To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-10-28
Og³oszenie nr 333444 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Sieradz: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu w ramach projektu "Równamy do najlepszych"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Równamy do najlepszych" jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 307613-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, krajowy numer identyfikacyjny
73093433500000, ul.
plac Wojewódzki
1,
98200
Sieradz, pañstwo
Polska, woj.
³ódzkie, tel.
43 826 61 28, faks
43 822 30 05, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sieradz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu w ramach projektu "Równamy do najlepszych"
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):WOR-Z.271.28.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie bazy dydaktycznej Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu poprzez dostawê nastêpuj±cych elementów: sprzêtu komputerowego, oprogramowania multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych. 2. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶laj± formularze cenowe wg za³±czników nr 4,5,6 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a urz±dzenia o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu zgodnie z wymienionymi za³±cznikami. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta. 4. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±. 5. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. 6. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim. 7. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim. 8. Zaproponowane pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci. 9. Wszelkie u¿yte w formularzu cenowym nazwy w³asne, typy materia³ów, urz±dzeñ (pochodzenie, producent itp.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zmawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, gdzie produkt równowa¿ny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jako¶ciowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za ewentualne szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywanym zamówieniem.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
48190000-6,
39162100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: dostawa sprzêtu komputerowego |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT52110.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 69845,55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: dostawa oprogramowania multimedialnego |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT3659.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 3685.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT88244.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 83282.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie nieograniczonym
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Warto¶æ zamówienia przekracza wyra¿on± w z³otych równowarto¶æ kwoty 30.000 euro oraz jest mniejsza od kwoty okre¶lonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówieñ publicznych.
Przetarg nieograniczony jest podstawowym trybem udzielania zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 im. W³adys³awa Reymonta w Sieradzu
- Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw miêsnych i rybnych do Zak³adu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i ¶wiadczeñ gwarantowanych
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.