Meble metalowe 1.2 Zadanie Nr 2 - Meble biurowe 1.3 Zadanie Nr 3 - Meble gięte 1.4 Zadanie Nr 4 - fotele biurowe 1.5 Zadanie Nr 5 - Meble na salę konferencyjną 1.6 Zadanie Nr 6 - Meble gabinetowe stylizowane 1.7 Zadanie Nr 7 - Meble warsztatowe 1.8 Zadanie Nr 8 - Meble ESD 2. Dla prawidłowego i nie budzącego zastrzeżeń wykonania zamówienia Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynku przy ul. Wiślnej 7 w Krakowie. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji. Wykonawcy mogą uczestniczyć w wizji w dniu 14 listopada 2008r. o godz.10.00. Na tę okoliczność Zamawiający sporządzi listę obecności. Wizja będzie polegać wyłącznie na okazaniu pomieszczeń sali konferencyjnej i gabinetów, nie będą udzielane żadne informacje (obowiązek pisemności postępowania). 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pzp Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie (wzór stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ) polegających na zmniejszeniu wielkości zamówienia maksymalnie do 15% na etapie podpisywania umowy. 4. W przypadku wymienionym w pkt. 3 kwota zamówienia zostanie obliczona w oparciu o podane w postępowaniu ceny jednostkowe z uwzględnieniem zamawianej ilości. 5. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w czynnym i funkcjonującym obiekcie użyteczności publicznej. 6. Wykonawca winien zorganizować dostawy w sposób gwarantujący pracę komórek organizacyjnych instytucji mających swą siedzibę w budynku. 7. W trakcie prowadzonych dostaw Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na zachowanie czystości oraz dołożyć wszelkich starań aby przy wnoszeniu nie uszkodzić ścian i stolarki drzwiowej. 8. Wykonawca udziela gwarancji, która obejmie usuwanie uszkodzeń w kresie 36 miesięcy od daty odbioru dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: 1.1. spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - Zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części IV SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 5. Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku ze zmianami w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością. DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 4. Oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku ze zmianami w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
pok. 009.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 009.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Sukcesywna dostawa i montaż foteli obrotowych z zagłówkiem na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.