eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie kampanii informacyjnej POPŻ 2014-2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Warszawa: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej POPŻ 2014-2020
Numer ogłoszenia: 307074 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjnej POPŻ 2014-2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod CPV: a) dla zadania częściowego nr 1: 92220000-9 (Usługi telewizyjne), 92221000-6 (Usługi produkcji telewizyjnej), 92210000-6 (Usługi radiowe), 92211000-3 (Usługi produkcji radiowej). b) dla zadania częściowego nr 2: CPV: 79970000-4 (Usługi publikacji), 72400000-4 (Usługi internetowe). 2. Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 w telewizji i w radiu (w ramach zadania częściowego nr 1) oraz w prasie i w mediach elektronicznych (w ramach zadania częściowego nr 2). Program jest krajowym programem operacyjnym oferującym żywność lub podstawową pomoc materialną (PO I), o którym mowa w art. 2 pkt 5 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 223/2014 z dnia 11 marca 2014 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (Dz. Urz. UE L 72 z 12.03.2014 r., str. 1) zwanego rozp. FEAD. Podstawowym celem realizacji kampanii informacyjnej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa jest przedstawienie pozytywnych aspektów wdrażania programu poprzez pokazanie dobrych praktyk na poziomie lokalnym i regionalnym jak również wyjaśnienie istoty wdrażanego programu oraz wymogów i zasad, jakie powinny być spełnione przez organizacje partnerskie i odbiorców końcowych. 3. Przedmiot Umowy, o którym mowa w ust. 2, polega na zaplanowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu działań zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU), stanowiących załącznik odpowiednio nr 5a i/lub 5b do SIWZ. 4. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 549 715,00 zł netto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.22.00.00-9, 92.22.10.00-6, 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3, 79.97.00.00-4, 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: a) 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 1; b) 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 2. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy 46/2015. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 pkt b) - e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt b) - e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt b) - e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje wykluczenie Wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na: a) organizacji co najmniej 2 (dwóch) kampanii w telewizji i w radiu, w Polsce, każda o wartości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 1; b) organizacji co najmniej 2 (dwóch) kampanii w prasie i w mediach elektronicznych, w Polsce, każda o wartości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 2. UWAGA: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: a) Harmonogram działań, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, b) Opis kreacji, c) Przykładowy projekt kreacji. 2. Zamawiający na podstawie dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a-c, dokona oceny merytorycznej strategii realizacji zamówienia w oparciu o kryteria określone w rozdziale XVIII punkt 1 ppkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kreacja - 30
  • 3 - Ilość emisji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą być one związane ze zmianami: a. danych teleadresowych stron; b. realizacji umowy przez strony w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. katastrofy, klęski żywiołowej) skutkujących niemożliwością zrealizowania umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami; c. Wytycznych bezpieczeństwa informacji dla kontrahentów i osób zewnętrznych. W tym przypadku ważna będzie nowa treść ww. dokumentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, Kancelaria, 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 w telewizji i w radiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.22.00.00-9, 92.22.10.00-6, 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kreacja - 30
    • 3. Ilość emisji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 w prasie i mediach elektronicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4, 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kreacja - 30
    • 3. Ilość emisji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.