eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinDostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Rypin: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 30691 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypina , ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 96 19, faks 54 280 96 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Rypinie zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku Nr 2 do SIWZ w kolumnie Nr 4 są wielkościami minimalnymi jakie Zamawiający zmierza zamówić w okresie obowiązywania umowy. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i dobrej jakości. Zamówione materiały dostarczane będą w trzech partiach na podstawie pisemnych zamówień (mailem lub faksem) w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku. Materiały dostarczane będą Zamawiającemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. W szczególności Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie transportu oraz spowodowane niewłaściwym opakowaniem. Segregatory na dokumenty - 225 szt. Koszulki krystaliczne - 50 opak. Album ofertowy - 10 szt. Skoroszyt PCV - 100 opak. Skoroszyt kartonowy - 800 szt. Teczka wiązana - 500 szt. Teczki kolorowe - 53 szt. Przekładki kartonowe - 4 kpl. Karton archwizacyjny - 200 szt. Zszywki - 64 opak. Zszywacz biurowy - 15 szt. Rozszywacz - 10 szt. Dziurkacz - 10 szt. Nożyczki - 20 szt. Nóż do kopert - 3 szt. Spinacze - 110 opak. Klips do papieru 20 opak. Samoprzylepne zakładki indeksujące 7 zestawów. Kostka samoprzylepna - 30 opak. Pojemnik plastikowy z wkładem 15 szt. Kostka papierowa 45 szt. Zeszyty - 40 szt. Blok burowy - 10 szt. Klej 40 szt. Koszulka papierowa na CD 2 opak. Koperta bąbelkowa na CD - 3 opak. Płyty CD/DVD 15 opak. Koszulki na CD 15 opak. Taśma pakowa - 10 szt. Taśma dwustronna 3 szt. Zakreślacze - 30 szt. Markery - 34 szt. Korektory - 30 szt. Wkłady do korektora - 40 szt. Linijka - 25 szt. Koperty - 53 opak. Kopery bąbelkowe - 30 szt. Skorowidz - 5 szt. Kalka maszynowa - 5 opak. Etykiety adresowe - 2 opak. Teczka do podpisu na dokumenty - 2 szt. Teczka z klipsem - 2 szt. Grzbiety wsuwane - 1 opak. Pinezki beczułki - 10 opak. Magnesy - 105 szt. Mechanizm skoroszytowy - 20 opak. Klips archiwizacyjny - 3 opak. Ołówek - 50 szt. Gumka - 30 szt. Długopisy - 155 szt. Wkłady do długopisów - 166 szt. Cienkopisy - 55 szt. Pióro kulkowe - 10 szt. Wkłady do pióra - 44 szt. Wkład do Office Laminatora - 3 szt. Sprężone powietrze - 10 szt. Płyn do czyszczenia monitorów - 10 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20 % wartości zamówienia podstawowego obejmującego asortyment stanowiący przedmiot zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zakresu robót zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, 2) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, pokój 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.