Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA WYKONANIE I ETAPU MODERNIZACJI INSTALACJI KANALIZACJI W BUDYNKU PRZYCHODNI NR 13 UL. ORDONA 3 W KATOWICACH - SPRAWA PN/19/Rb/2012
Numer ogłoszenia: 306982 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE I ETAPU MODERNIZACJI INSTALACJI KANALIZACJI W BUDYNKU PRZYCHODNI NR 13 UL. ORDONA 3 W KATOWICACH - SPRAWA PN/19/Rb/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji kanalizacji w Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach w zakresie obejmującym wyłącznie I Etap tj. modernizacja instalacji z przykanalikiem do studzienki k351 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określony jest jako I etap modernizacji instalacji kanalizacji w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowiących integralną część siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b) Wykaz robót potwierdzający, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej roboty równoważnej przedmiotowi składanej oferty, o wartości, co najmniej równej cenie składanej oferty. Do wymienionych w wykazie robót należy dołączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c)Oświadczenie że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnieniami specjalistycznymi, odpowiednio do rodzaju robót objętego ofertą. Na potwierdzenie posiadania w/w uprawnień do oferty należy dołączyć: - kserokopie dokumentów uprawniających wskazane osoby do wykonywania prac w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. - kserokopie dokumentów potwierdzających ich przynależność do izby samorządu zawodowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b) Wykaz robót potwierdzający, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej roboty równoważnej przedmiotowi składanej oferty, o wartości, co najmniej równej cenie składanej oferty. Do wymienionych w wykazie robót należy dołączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c)Oświadczenie że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnieniami specjalistycznymi, odpowiednio do rodzaju robót objętego ofertą. Na potwierdzenie posiadania w/w uprawnień do oferty należy dołączyć: - kserokopie dokumentów uprawniających wskazane osoby do wykonywania prac w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. - kserokopie dokumentów potwierdzających ich przynależność do izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2/ Kosztorys ofertowy. 3/ Zaparafowany na znak akceptacji Wzór umowy. 4/ Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 50 000 złotych. W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia upływa przed dniem 31.12.2012 roku, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej , co najmniej do dnia 31.12.2012 roku, 5/Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 6/ Umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna lub umowę konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w niżej wymienionym zakresie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: a) zmiany osób upoważnionych do realizacji i odbioru zamówienia. b) wprowadzenia zmian gdy konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, która może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych. d) wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub wykonywania robót zamiennych. 3.W szczególnych przypadkach na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, możliwa jest zmiana technologii wykonywania robót. Zmiana powyższa jest możliwa, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy i zostanie potwierdzone zgodą autora dokumentacji projektowej i inspektora nadzoru. W w/w przypadku wnioskujący o dokonanie zmiany zobowiązany jest przedstawić opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
Moja Przychodnia
ul. PCK 1
40-057 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia- Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych urzędu RDLP w Katowicach. Dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji RDLP w Katowicach".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji wod-kan. i kan. deszczowej w budynku IHiT (część A) przy ul. I. Gandhi 14 w Warszawie
- "Budowa żłobka w Dąbrowie w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach projektu "Maluch +"
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.