Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Chrzanów: Zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej (naprawy, konserwacje i wymiana baterii) zasilaczy UPS w Inspektoratach ZUS w Olkuszu - Al. 1000-lecia 11 (1 szt.), Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (1 szt.) i w Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.).
Numer ogłoszenia: 308057 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, faks 032 6232997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej (naprawy, konserwacje i wymiana baterii) zasilaczy UPS w Inspektoratach ZUS w Olkuszu - Al. 1000-lecia 11 (1 szt.), Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (1 szt.) i w Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej (naprawy, konserwacje i wymiana baterii) zasilaczy UPS w Inspektoratach ZUS w Olkuszu - Al. 1000-lecia 11 (1 szt.), Oświęcimiu - ul. Chopina 13 (1 szt.), Wadowicach - ul. Teatralna 3 (1 szt.) i w Suchej Beskidzkiej - Rynek 12 (1 szt.) w okresie 1.01.2011 r. (termin pożądany) - 31.12.2012 r...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum jedną usługę trwającą co najmniej 6 miesięcy na konserwacje i naprawy 2 szt. UPS-ów o mocy nie mniejszej niż 8 kVA każdy potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu wyższym niż 1 kV.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot zagraniczny - jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (stosowny dokument w zakresie braku likwidacji i upadłości musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych poniżej: 1) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (m. in. wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, wycofania urządzenia z eksploatacji); 2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy; 3) ze względu na zmianę obowiązujących przepisów zrealizowanie zamówienia lub jego części nie będzie możliwe; 4) konieczności zmiany sposobu i organizacji wykonania zamówienia; 5) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania zamówienia; 6) siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (w tym katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki); 7) katastrofy budowlanej; 8) pożaru; 9) epidemii; 10) zmiany obowiązujących przepisów prawa (m. in. stawek podatku VAT); 11) rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. gdy część ta okaże się zbędna dla wykonania zamówienia); 12) zlecenia części zamówienia podwykonawcom, innym niż wykazani w niniejszej umowie, jeżeli m. in. wystąpiły przypadki losowe uniemożliwiające wykonywanie umowy przez dotychczasowych podwykonawców (o ile taki przypadek będzie zachodził); 13) zmian korzystnych i neutralnych dla Zamawiającego. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które : 1) zmniejszą koszty, 2) poprawią jakość usługi, 3) w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. Zmiany umowy mogą nastąpić przy zachowaniu poniższych warunków: 1) zainicjowania zmiany treści umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany; 2) akceptacji zmiany przez drugą stronę umowy; 3) podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, Chrzanów, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania musi spełnić każdy z Wykonawców samodzielnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" z siedzibą w Chrzanowie (...)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego - powtórka i nowe pozycje
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- "Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 108851L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada"
- Budowa parkingu dla pracowników przy WOZ w Balinie ul. Wyzwolenia 65
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa/ remont kapitalny szlifierki uniwersalnej model RUP 280x500
- Remont kapitalny modułu kogeneracyjnego
- "Aktualizacja oprogramowania oraz świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących, przeglądów okresowych Systemu sterowania, wizualizacji i diagnostyki Pompowni Pstrowski"
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.