eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE KONTROLI PIĘCIOLETNIEJ BUDOWLANEJ W BUDYNKACH 100% GMINNYCH W REJONACH C I L. WM-NZ/PN/28/2010/B

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Wrocław: WYKONANIE KONTROLI PIĘCIOLETNIEJ BUDOWLANEJ W BUDYNKACH 100% GMINNYCH W REJONACH C I L. WM-NZ/PN/28/2010/B
Numer ogłoszenia: 306900 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280670 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONTROLI PIĘCIOLETNIEJ BUDOWLANEJ W BUDYNKACH 100% GMINNYCH W REJONACH C I L. WM-NZ/PN/28/2010/B.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L, zwane dalej kontrolą. Przedmiot zamówienia obejmuje kontrole przewidziane w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie, z którym obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: a) zadanie nr 1 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 18.462,44 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 378. b) zadanie nr 2 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L: liczba budynków: 21, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 9.196,13 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 214. c) zadanie nr 3 - wykonanie kontroli pięcioletniej budowlanej w budynkach 100% gminnych w rejonach C i L liczba budynków: 18, całkowita powierzchnia użytkowa budynku 15.291,67 m2, ilość lokali mieszkalnych i użytkowych 377. 5. Wykaz adresowy obiektów budowlanych, w których ma być przeprowadzona kontrola zawierają załączniki do specyfikacji wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że wykaz ten może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ilości budynków, lokali czy m2 powierzchni użytkowej budynków. 6. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych. 7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w każdym zadaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10.Kontrole będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 11. Usługi należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami. 12.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w dniu zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 20.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.16.30.00 - 77.16.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISKROWICZ BRONAX INVESTMEN SP. Z O.O., UL. LEOPOLDA TYRMANDA 32/4, 54-608 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16754,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18506,19

  • Oferta z najniższą ceną: 18506,19 / Oferta z najwyższą ceną: 27781,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRONAX DEVELOPER SP.Z O.O., UL. PRZEMYSKA 84, 54-030 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8661,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11336,13

  • Oferta z najniższą ceną: 11336,13 / Oferta z najwyższą ceną: 12041,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRONAX DEVELOPER SP. Z O.O., UL. PRZEMYSKA 84 LOK 1, 54-030 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14662,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19061,67

  • Oferta z najniższą ceną: 19061,67 / Oferta z najwyższą ceną: 28990,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.