eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWykonanie robót dodatkowych w ramach zadania inwestycyjnego pn:Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul.Rataja 29 a

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Zawiercie: Wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania inwestycyjnego pn:Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul.Rataja 29 a
Numer ogłoszenia: 308006 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299466 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania inwestycyjnego pn:Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul.Rataja 29 a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Montaz stolarki drzwiowej w sanitariatach 2. Montaz zbrojenia szybu 3.Rozebranie ścianek działowych gr.6 cm i wymurowanie nowych scianek gr.12 cm wraz z otynkowaniem 4. montaz drewnianych listew przysciennych 5. sucie cokolików cementowych w ciągach komunikacyjnych 6. wykonanie izolacji poziomych i pionowych w pomieszczeniach w-c 7. drogi komunikacyjne, droga pożarowa oraz plac manewrowy( w zakresie przeprojektowanym ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Sląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VIIIInfrastruktura edukacyjna , Działanie 8.2. Infrastruktura Placówek Oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie robot dodatkowych w ramach zadania inwestycyjnego pn: Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacja istniejacej stołwki do wymagań HACCP w Zawierciu, ul.Rataja 29 a.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CZ.P.B.P.PRZEMYSŁÓWKA S.A., Ul.Pułaskiego 25,, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119336,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146783,51

  • Oferta z najniższą ceną: 146783,51 / Oferta z najwyższą ceną: 146783,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udzielono w zgodzie z art 67.1.pkt5b ustawy Pzp tj; Zamawiający moze udzielić zamówienia z wolnej reki , jeżeli zachodzi co najmniej jedna z nastepujacych okoliczności: udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robot budowlanych , zamówień dodatkowych , nieobjętych zamowieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia , niezbednych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji niemozliwej wczesniej do przewidzenia jezeli; wykonanie zamowienia podstawowego jest uzależnione od wykonania dodatkowego. Uzasadnienie wykonania robót dodatkowych : Ad 1) w związku z nie uwzględnieniem przez projektanta w pomieszczeniach sanitariatów drzwi oddzielających przedsionki od pomieszczeń w-c należało dokonać korekty w projekcie celem przystosowania go do aktualnych warunków technicznych i przepisów sanitarnych. Ad 2.) W związku z koniecznością przeprojektowania szybu windy należało zmienić zbrojenie ścian windy co w konsekwencji doprowadziło do zwiększenia ciężaru zbrojenia. Ad 3) Projekt przewidywał prowadzenie instalacji wody i co w bruzdach wykonanych w ściankach działowych. Projektant założył grubość istniejących ścianek 12 cm. Po odbiciu tynków okazało się ,że gr. ścianek działowych wynosi 6 cm i nie ma możliwości wykonania bruzd . W związku z powyższym należało te ścianki wyburzyć i postawić nowe gr. 12 cm i otynkować je . Ad 4) Podczas wykonywania remontu posadzek z parkietu okazało się , że istniejące listwy przypodłogowe ze względu na stopień zużycia i zniszczenia nie nadają się do oczyszczenia i ponownego montażu jak zakładał projekt. W związku z powyższym należało zamontować nowe listwy przypodłogowe. Ad5) Z uwagi na fakt ,że występujące wciągach komunikacyjnych cokoliki były w bardzo złym stanie technicznym , oraz występowały liczne ubytki uznano ,że aby uzyskać pożądany efekt estetyczny należy je skuć a ściany w tym miejscu wyrównać i wyłożyć żywicą jak całą posadzkę . Ad6) Projektant założył ,że w pomieszczeniach mokrych występują izolacje poziome posadzek i pionowe ścian. Po zdjęciu okładzin okazało się ,że izolacje jest w bardzo złym stanie i należy wykonać nową . Ad7) Podczas tyczenia w terenie dróg komunikacyjnych , drogi pożarowej oraz placu manewrowego stwierdzono spore rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym w terenie a aktualna mapą do celów projektowych. W związku z powyższym wystąpiła konieczność przeprojektowania drogi pożarowej wraz z placem manewrowym do zawracania samochodów straży pożarnej . W wyniku tego nastąpiła konieczność zwiększenia powierzchni do wybrukowania . Ponadto projekt nie przewidywał wyodrębnienia dojścia drogą pieszo jezdną. Ze względu na szczególny charakter uczęszczających dzieci ( niepełnosprawnych) i ich bezpieczeństwo zdecydowano się na doprojektowanie osobnego dojścia do budynku szkoły .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.