To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Rypin: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 65756 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30691 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypina, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 280 96 19, faks 54 280 96 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Rypinie zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku Nr 2 do SIWZ w kolumnie Nr 4 są wielkościami minimalnymi jakie Zamawiający zmierza zamówić w okresie obowiązywania umowy. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i dobrej jakości. Zamówione materiały dostarczane będą w trzech partiach na podstawie pisemnych zamówień (mailem lub faksem) w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku. Materiały dostarczane będą Zamawiającemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. W szczególności Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie transportu oraz spowodowane niewłaściwym opakowaniem. Segregatory na dokumenty - 225 szt. Koszulki krystaliczne - 50 opak. Album ofertowy - 10 szt. Skoroszyt PCV - 100 opak. Skoroszyt kartonowy - 800 szt. Teczka wiązana - 500 szt. Teczki kolorowe - 53 szt. Przekładki kartonowe - 4 kpl. Karton archwizacyjny - 200 szt. Zszywki - 64 opak. Zszywacz biurowy - 15 szt. Rozszywacz - 10 szt. Dziurkacz - 10 szt. Nożyczki - 20 szt. Nóż do kopert - 3 szt. Spinacze - 110 opak. Klips do papieru 20 opak. Samoprzylepne zakładki indeksujące 7 zestawów. Kostka samoprzylepna - 30 opak. Pojemnik plastikowy z wkładem 15 szt. Kostka papierowa 45 szt. Zeszyty - 40 szt. Blok burowy - 10 szt. Klej 40 szt. Koszulka papierowa na CD 2 opak. Koperta bąbelkowa na CD - 3 opak. Płyty CD/DVD 15 opak. Koszulki na CD 15 opak. Taśma pakowa - 10 szt. Taśma dwustronna 3 szt. Zakreślacze - 30 szt. Markery - 34 szt. Korektory - 30 szt. Wkłady do korektora - 40 szt. Linijka - 25 szt. Koperty - 53 opak. Kopery bąbelkowe - 30 szt. Skorowidz - 5 szt. Kalka maszynowa - 5 opak. Etykiety adresowe - 2 opak. Teczka do podpisu na dokumenty - 2 szt. Teczka z klipsem - 2 szt. Grzbiety wsuwane - 1 opak. Pinezki beczułki - 10 opak. Magnesy - 105 szt. Mechanizm skoroszytowy - 20 opak. Klips archiwizacyjny - 3 opak. Ołówek - 50 szt. Gumka - 30 szt. Długopisy - 155 szt. Wkłady do długopisów - 166 szt. Cienkopisy - 55 szt. Pióro kulkowe - 10 szt. Wkłady do pióra - 44 szt. Wkład do Office Laminatora - 3 szt. Sprężone powietrze - 10 szt. Płyn do czyszczenia monitorów - 10 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTI SPÓŁKA JAWNA BEATA GRZYBOWSKA, TOMASZ SIEKIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MULTI SPÓŁKA JAWNA BEATA GRZYBOWSKA, TOMASZ SIEKIERSKI
- MULTI spółka jawna Beata Grzybowska - Tomasz Siekierski, ul. Strzelecka 6, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22014,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9817,09
Oferta z najniższą ceną: 9817,09 / Oferta z najwyższą ceną: 12914,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Budowa nowej przestrzeni wypoczynkowej przy ul. Nowy Rynek - II etap
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w Rypinie
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: Okładki na akta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.