Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Mikołów: Usługi przewozowe grup przedszkolnych w ramach projektu
Nowy wymiar przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą
dla 12 mikołowskich przedszkoli
Numer ogłoszenia: 307687 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywymiarprzedszkola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe grup przedszkolnych w ramach projektu Nowy wymiar przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
60116200-6 - Usługi świadczone przy użyciu autokarów turystycznych
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
2.Pojazdy, jakimi będzie dysponował Wykonawca, muszą posiadać min. 20 miejsc siedzących.
3.Szacunkowa ilość kilometrów realizowanych w ramach umowy wynosi ok. 3700 km.
4.Wyjazdy obejmują następujące trasy:
Wyjazdy na basen - ok. 36 wyjazdów .
Całościowa szacunkowa ilość kilometrów w ramach wyjazdów na basen wynosi 1400 km.
Mokre, Bujaków, Borowa Wieś - Basen w Paniówkach - ok. 30 km w obydwie strony
Borowa Wieś, Bujaków, Mokre, Mikołow - Basen w Mikołowie - ok. 30 km w obydwie strony
Borowa Wieś, Bujaków, Mokre, Mikołów - Basen w Tychach - ok. 55 km w obydwie strony
Minimalna liczba wymaganych miejsc dla obsługi 1 wyjazdu wynosi 70.
W razie potrzeby przewoźnik musi zapewnić obsługę 2 wyjazdów w ciągu jednego dnia
Wyjazdy do teatru - ok. 36 wyjazdów .
Całościowa szacunkowa ilość kilometrów w ramach wyjazdów do teatru wynosi 2300 km.
Mikołów - Teatr w Będzinie
dla 9 placówek ok. 60 km w obydwie strony
dla 3 placówek ok. 75 km w obydwie strony
Minimalna liczba wymaganych miejsc dla obsługi 1 wyjazdu wynosi 70 miejsc.
Maksymalna liczba wymaganych miejsc dla obsługi 1 wyjazdu wynosi 300 miejsc.
5.Wykonawca przy podpisaniu umowy otrzyma wstępny harmonogram wyjazdów.
6.Każdy wyjazd będzie potwierdzany na min. 7 dni przed terminem wskazanym w harmonogramie. Wykonawca otrzyma wtedy dokładną informację o ilości dzieci oraz godzinach odjazdu, przyjazdu i postoju.
7.Opłata za jeden przewóz będzie liczona od miejsca podstawienia autokaru do miejsca dowozu dzieci..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.62.00-6, 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję w zakresie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować pojazdami (autokarami, busami) o łącznej liczbie miejsc siedzących min. 280.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2024/2025
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autobusami zdolnymi do przewozu od 20 do 30 osób z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2"
- Usługa transportowa dla uczestników Klubu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
- "Świadczenie usługi dowozu dzieci do szkół w Paszowicach, Pogwizdowie i Wiadrowie 2024/2025, gmina Paszowice."
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.