eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy płynnego, mikrobiologicznego preparatu przeznaczonego do neutralizacji odorów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów oraz Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-27

Płońsk: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy płynnego, mikrobiologicznego preparatu przeznaczonego do neutralizacji odorów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów oraz Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.
Numer ogłoszenia: 307410 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy płynnego, mikrobiologicznego preparatu przeznaczonego do neutralizacji odorów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów oraz Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy płynnego, w formie koncentratu, mikrobiologicznego preparatu przeznaczonego do neutralizacji odorów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów oraz Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk. 2. Przedmiot zamówienia stosowany będzie: a) w kompostowni odpadów biodegradowalnych pochodzących z sortowania odpadów komunalnych znajdującej się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk w celu wyeliminowania uciążliwych dla otoczenia odorów, ograniczenia nakładów pracy przy kompostowaniu i uzyskania produktu przyczyniającego się do wspomagania procesów próchnicotwórczych w glebie. Pryzmy kompostu mają następujące wymiary: Wysokość ok. 1,2 m, Szerokość podstawy ok. 4 m, Szerokość wierzchowiny ok. 2 m, Długość ok. 31 m, Średnia objętość 111,6 m3, Średnia objętość kompostu w skali roku 6 700 m3 (obecna), Średnia objętość kompostu w skali roku 10 000 m3 (po rozbudowie kompostowni o następne dwa moduły, czyli od stycznia 2011 roku). Kompost powstaje w wyniku procesu stabilizacji tlenowej odpadów o frakcji 30-80 mm pochodzącej z przesiewania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w instalacji sortowni odpadów. Proces stabilizacji zachodzi w 4 modułach kompostowni typu Biodegma (po rozbudowie będzie to 6 modułów). Odpady przetrzymywane są w module przez 3 tygodnie. Temperatura wewnątrz pryzmy kompostu znajdującej się w module wynosi około 80oC, na zewnątrz ok. 70oC. Pryzmy w module są napowietrzane. Po procesie stabilizacji kompost wyładowywany jest na zewnątrz na plac dojrzewania kompostu i przetrzymywany w pryzmach o wymiarach przedstawionych powyżej. W trakcie dojrzewania pryzmy są źródłem nieprzyjemnego odoru, który powinien być zlikwidowany poprzez zastosowanie mikroorganizmów. Efekt, jaki zamawiający chce uzyskać poprzez zastosowanie preparatu to zanik odoru po 1 dniu od chwili polania pryzm kompostowych preparatem. b) w sortowni odpadów znajdującej się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk w celu poprawy warunków pracy w hali sortowni poprzez eliminację uciążliwych zapachów wydzielanych przez dostarczane odpady, c) w Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk w celu wyeliminowania odorów w gospodarce osadowej, zmniejszenia ilości osadów oraz przyspieszenia sedymentacji. Średnia dobowa ilość ścieków dopływających wynosi 4 200 m3/dobę. Parametry ścieków: BZT5- 640 mgO2/l ChZT-Cr- 1325 mgO2/l Zawiesina ogólna- 470 mg/l Azot ogólny- 86 mgN/l Fosfor ogólny- 15 mgP/l Czas zatrzymania ścieków- 30godz. 3. Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniżej określone warunki: a) postać koncentrat do rozcieńczania, łatwy do aplikacji, b) produkt powinien być przyjazny dla środowiska, c) produkt nie powinien zagrażać życiu i zdrowiu ludzi. 4. Zaoferowany produkt musi posiadać aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny. 5. Dostawa produktów powinna odbywać się w oryginalnych opakowaniach o pojemności 20 l. 6. Wykonawca będzie dostarczał preparat własnym lub wynajętym przez siebie transportem na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów i Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00. Koszt transportu należy wliczyć w koszt dostawy. 7. Zamawiający będzie składał zamówienia sukcesywnie w miarę swojego zapotrzebowania. Wykonawca zrealizuje każdorazową dostawę, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia nadanego faksem przez zamawiającego. 8. Szacunkową ilość produktu zamawiający określa na 30 000 l..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (t. j. Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759).Wartość dostaw nie może przekroczyć 20% wartości podstawowej zamówienia. Dostawy uzupełniające polegać będą na zakupie, w razie takiej potrzeby, tego samego preparatu mikrobiologicznego przeznaczonego do neutralizacji odorów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów oraz Oczyszczalni Ścieków w Poświętnem gm. Płońsk, w celu zachowania tego samego składu bakteriologicznego produktu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonali lub dokonują w co najmniej trzech obiektach, w których prowadzona jest działalność w zakresie gospodarki wodno - ściekowej oraz odpadowej aplikacji produktu tożsamego z przedmiotem zamówienia. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych w załączniku nr 6 dostaw poprzez złożenie np. referencji, protokołów odbioru, itp. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać nazwa, ilość dostarczonego preparatu, nazwa i miejsce zastosowania oraz opinia zamawiającego na temat przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć atest Państwowego Zakładu Higieny dotyczący oferowanego produktu oraz kartę produktu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmian ustawowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.