eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckoPrzygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Łącko: Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013
Numer ogłoszenia: 307110 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 444 60 82, faks 18 541 76 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.lacko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przygotowywanie oraz dostarczanie gotowych kanapek wraz z herbatą oraz dostarczenie dwudaniowych posiłków dla uczniów z terenu Gminy Łącko w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013. Zamówienie dzieli się na zadania A i B opisane poniżej. Oferty należy składać na każde zadanie odrębnie. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na każde z zadań. ZADANIE A. Dostarczanie pełnego obiadu (I i II danie) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kadczy. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem w trakcie trwania zamówienia -8 osób. Charakterystyka zadania: 1. Pełen obiad dwudaniowy w postaci : zupa - 250 ml, ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram, kompot - 200 ml. 2. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkoły własnym transportem w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 3. Odbiór posiłków odbywał się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorami Szkół. Codziennie do godziny uzgodnionej z Dyrektorem Szkoły, wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci objętych dożywianiem, obecnych w danym dniu w szkole. 4. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 5. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów, w tym również koszty transportu. 6.Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga aby surowcowy uśredniony tzw. wsad do kotła umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu dwudaniowego z uwzględnieniem niniejszej specyfikacji nie będzie niższy niż 3,00 zł brutto licząc w cenach hurtowych. Zamawiający zastrzega sobie aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 7.Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorowi szkoły. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektora szkoły będą brane pod uwagę przez wykonawcę. 8.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem szkoły lub osobą przez niego do tego upoważnioną, Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku lub pracownikiem OPS Łącko odpowiedzialnym za realizację dożywiania. 9.Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków. 10. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 11. Dostarczanie posiłków w okresie od 15.09.2013 r do 20.12.2013 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole-planowane 68 dni nauki szkolnej. 12. Faktury za dostarczone posiłki wystawiane będą w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi i przekazywane do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku wraz z listami obecności dzieci, które były objęte dożywianiem, potwierdzonymi przez Dyrektorów Szkół do 3 dnia następnego miesiąca, którego dotyczą, za wyjątkiem miesiąca grudzień 2013 roku, w którym Wykonawca dostarczy do OPS Łącko fakturę wraz z listami obecności uczniów do 27.12.2013 roku. 13.Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal. ZADANIE B. Posiłek w formie gotowych kanapek wraz z herbatą. Charakterystyka zadania: Palcówka Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem Szkoła Podstawowa w Maszkowicach 58 Szkoła Podstawowa w Kicznii 37 Szkoła Podstawowa w Zarzeczu 21 Szkoła Podstawowa w Zabrzeży 26 Szkoła Podstawowa w Szczereżu 17 Szkoła Podstawowa w Obidzy 34 Szkoła Podstawowa w Czarnym Potoku 6 Razem: 199 1. Wymagany skład pojedynczej kanapki: bułka sucha-100 g, masło 15g, wędlina lub ser 40g, warzywo tj. ogórek, sałata, pomidor- 2-4 g, łączna waga kanapki: 160 g. Do picia herbata z cukrem i cytryną. 2. Wszystkie bułki i kanapki powinny być zapakowane pojedynczo w folię spożywczą. 3. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie kanapek musi odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. 4. Termosy do przewozu herbaty powinny być w dobrym stanie technicznym, tak aby skutecznie zabezpieczały napój przed zanieczyszczeniami zewnętrznymi i zmianą temperatury herbaty. 5. Produkty użyte do sporządzenia kanapek muszą być świeże i posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie świeżości składników kanapki umowa z wykonawcą zostanie zerwana ze skutkiem natychmiastowym. 6. Zamawiający zastrzega sobie aby w dni postne przygotowywane były kanapki z żółtym serem. 7. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół lub osobami przez nich do tego upoważnionymi, Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku lub pracownikiem OPS Łącko odpowiedzialnym za realizację dożywiania. 8. Wykonawca będzie informowany przez upoważnionego pracownika szkoły o dłuższych nieobecnościach uczniów, planowanych wycieczkach itp. zdarzeniach skutkujących brakiem możliwości odebrania przez uprawnionych uczniów posiłku w szkole. 9.Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia, tj, rezygnację z dostarczania do szkół herbaty w przypadku braku możliwości sfinansowania tej części zadania. 11.Dostarczanie kanapek i herbaty w okresie od 15.09.2013 r do 20.12.2013 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole-planowane 68 dni nauki szkolnej. 12. Faktury za dostarczone posiłki wystawiane będą w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi i przekazywane do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku wraz z listami obecności dzieci, które były objęte dożywianiem, potwierdzonymi przez Dyrektorów Szkół do 3 dnia następnego miesiąca, którego dotyczą, za wyjątkiem miesiąca grudzień 2013 roku, w którym Wykonawca dostarczy do OPS Łącko fakturę wraz z listami obecności uczniów do 27.12.2013 roku.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 15.81.15.11 - Kanapki gotowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca przedstawi wraz z ofertą pozwolenie na prowadzenie działalności cateringowej w rozumieniu przepisów SANEPiD oraz na transport posiłków w przypadku gdy oferta dotyczy usługi cateringu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia. UWAGA: poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia w odniesieniu do zadania A, należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków w postaci zupy oraz drugiego dania dla min. tylu osób dziennie ile osób jest żywionych w danej części zamówienia określonej przez zamawiającego, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 1 miesiąca. Zamawiający również uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w prowadzonym przez siebie lokalu gastronomicznym świadczył usługę gastronomiczną polegającą na wydawaniu posiłków w postaci zupy oraz drugiego dania dla min. tylu osób dziennie ile osób jest żywionych w danej części zamówienia określonej przez zamawiającego, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia przez okres min. 1 miesiąca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca załączy do oferty Zaświadczenie stwierdzające spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zgodnie z przepisami Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą składa przykładowy tygodniowy jadłospis w przypadku zadania A oraz przykładowy skład kanapki w wersji z wędliną i bez wędlin w dni postne w przypadku zadania B

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w przypadku ograniczenia przedmiotu zamówienia, a w szczególności rezygnacji z dostarczania herbaty do szkół.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.lacko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku, 33-390 Łącko 445.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku, 33-390 Łącko 445.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.