eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu w ramach projektu Równamy do najlepszych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-09-13

Og³oszenie nr 307613 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.

Sieradz: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu w ramach projektu Równamy do najlepszych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt Równamy do najlepszych jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki  1, 98200   Sieradz, woj. ³ódzkie, pañstwo , tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (URL): www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.umsieradz.finn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.umsieradz.finn.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferty by³y sk³adane pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± czy kuriersk±.
Adres:
Urz±d Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu w ramach projektu Równamy do najlepszych
Numer referencyjny: WOR-Z.271.28.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu poprzez dostawê nastêpuj±cych elementów: sprzêtu komputerowego, oprogramowania multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych. 2. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± formularze cenowe wg za³±czników nr 4,5,6 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a urz±dzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu zgodnie z wymienionymi za³±cznikami. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta. 4. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±. 5. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. 6. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim. 7. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim. 8. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci. 9. Wszelkie u¿yte w formularzu cenowym nazwy w³asne, typy materia³ów, urz±dzeñ (pochodzenie, producent itp.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zmawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, gdzie produkt równowa¿ny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jako¶ciowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za ewentualne szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywanym zamówieniem.

II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.60.00 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
Dodatkowe kody CPV:48190000-6, 39162100-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 56


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Czê¶æ nr 1: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, Czê¶æ nr 2: w terminie wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, Czê¶æ nr 3: w terminie wskazanym w formularzu ofertowym Wykonawcy, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ 8 tygodni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi± za³±czniki nr 2, 2a, 2b do niniejszej SIWZ: - za³±cznik nr 2 dotyczy czê¶ci nr 1 zamówienia, - za³±cznik nr 2a dotyczy czê¶ci nr 2 zamówienia, - za³±cznik nr 2b dotyczy czê¶ci nr 3 zamówienia. 2. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ niniejszej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana okre¶lenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowieñ SIWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejsz± umowê mo¿liwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwi±zañ zamiennych tj. takich, które nie powoduj± rozszerzenia okre¶lenia przedmiotu zamówienia, prowadz± do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materia³ów równowa¿nych. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadku niewykorzystania w ca³o¶ci ¶rodków finansowych pozyskanych na realizacjê projektu, 2) w przypadku ustawowej zmiany okre¶lonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: 1) zmiany przez instytucjê zarz±dzaj±c± terminu trwania projektu. 6. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z propozycj± zmian postanowieñ niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian. 7. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej. 8. Nadzór nad realizacj± umowy sprawowaæ bêdzie jednostka bud¿etowa gminy miasto Sieradz - Szko³a Podstawowa Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu. 9. Umowa z Wykonawc± zostanie podpisana z upowa¿nienia Prezydenta Miasta Sieradza przez Dyrektora Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi zostaæ napisana w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. T³umaczenie nie jest wymagane, je¿eli Zamawiaj±cy wyrazi³ zgodê, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: dostawa sprzêtu komputerowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy wg za³±cznika nr 4 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a urz±dzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu zgodnie z wymienionym za³±cznikiem. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci. Wszelkie u¿yte w formularzu cenowym nazwy w³asne, typy materia³ów, urz±dzeñ (pochodzenie, producent itp.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, gdzie produkt równowa¿ny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jako¶ciowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za ewentualne szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywanym zamówieniem
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30236000-2, 48190000-6, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
³±czna cena ofertowa brutto60
okres gwarancji20
termin p³atno¶ci20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: dostawa oprogramowania multimedilnego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy wg za³±cznika nr 5 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a urz±dzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu zgodnie z wymienionym za³±cznikiem. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci. Wszelkie u¿yte w formularzu cenowym nazwy w³asne, typy materia³ów, urz±dzeñ (pochodzenie, producent itp.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, gdzie produkt równowa¿ny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jako¶ciowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za ewentualne szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywanym zamówieniem
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30236000-2, 48190000-6, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
³±czna cena ofertowa brutto60
termin dostawy30
termin p³atno¶ci10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3    Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy wg za³±cznika nr 6 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a urz±dzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu zgodnie z wymienionym za³±cznikiem. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci. Wszelkie u¿yte w formularzu cenowym nazwy w³asne, typy materia³ów, urz±dzeñ (pochodzenie, producent itp.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, gdzie produkt równowa¿ny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jako¶ciowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za ewentualne szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywanym zamówieniem
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30236000-2, 48190000-6, 39162100-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
³±czna cena ofertowa brutto60
termin dostawy30
termin p³atno¶ci10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.